[QUEST] LittleCrazzY - Quest Gyüjtemény I.

Indította LitleCrazzY, 2013-12-08, 14:37:14

2013-12-08, 14:37:14 Utolsó szerkesztés: 2013-12-08, 17:38:58 Szerző: LitleCrazzY
I.
Elve: Valamilyen tárgyért cserébe ad Yangot/Sé/Tárgyat.

quest danaka_fule  begin
state start begin
when 20086.chat."Danaka Füle" begin
say_title ( "Danaka Füle" )
say ( "" )
say ( "10 Darab Danaka Fülért adok neked 200 milla yangot" )
say ( "Eventen öld meg a tanakákat, és szerezz minnél több fület." )
say ( "Így néz ki a Danaka füle:" )
say_item ( "Danaka Füle" , 30202 , "" )
say(" ")
say("Beváltod a füleket?")
say(" ")
local s = select ( "Beváltom" , "Nincs fülem" )
if s == 2 then
return
end
if s == 1 then
say_title ( "Danaka Füle" )
say ( "" )
say("Biztosan megvan mind a 10 db fül?")
say ( "" )
wait()
end
if pc.countitem ( 30202 ) < 10 then
say_title ( "Danaka Füle" )
say("")
say("Sajnálom, de nincs meg a 10db fül...")
say("")
else
say_title ( "Danaka Füle" )
say("")
say("Remek, azonnal beváltom neked.")
say("")
pc.remove_item ( 30202 , 10 )
pc.change_money ( 200000000 )
end
end
end
end


II.
Elve: Ha egy Céh vezére vagy, ennek a Quest segítségével át tudod adni másnak a vezetőséget!
Warning: Ebben csinálnod kell egy Tárgyat amivel Questet tudod párosítani:

quest change_ceh begin
state start begin
function change_master( name , level_limit , time_resign_limit , time_be_other_leader , time_be_other_member , iscacheitem )
local ret = guild.change_master_with_limit( name , level_limit , time_resign_limit , time_be_other_leader , time_be_other_member, iscacheitem)
local result = false

if ret == 0 then
say("Rossz nevet adtál meg")
elseif ret == 1 then
say("Csak céhvezér használhatja ezt a tárgyat.")
elseif ret == 2 then
say("Nem található ilyen nevu játékos a céhben.")
elseif ret == 3 then
say("Sikeresen átadtad a vezérséget.")
result = true
elseif ret == 4 then
say("Nem vagy céhben.")
elseif ret == 5 then
say("A célszemély nem elérheto.")
elseif ret == 6 then
say("Nem elég képzett a céhvezérségre.")
elseif ret == 7 then
say("Túl korai még, hogy vezetové váljon.")
end

return result
end

when 100009.use begin
if pc.is_guild_master() == false then
say("Csak céhvezér használhatja ezt a tárgyat.")
return
end

say("Kérlek add meg a célszemély nevét:")
say("")
local s = input()

if s == pc.name then
say("Nem adhatod át magadnak a vezetoséget.")
say("")
return
elseif s == "" then
say("Kérlek adj meg egy nevet.")
say("")
return
end

if not pc.is_near_vid( find_pc_by_name( s ) , 10 ) then
say("A célszemélynek melletted kell lennie.")
say("")
return
end

if change_guild_master.change_master( s , 40 , 0 , 0 , 0 ,true) == true then
pc.remove_item(100009)
elseif ret == 5 then
elseif ret == 6 then
say("Nem elég képzett a céhvezérségre.")
end
end
end
end


III.
Farmgyűrű
Elve: Kattintásra autómatikusan nullázza az EXP-d!
WARNING!: 40003 tárgyra van rakva! Ha nem arra szeretnéd csinálj egy tárgyat és ID-t írd át!

quest thor begin
state start begin
when 40003.use begin
if pc.getqf("antiexp") == 0 then
        pc.setqf("antiexp", 1)
chat("Thor Gyűrűje aktiválva, minden 3. másodpercben lenullázódik az exp-d!")
        pc.give_exp2(-900000000)
        timer("torol1", 3)
      elseif pc.getqf("antiexp") == 1 then
        pc.setqf("antiexp", 0)
        chat("Thor Gyűrűje deaktiválva.Jó szórakozást!")
        end
      end   
           
      when torol1.timer with pc.getqf("antiexp") == 1 begin
        pc.give_exp2(-900000000)
        timer("torol", 3)
        pc.setqf("antiexp", 1)
      end   
       
      when torol.timer with pc.getqf("antiexp") == 1 begin
        local ep = pc.get_exp()
        pc.give_exp2(-900000000)
        timer("torol1", 3)
        pc.setqf("antiexp", 1)       
      end
    end
end


