tárgy beváltó quest (K)

Indította soniice, 2013-12-28, 01:31:05

2013-12-28, 01:31:05 Utolsó szerkesztés: 2014-03-29, 13:06:57 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok!

Valakinek nincsen olyan quest hogy beválthatok egy tárgyat és ad egy örökletes bónuszt pl: oda adok 100 rögöt és ad 5k tp-t ami örökre megmarad.

2013-12-28, 01:37:10 #1 Utolsó szerkesztés: 2013-12-28, 01:39:50 Szerző: Levente98
quest leadas begin
state start begin
  when npcid.click begin
   say("Szeretnél leadni X érmét?")
   local valami = select ("Igen","Nem")
    if valami == 2 then
     return
    elseif valami == 1 then
     if pc.countitem(tárgyid) >= X then
      pc.removeitem(tárgyid,X)
      affect.add_collect(apply.MAX_HP, 5000, 60*60*24*365*60)
     else
       say("Nincs elég érméd!")
     end
    end
  end
end
end


npcid = NPC ahol belehessen váltani
tárgyid = leadandó tárgy ID-je.
X = a tárgyból hány kelljen.
http://metin2hungary.net/index.php/topic,161874.msg868387.html#msg868387
Itt megtalálod az összes bónuszt, és tudod kedved szerint szerkeszteni pl. hozzá adni még 1 bónuszt azt is ugyanígy kell csak a következő sorba!

2013-12-28, 01:39:59 #2 Utolsó szerkesztés: 2013-12-28, 03:29:38 Szerző: soniice
Nagyoon köszi ment a +.

Üzenet összefésülés: 2013-12-28, 03:29:38

öö azt hogyan tudom megcsinálni hogy egy npc nél ne csak1-et tudjak berakni? Hogy kitudjam választani a megfelelőt mert így csak rákattintok az npc-re és csak az az egy van :S

quest leadas begin
state start begin
  when npcid.chat."menu" begin
   say("Szeretnél leadni X érmét?")
   local valami = select ("Igen","Nem")
    if valami == 2 then
     return
    elseif valami == 1 then
     if pc.countitem(tárgyid) >= X then
      pc.removeitem(tárgyid,X)
      affect.add_collect(apply.MAX_HP, 5000, 60*60*24*365*60)
     else
       say("Nincs elég érméd!")
     end
    end
  end
end
end

menu=a név amit akarsz hogy kiírja az npc tehát amikor rákattintasz ez lessz a választó gomb feliratja