Kagyló nyitás(k)

Indította Arnec, 2013-11-16, 08:07:02

2013-11-16, 08:07:02 Utolsó szerkesztés: 2013-12-02, 18:25:59 Szerző: [MOD]Aceagan
Sziasztok!

Valakinek nincs véletlen új gamefájlhoz(r34083_32) kagyló nyitással kapcsolatos diff?
Kődarab nyitásának esélyét kéne csökkenteni szóval leginkább ilyen kéne.

Próbáld ki, nem teszteltem. Az alap 50%-os kődarab nyitéási esélyt 20%-ra viszi le.
This difference file has been created by IDA Pro

game_r34083
0005BBF3: 32 19

Nos,működik csak a problémám sajnos most az,hogy gyöngy egyáltalán nem jön belőle,szóval leginkább eltűnik a kagyló.

Van egy "esély tábla", ami 3 számot tartalmaz. "lua nyelven kb ez történik:

num = math.random(1,100)
if num <= 95 then
--eltűnik
else
if num <= 97 then
--fehér gyöngy
else
if num > 99 then
--vörös gyöngy
else
--kék gyöngy
end
end
end

A számok offszetje:
0041A7CC: 5F ??
0041A7D0: 61 ??
0041A7D4: 63 ??


Kérdőjelek sorban beírod az új számokat és kész :)

Értem.

Amúgy a kék gyöngy az is 99? vagy most mi?
Mert ugye :
if num > 99 then
--vörös gyöngy
else
--kék gyöngy

2013-11-16, 10:46:03 #5 Utolsó szerkesztés: 2013-11-16, 10:50:47 Szerző: ATAG
Hát alapból:
50% hogy kődarabot kapsz.
Ha nem kődarabot kapsz, akkor 97% az esély hogy eltűnik, 3% (100-97) hogy fehér gyöngy, 1% (100-99)hogy vörös, 2% (99-97) hogy kék.

Elég nehéz eltalálni az egyensúlyt :D