IV.
Gömb
Elve: Itt egy Gömb segítségével sok szörnyé át tudsz változni! Tudod bővíteni illetve. Törölni belőle!

quest atvgomb begin
state start begin
when 70107.use begin
say("Valaszd ki a Szornyet!")
local menu=select("Baltas Harcos","Ezerharcos","Vadkutya","Telapo","Szellem Fa Fejedelem","Tovabb","Bezar")
if menu==1 then
pc.polymorph(1402,1800)
end
if menu==2 then
pc.polymorph(1403,1800)
end
if menu==3 then
pc.polymorph(101,1800)
end
if menu==4 then
pc.polymorph(20031,1800)
end
if menu==5 then
pc.polymorph(2307,1800)
end
if menu==7 then
end
if menu==6 then
local menuk=select("Kek Halal","Pok Kiraly","Pok Kiralyno","Sotet Pok Kiralyno","Bezar")
if menuk==1 then
pc.polymorph(1095,1800)
end
if menuk==2 then
pc.polymorph(2092,1800)
end
if menuk==3 then
pc.polymorph(2091,1800)
end
if menuk==4 then
pc.polymorph(2093,1800)
end
if menuk==5 then
end
end
pc.give_item2(70106,1)
pc.removeitem(70107,1)
end
when 70106.use begin
pc.remove_polymorph()
pc.removeitem(70106,1)
end
end
end


V.
Ló Név átváltó!
Elve: Ló Cukor segítségével át lehet írni a Lovad nevét. 100% működik!

quest locukor begin
state start begin
when 71110.use begin
say("Üdvözöllek Kalandor!")
say("Ezzel a tárgyal elnevezheted a lovad.")
say("Szeretnéd elnevezni a lovad?")
local menu=select("Igen","Nem")
if menu== 2 then
return
end
if menu == 1 then
     local old_horse_name = horse.get_name() ;
     say_title("A ló elnevezése")
     say("Most adhatsz egy általad választott ")
     say("nevet a lovadnak.")
     say("")
     if string.len(old_horse_name) == 0 then
      say_reward("A lovad még nincs elnevezve.")
     else
      say_reward("A lovad eddigi neve "..old_horse_name..".")
     end
     say("")
     say("Válassz egy új nevet:")
     say("")
     local horse_name = input()
     if string.len(horse_name) < 2 then
      say_title("A ló elnevezése")
      say("A név túl rövid.")
      say("")
      return
     elseif string.len(horse_name) > 12 then
      say_title("A ló elnevezése")
      say("A név túl hosszú.")
      say("")
      return
     end
     local ret = horse.set_name(horse_name)
     say_title("A ló elnevezése")
     if ret == 0 then
      say_reward("Neked nincs lovad!")
      say("")
     elseif ret == 1 then
      say_reward("Ezt a nevet nem használhatod!")
      say("")
     elseif ret == 2 then
      pc.remove_item("71110")
  pc.mount_bonus(apply.DEF_GRADE_BONUS,54,100)
  timer("letelt",50)
      say("A lovadat sikeresen elnevezted!")
  end
  when letelt.timer with string.len(old_horse_name) == 1 begin
  pc.mount_bonus(apply.DEF_GRADE_BONUS,54,-100)
  string.len(old_horse_name) == 0 then
  end
end
end
end
end


VI.
Név Átváltó
Elve: Név oldat segítségével át tudod írni a nevedet.

quest change_name begin
state start begin
when 71055.use begin
say_title("Név Oldat:")
say("")
say("Ennek a tárgynak a segítségével tudsz változtatni")
say("egyszer változtathatsz,tehát jól meggondoltad?")
say("tényleg szeretnéd a nevedet megváltoztatni?")
say("")
say_reward("Valóban szeretnéd megváltoztatni a nevedet?")
say("")
local change = select("Igen", "Nem")
if change == 1 then
say_title("Név Oldat:")
say("")
say("Tehát te tényleg meg szeretnéd változtatni a nevedet!")
say("Mielott megváltoztatnád a nevedet,meg kell vizsgálnunk")
say("vajon nem foglalt-e már az ujonnan választott neved")
say("szabad.")
say("")
say_reward("Add meg az új nevedet:")
say("")
local c_name = input()
if string.len(c_name) > 8 then
    say("A megadott név túl hosszú, max 8 karakter legyen!")
    return
elseif string.len(c_name) < 3 then
    say("A megadott név túl rövid, minimum 3 karakter legyen!")
    return
end
local c_search = find_pc_by_name(c_name)
if c_search==0 then
say_title("Név Oldat:")
say("")
say("Ez a név még szabad !")
say("Biztosan ezt a nevet szeretnéd?: "..c_name.." ")
say("")
local secure = select("Igen", "Nem")
if secure == 1 then
say_title("Név Oldat:")
say("")
say("Sok szerencsét!")
say("")
say("A te meved in "..c_name.." -re változott")
say("")
say_reward("Kérlek karakter cserézz!!")
say_reward("Karakter csere után, már az új neved fog látszódni!")
say("")
pc.change_name(c_name)
pc.remove_item(71055, 1)
else
say_title("Név Oldat::")
say("")
say("Sajnos,másik nevet kell választanod")
say("de talán szeretnéd megtartani")
say("a jelenlegi neved")
say("")
end
else
say_title("Név Oldat:")
say("")
say("Ez a név sajnos foglalt,keress tovább")
say("magadnak egy olyan nevet, amire megváltoztathatod a jelenlegit!")
say("")
end
else
return
end
end
end
end


VII.
Raktár
Elve: Egy tárgyra kattintva autómatikusan megnyílik a raktár. Nem kell hozzá raktáros NPC

quest itemraktar begin
state start begin
when 27999.use begin
local s = select("Raktar", "Itemshop Raktar", "Bezar")
if s == 1 then
    game.open_safebox()
return
end
if s == 2 then
    game.open_mall()
end
if s==3 then
return
end
end
end
end


VIII.
Teleport Gyűrű
Elve: Teleport gyűrűre kattintva lehet teleportálni! Kordik jók! Bővíteni lehet!

quest warpgyuru begin
state start begin
when 70007.use begin
local port=select("Orkok","Yongbi Sivatag","Sohan Hegy","Egyeb","Bezar")
if port==1 then
if pc.get_empire()==1 then
pc.warp(402100, 673900)
return
end
if pc.get_empire()==2 then
pc.warp(270400, 739900)
return
end
if pc.get_empire()==3 then
pc.warp(321300, 808000)
return
end
end
if port==2 then
if pc.get_empire()==1 then
pc.warp(217800, 627200)
return
end
if pc.get_empire()==2 then
pc.warp(221900, 502700)
return
end
if pc.get_empire()==3 then
pc.warp(344000, 502500)
return
end
end
if port==3 then
if pc.get_empire()==1 then
pc.warp(434200, 290600)
return
end
if pc.get_empire()==2 then
pc.warp(375200, 174900)
return
end
if pc.get_empire()==3 then
pc.warp(491800, 173600)
return
end
end
if port==4 then
local portok=select("DT","Tuzfold","Voros Erdo","Hwang Templom","Pok Kazamata","Bezar")
if portok==1 then
pc.warp(590500, 110500)
return
end
if portok==2 then
if pc.get_empire()==1 then
pc.warp(599400, 756300)
return
end
if pc.get_empire()==2 then
pc.warp(597800, 622200)
return
end
if pc.get_empire()==3 then
pc.warp(730700, 689800)
return
end
end
if portok==3 then
pc.warp(1119900, 70800)
return
end
if portok==4 then
pc.warp(553600, 143600)
return
end
if portok==5 then
pc.warp(85000, 525000)
return
end
if portok==6 then
return
end
end
if port==5 then
end
end
end
end


IX.
Nappal & Éjszaka
Elve: Ha egy GM bejelentkezik kiválasztatja az napszaknak megfelelő időjárást.
WARNING: Only GM!

quest nappal begin
state start begin
when letter with pc . is_gm ( ) begin
send_letter ( "Szia! Nappal vagy éjszaka?" )
end
when button or info begin
local a = select ( "Indítás" , "Bezárás" )
if a == 1 then
timer("este", 1)
end
if a == 2 then
return
end

end
when este.timer begin   
notice_all("Most este van csicsika..")
timer("ntt", 1)
timer("reggel",12*60*60)
end
when reggel.timer begin
notice_all("Felbukkan a nap..")
timer("gg", 1)
timer("este", 12*60*60)
end
when gg.timer begin
command("\x 0")
end
when ntt.timer begin
command("\x 1")
end
end
end


X.
Gratuláció
Elve: Ha valaki eléri a 250-es szintet (ez lehet 99/105/127/255 akármennyi) szerver gratulál!

quest szint begin
    state start begin
         when levelup with pc.get_level == 250 begin
         notice_all(""..pc.get_name().." elérte a 250-es szintet!")
         notice_all("Gratulálunk hozzá!")
         notice_all("További sok sikert!")
         end
    end
end


XI.
2Miliárdért Rögöket
Elve: Ha 2 Miliárdot Eléred Autómatikusan átváltja a pénzedet Rögökre/Rúdra amit meg adsz neki.

quest valto begin
state start begin
when kill begin
if pc.get_gold() >= 2000000000 then
pc.change_money(-2000000000)
pc.give_item2("80008",5)
end
end
end
end


XII.
Opciók
Elve: Opciók tekercset szinttől függetlenül, amire ha rá kattint az ember választhat 2 opció közül: 1 teleportálás 2 raktár megnyitása. Ha a teleportálásra mész ott ismét lessz több funkció: Fő faluk, Fejlődő mapok, Event helyek Értelem szerűen Fő faluk: map1-2-ők, Fejlődő helyeket nem is kell magyaráznom, Event helyek: esküvő map. Arra irjátok át őket amire akarjátok.

quest opciok begin
state start begin
when letter begin
send_letter (  "Opciók " )
end
when button or info begin
    say_title( "Opciók ")
    say( "Válassz az opciók közül  ")
say_reward("Sok sikert! :)")
local a = select (  "Teleportálás ", "Raktáram ", "EXP Nullázó ", "Mégse ")
if a == 4 then
return
end
if a == 1 then
say_title( "Teleportálás ")
say( "Válaszd ki, hova akarsz menni! ")
say_reward("Sok sikert utazó!")
local e = select ( "Fő faluk ", "Standard helyek ", "Event helyek ", "Kilépek ")
if e == 4 then
return
end
if e == 1 then
say_title( "Pontos hely kiválasztása ")
local f = select ( "Piros map1 ", "Piros map2 ", "Sárga map1 ", "Sárga map2 ", "Kék map1 ", "Kék map2 ", "Mégse ")
if f == 7 then
return
end
if f == 1 then
pc.warp(474300,954800)
end
if f == 2 then
pc.warp(353100,882900)
end
if f == 3 then
pc.warp(63800,166400)
end
if f == 4 then
pc.warp(145500,240000)
end
if f == 5 then
pc.warp(959900,269200)
end
if f == 6 then
pc.warp(863900,246000)
end
end
if e == 2 then
say_title( "Pontosítás ")
local g = select ( "Lélekbarlang ", "Erdők ", "Pók kazamata ", "Templom ", "További területek ", "Mégse ")
if g == 6 then
return
end
if g == 1 then
say_title( "Pontos hely kiválasztása ")
local h = select ( "Barlang1 ", "Barlang2 ", "Barlang2 vége ", "Mégse ")
if h == 4 then
return
end
if h == 1 then
pc.warp(1000,1207800)
end
if h == 2 then
pc.warp(241700,1274900)
end
if h == 3 then
pc.warp(180000,1220800)
end
end
if g == 2 then
say_title( "Pontos hely kiválasztása ")
local i = select ( "Szellemerdő  ",  "Szellem erdő vége ",  "Vörös erdő  ",  "Vörös erdő vége ", "Mégse ")
if i == 5 then
return
end
if i == 1 then
pc.warp(288700,5700)
end
if i == 2 then
pc.warp(288600,41500)
end
if i == 3 then
pc.warp(1119900,70800)
end
if i == 4 then
pc.warp(1120600,8700)
end
end
if g == 3 then
say_title( "Pontos hely kiválasztása ")
local j = select ( "Pók kazamata1 ", "Pók kazamata1 vége ", "Pók kazamata2 ", "Pók kazamata2 vége ", "Mégse ")
if j == 5 then
return
end
if j == 1 then
pc.warp(59900,496400)
end
if j == 2 then
pc.warp(90000,525400)
end
if j == 3 then
pc.warp(704000,463900)
end
if j == 4 then
pc.warp(704000,522600)
end
end
if g == 4 then
say_title( "Pontos hely kiválasztása ")
local k = select ( "Templom ", "Démontorony ", "Sárgatigris helye ", "Mégse ")
if k == 4 then
return
end
if k == 1 then
pc.warp(553600,143600)
end
if k == 2 then
pc.warp(591000,111000)
end
if k == 3 then
pc.warp(574100,95600)
end
end
if g == 5 then
say_title( "Pontos hely kiválasztása ")
local l = select ( "Orkföld ", "Jégföld ", "Sivatag ", "Tűzföld ", "Kígyórét ", "Óriások földje ", "Mégse ")
if l == 7 then
return
end
if l == 1 then
pc.warp(402100, 673900)
end
if l == 2 then
pc.warp(434200, 290600)
end
if l == 3 then
pc.warp(217800, 627200)
end
if l == 4 then
pc.warp(599400, 756300)
end
if l == 5 then
pc.warp(1059100,726800)
end
if l == 6 then
pc.warp(829200,763300)
end
end
end
if e == 3 then
say_title( "Pontos hely kiválasztása ")
local m = select ( "Esküvőmap ", "Mégse ")
if m == 2 then
return
end
if m == 1 then
pc.warp(819200,0)
end
end
end
if a == 2 then
say_title( "Raktáram ")
say( "Szeretnéd ki nyitni a raktáradat? ")
say_reward("Válassz!")
local c = select ( "Szeretném ", "Nem szeretném ")
if c == 2 then
return
end
            game.open_safebox()
end
if a == 3 then
local j = select (  "Bekapcs-Kikapcs ", "Mégse ")
if j == 2 then
return
end
if j == 1 then
if pc.getqf("antiexp") == 0 then
pc.setqf("antiexp", 1)
chat("Anti-EXP aktviválva. Tapasztalati pontjaid másodpercenként nullázódnak!")
local at = pc.get_exp()
pc.give_exp2(-at)
timer("tapasztalat", 1)
elseif pc.getqf("antiexp") == 1 then
pc.setqf("antiexp", 0)
chat("Anti-EXP kikapcsolva.")
end
end
end
end

when tapasztalat.timer with pc.getqf("antiexp") == 1 begin
local at = pc.get_exp()
pc.give_exp2(-at)
timer("tapasztalat1", 1)
pc.setqf("antiexp", 1)
end

when tapasztalat1.timer with pc.getqf("antiexp") == 1 begin
local at = pc.get_exp()
pc.give_exp2(-at)
timer("tapasztalat", 1)
pc.setqf("antiexp", 1)
end

when login with pc.getqf("antiexp") == 1 begin
local at = pc.get_exp()
pc.give_exp2(-at)
timer("tapasztalat", 1)
pc.setqf("antiexp", 1)
end
end
end



I. I.
Ranglista Quest
Elve: Játékban egy Tárgyra/NPC-re kattintva behozza Top15 játékost!

quest ingame_ranking begin
state start begin
when 20011.chat."Rangliste anzeigen" begin
local rang = mysql_query("SELECT * from player.player where name not like '[%' order by level DESC, exp DESC;")
local rang_len = table.getn(rang.name)
local splits = math.floor((rang_len + 5) / 10)
local pos = 1
for a = 1, splits do
say_reward("Ingame Rangliste Seite "..a)
say()
for b = 1, 10 do
local c = 10 * ( a - 1 ) + b
say("Rang "..c..": Name: "..rang.name[c]..", Level: "..rang.level[c]..", Exp: "..rang.exp[c])
if c == rang_len then
say("Ende der Rangliste erreicht")
wait()
return
end
end
local sel = select("Weiter", "Abbrechen")
if sel == 2 then
say("Okey bis bald")
return
end
end
end
end
end


Kép:


I. II.
Pet Előhívó Quest
Elve: Kattintás után kis beszéd után előhívja a Mountot.

quest elohivocucc begin
state start begin
when PETIDJE.use begin
if pet.is_summon() then
          pet.unsummon()
      else   
        local your_horse_name = horse.get_name()
        local your_horse_level = horse.get_level()
        pc.setqf("horse_level_save", your_horse_level)
        pc.setqf("horse_name_save", your_horse_name)
        horse.set_name(pc.get_name().." Főnixe")       
        horse.set_level("23")
pet.summon()
local horse_settings = pc.getqf("horse_level_save")
local horse_sett = pc.getqf("horse_name_save")
horse.set_level(horse_settings)
horse.set_name(horse_sett)
end
end
end
end


Questeket nem én írtam! Én csak össze gyűjtöttem őket.

2013-12-08, 15:06:47 #1 Utolsó szerkesztés: 2013-12-08, 17:39:20 Szerző: LitleCrazzY
I.
TP Bugfix
Elve: tp_bug_fix quest ugye azt csinálja, ha belépésnél 0 alatt van a Tp és Mp-d akkor feltölti.
Azt vettem észre, hogyha GM cucc van rajtunk, ami ad ugye egy csomó TP-t, akkor nem tölti fel a tp-t mégha a megfelelő értéket adjuk meg neki, akkor se. Nos kibővítettem egy apró dologgal a questet, ha egy GM belép, akkor autómatikusan egy command parancsal beírja neki hogy /r (Amit persze nem lát a GM).


quest tp_bug_fix begin
    state start begin
        when login begin
            pc.get_hp()
            pc.get_sp()
            if pc.hp <0 then
            affect.add_collect(apply.HP_REGEN, 100000000, 5)
            end
            if pc.sp <0 then
            affect.add_collect(apply.SP_REGEN, 100000000, 5)
            end
when login with pc.is_gm() begin
command("r")
end
        end
    end
end


II.
Szorzós Quest

quest szorzok begin
state start begin
when letter with pc.is_gm() begin
send_letter("Szorzók")
end
when button or info begin
say_title("Szorzók:")
say("Beállítsam a szorzókat")
say("1000-re? ")
say(" ")
say_reward("24 óráig érvényesek a szorzók.")
local b = select ( "Igen" , "Nem" )
if b == 2 then
send_letter("Szorzók")
end
if b == 1 then
command("priv_empire 0 4:exp 1000 24")
command("priv_empire 0 2:gold_drop 1000 24")
command("priv_empire 0 3:gold10_drop 1000 24")
command("priv_empire 0 1:item_drop 1000 24")
send_letter("Szorzók")
end
end
end
end



III.
Tárgyadás
Elve: Itt eg max level quest, hogyha eléri a játékos a max levelt, akkor ad neki egy tárgyat (Tárgy ID-t írd át!) és notice parancsal gratulál neki a szerver emelett egy ablakban is kap pár szót.

quest maxlevel begin
state start begin
when levelup with pc.get_level() == 250 begin
say_title("Sárkányisten:")
say(" ")
say("Látom elérted az 250. szintet.")
say("Gratulálok neked!")
say("Remélem sok boldog időt fogsz")
say("Itt még eltölteni!")
say("Most kapsz egy X tárgyat.")
say(" ")
say_reward("Üdvözlet: Sárkányisten")
notice_all(" "..pc.get_name().." elérte a 250. szintet.")
notice_all(" Gratulálunk neki! Jutalma egy X tárgy.")
pc . give_item2 ( "TárgyID" , 1 )
end
end
end


IV.

És itt egy holdfény láda quest is: (Frissítve!)
2db quest van. Ha a fölsőt (ami a levél) nem rakod be, akkor / e holdxla 1-el tudod bekapcsolni és / e holdxla 0-al kikapcsolni.

quest_functionsba:

game.drop_item_with_ownership

quest holdfeny begin
state start begin
when letter with pc.is_gm() begin
send_letter("Holdfény Láda")
end
when button or info begin
say_title("Holdfény Láda quest:")
say(" ")
say("Bekapcsoljam a holdfény láda eventet?")
say(" ")
say_reward("Addig lesz aktív, míg itt ki")
say_reward("Nem kapcsolod!")
local b = select ( "Bekapcsolom az eventet!" , "Kikapcsolom az eventet!" , "Mégse" )
if b == 3 then
return
end
if b == 2 then
game.set_event_flag("holdxla", 0)
notice_all("Holdfény láda event befejeződött.")
send_letter("Holdfény Láda")
end
if b == 1 then
game.set_event_flag("holdxla", 1)
notice_all("Holdfény láda event elkezdődött!")
send_letter("Holdfény Láda")
end
end
end
end


quest holdfenykill begin
state start begin
when kill with game.get_event_flag("holdxla") == 1 begin
local talan = math.random(1,5)
if talan == 2 then
game.drop_item_with_ownership(50011, 1)
end
end
end
end


V.
Tárgyra kattintva SÉ jóváírva.

quest sarkanyerme begin
state start begin
when ITEMDID.use begin
say("Gratulálok! A jóváírás sikeres volt.")
local DB_FH = "root"
local DB_JS = "NAVICATJELSZÓDÍRDIE"
local SE = SÉMENYNISÉG
local ID = pc.get_account_id()
local QUERY = "UPDATE account.account SET coins = coins + "..SE.." WHERE id = "..ID..";"
os.execute("mysql --host=IPCÍMEDÍRDIDE --user="..DB_FH.." --password="..DB_JS.." --execute='"..QUERY.."'")
pc.remove_item(ITEMID, 1)
end
end
end



Figyelem, a IP cím részhez először NORM VÉGZŐDÉSSEL ÍRD BE, HA ÚGY NEM JÓ AKKOR .100 AS VÉGZŐDÉSSEL PRÓBÁLD!

quest_functionsba ezt írd a végére:

os.execute
pc.get_account_id


VI.
Jelenleg tartó eventeket kiírása
Elve: Ha event van: 1 ha nincs 0

quest eventir begin
state start begin
when 9004.chat."EVENT KIÍRÁSA" with pc.is_gm() begin
timer("seevent", 1)
timer("naperme", 1)
timer("nyitoevent", 1)
timer("tanevnyito", 1)
timer("halloween", 1)
say("Kiírás elindítva.")
end
when seevent.timer begin
if game.get_event_flag("seevent") == 1 then
notice_all("Jelenleg SÉ Event van!")
timer("seevent2", 60*10)
end
end
when naperme.timer begin
if game.get_event_flag("naperme") == 1 then
notice_all("Jelenleg a játékban Napérme Event van!")
notice_all("Az összegyűjtött Napérméket az Event szervező-nél")
notice_all("beválthatjátok Sárkány Érmékre!")
timer("naperme2", 60*10)
end
end
when nyitoevent.timer begin
if game.get_event_flag("nyitoevent") == 1 then
notice_all("Jelenleg nyitóevent van!")
timer("nyitoeven2t", 60*10)
end
end
when tanevnyito.timer begin
if game.get_event_flag("tanevnyito") == 1 then
notice_all("Jelenleg a játékban Tanévnyitó Event van!")
notice_all("Gyűjtsétek a krétákat, és váltsátok be értékes nyereményekre!")
timer("tanevnyito2", 60*10)
end
end
when halloween.timer begin
if game.get_event_flag("halloween") == 1 then
notice_all("Jelenleg halloween Event van!")
timer("halloween2", 60*10)
end
end
when seevent2.timer begin
if game.get_event_flag("seevent") == 1 then
notice_all("Jelenleg SÉ Event van!")
timer("seevent", 60*10)
end
end
when naperme2.timer begin
if game.get_event_flag("naperme") == 1 then
notice_all("Jelenleg a játékban Napérme Event van!")
notice_all("Az összegyűjtött Napérméket az Event szervező-nél")
notice_all("beválthatjátok Sárkány Érmékre!")
timer("naperme", 60*10)
end
end
when nyitoevent2.timer begin
if game.get_event_flag("nyitoevent") == 1 then
notice_all("Jelenleg nyitóevent van!")
timer("nyitoevent", 60*10)
end
end
when tanevnyito2.timer begin
if game.get_event_flag("tanevnyito") == 1 then
notice_all("Jelenleg a játékban Tanévnyitó Event van!")
notice_all("Gyűjtsétek a krétákat, és váltsátok be értékes nyereményekre!")
timer("tanevnyito", 60*10)
end
end
when halloween2.timer begin
if game.get_event_flag("halloween") == 1 then
notice_all("Jelenleg halloween Event van!")
timer("halloween", 60*10)
end
end
end
end


Jelenleg tartó eventek II.:

quest eventek begin
state start begin
when 9004.chat."Jelenleg tartó eventek" with game.get_event_flag("seevent") == 1 or game.get_event_flag("oxevent") == 1 or game.get_event_flag("naperme") == 1 or game.get_event_flag("nyitoevent") == 1 or game.get_event_flag("tanevnyito") == 1 or game.get_event_flag("halloween") == 1  begin
say_title("Üdvözöllek "..pc.get_name().." !")
if game.get_event_flag("seevent") == 1 then
say_title("SÉ Event:")
say("Jelenleg minden Sárkány Érme vásárlásod")
say("után dupla mennyiségű Sárkány Érmét írunk jóvá!")
say("Így most féláron megszerezheted az extra felszereléseidet!")
end
if game.get_event_flag("oxevent") == 1 then
say_title("OX event:")
say("A mai napon számos OX eventet tartunk!")
say("Figyeld az öreg Uriel hirdetéseit, hogy")
say("nehogy le maradj róluk!")
end
if game.get_event_flag("naperme") == 1 then
say_title("Napérme event:")
say("Jelenleg, a játékban lévő összes szörny")
say("dobhat Nap Érmét!")
say("Ha összegyűjtöd")
say("és elhozod nekem, beváltom neked Sárkány Érmére!")
end
if game.get_event_flag("nyitoevent") == 1 then
say_title("Nyitó event:")
say("Nagyon örülök, hogy a Metin2Flame-et")
say("választottad! Hálám jeléül fogadd ezt a kis")
say("nyitó eventet el tőlem:")
say("Jelenleg, a játékban lévő összes szörny")
say("dobhat Nap Érmét! Ha kinyitod értékes")
say("tárgyakra tehetsz szert, vagy ha összegyűjtöd")
say("és elhozod nekem, beváltom neked Sárkány Érmére!")
say("Jó játékot kíván az M2F Team!")
end
if game.get_event_flag("tanevnyito") == 1 then
say_title("Tanév-nyitó event:")
say("Kevesek örömére, sokak bánatára elérkezett")
say("az iskola kezdés ideje. Hogy megkönnyítsük")
say("nektek a tábla koptatását, jelenleg a játékban ")
say("lévő összes szörny dobhat különböző színű krétákat.")
say("A krétákat színük szerint hármasával vidd el")
say("a varázslónőhöz, és a jutalmad nem marad el!")
end
if game.get_event_flag("halloween") == 1 then
say_title("Halloween event:")
say("Elérkezett az ősi kelták tiszteletére")
say("rendezett Halloween éjjele! A boszorkányok,")
say("kísértetek, és egyéb szellemek ünnepe!")
say("Arlandriát is ellepték a túlvilági lények")
say("az event ideje alatt. Keresd meg a holtak")
say("hírnökét és szedd össze az összes bátorságodat!")
end
end
when 9004.chat."Jelenleg tartó eventek" with game.get_event_flag("seevent") == 0 and game.get_event_flag("oxevent") == 0 and game.get_event_flag("naperme") == 0 and game.get_event_flag("nyitoevent") == 0 and game.get_event_flag("tanevnyito") == 0 and game.get_event_flag("halloween") == 0 begin
say_title("Üdvözöllek "..pc.get_name().." !")
say("Jelenleg nincs event.")
end
when 9004.chat."ADMIN: Event kódok" with pc.is_gm() begin
say("SÉ event - /e seevent 1 ")
say("Napérme event - /e naperme 1 ")
say("Nyitó event - /e nyitoevent 1 ")
say("Tanévnyitó - /e tanevnyito 1 ")
say("Halloween - /e halloween 1 ")
end
end
end


Questeket nem én írtam! Én csak össze gyűjtöttem őket.