seon-pyeong help(k)

Indította jack196, 2013-10-18, 20:02:02

2013-10-18, 20:02:02 Utolsó szerkesztés: 2013-10-20, 14:41:05 Szerző: [TMOD]Aceagan
Sziasztok kéne egy kis segíts seon-pyeong-mál hogy hogy kell beállítani azt hogy egy fekát átváltson másik vérté.

2013-10-18, 20:05:57 #1 Utolsó szerkesztés: 2013-10-18, 20:08:46 Szerző: ATAG
500 fölötti refine_set kell a tárgynak és akkor automatikusan ott lehet húzni, pl:
Idéz<Item vnum="11299" hashName="'Čć˝Ĺö°©+9'" name="Feketevas Vért+9" type="1" subtype="0" weight="0" size="2" antiflag="312" flag="1" wearflag="1" immuneflag="0" gold="120000" buy_price="515000" limittype0="1" limitvalue0="70" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="8" applyvalue0="4294967290" applytype1="37" applyvalue1="20" applytype2="0" applyvalue2="0" value0="0" value1="90" value2="0" value3="12" value4="0" value5="27" socket0="0" socket1="65008" socket2="127" socket3="64992" socket4="21631" socket5="4855" refine_vnum="12010" refine_set="530" magic_pct="15" specular="100" socket_pct="3" />

picit lehetne érthetöbben mit hol találok meg ilyenek köszi :)

Ez a lényeg:
refine_vnum="12010" refine_set="530"

METIN2 meppában Pack
Ha megvan akk keresd meg ezt  locale_hu.eix   meg  epk    vagy ami neked van pl:. "locale_it" "locale_en"
Na ha ez megvan kicsomagolod.
"Item_Proto" ezt is kikel csomagolni ott rá keresel a fekete vas vértre vagy ami kell és ott állítodamit akarsz.

tessék segítség :) (Még nagyon régen össze írtam)

subtype= milyen cucc
0 KARD
1 TŐR
2 IJJ
3 PALOS
4 HARANG
5 LEGYEZŐ
6 NYÍL VESZŐ
type= NEM TOM DE
5 FEJLESZTŐ
wearflag=Hova rakja a tárgyat
(16 kard) (1 vért) (2 sisak) (256 pajzs) (8 karkötő) (4 cipő) (32 nyaklánc) (64 fülbevaló)
antiflag= ez a kódja, hogy melyik kasztok vehetik fel az adott tárgyat.
0 MINDEN KASZT  (férfi nő)
1 MINDEN KASZT  (Csak férfi)
2 MINDEN KASZT  (Csak nő)
4 NINJA . SURA . SAMAN (férfi nő)
5 (férfi)
6 (nő)
8 WARRI . SURA . SAMAN
9 (férfi)
10 (nő
12 SURA . SAMAN
13 (férfi)
14 (nő)
16 WARRI . NINJA . SAMAN
17 (férfi)
18 (nő)
20 NINJA . SAMAN
21 (férfi)
22 (nő)
24 WARRI . SAMAN
25 (férfi)
26 (nő)
28 SAMAN
29 (férfi)
30 (nő)
32 WARRI . NINJA . SURA
33 (férfi)
34 (nő)
36 NINJA . SURA
37 (férfi)
38 (nő)
40 WARRI . SURA
41 (férfi)
42 (nő)
44 SURA
45 (férfi)
46 (nő)
48 WARRI . NINJA
49 (férfi)
50 (nő)
52 NINJA
53 (férfi)
54 (nő)
56 WARRI
57 (férfi)
58 (nő)
288 SURA . NINJA . HARCOS (NEM LEHET ELLADNI)
284 SÁMÁN (NEM LEHET ELLADNI)
300 SURA (NEM LEHET ELLADNI)
308 NINJA (NEM LEHET ELLADNI)
312 WARRI (NEM LEHET ELLADNI)
gold= ez az ára, amennyiért NPC-kben meg lehet venni a tárgynak darabját
buy_price= ez az az ár, amennyiért megveszik az NPC-k a cuccot, ha leadod nekik.
limitvalue0= Hányas szinttől lehet használni.
applytype0= Ez az alap bónusznak a kódja (támadó sebesség). Bónuszok kódjairól allul!!!!.
applyvalue0= Ez az előző bónusznak az értéke %-ban
Van még applytype 1-2 és applyvalue 1-2 Értelem szerint itt a másik 2 alap bónuszt állíthatjuk be.
socket_pct= mennyi kő mennyen bele
refine_vnum= Ide azt az ID-t kell be írni amivé szeretnénk hogy tovább lehessen fejleszteni a fegyvert
refine_set= Ide azt az ID-t kell írni amit kérjen a tovább fejlesztéshez.
Amit a Navicat/player/refine_protoban találunk meg. Láthatjuk, hogy az 501 Id-jű fejlesztés-ben mit kér hozzá.
Ezt látjuk benne.:
id= ugye 1 össze állított fejlesztésnek adhatunk  ID-t
vnum0= a fejlesztési tárgy ID-je
count0= a fejlesztési tárgy darab száma
vnum0-1-2-3-4 count0-1-2-3-4 vagyis max 5db fejlesztési tárgyat állíthatunk be neki.
cost= hogy mennyi yangot kérjen a fejlesztésért
prob= hogy mennyi % eséllyel fejlesszen.

addon_type= ha -1 akkor átlag és készség káros lesz a fegyver, ha 0 akkor nem.
specular= Fény intenzitás a megfelelő szó erre

value0 = MEDIG TARTSON a tárgy (60 1 óra) (120 2 óra)
value1= min. mágikus sebzési érték
value2= max. mágikus sebzési érték
value3=  min.  támadó érték
value4= max.  támadó érték
value5=  ez pedig hozzá adódik az előző értékekhez...bővebben

value1="18" value2="40" value3="100" value4="140" value5="137"

Value5="137" ezt mindig hozzá adjuk a value 1-2-3-4-hez és meg kapjuk a végleges eredményt vagyis

min támadó érték (value3+value5) 100+137....max támadó érték (value4+value5) 140+137
min mágia (value1+value5) 18+137...max mágia (value2+value5) 40+137

az eredmény: támadó érték 237-277
         mágikus támadó érték 155-177



0-Nincs
1-Max TP
2-Max MP
3-VIT
4-INT
5-Erő
6-Ügyesség
7-Támadó sebesség
8-Mozgási sebesség
9-Varázs sebesség
10-TP regenerálás
11-MP regenerálás
12-Mérgezés esély
13-Ájulás esély
14-Lassulás esély
15-Kritikus találat
16-Átható találat
17-Félember elleni
18-Állatok elleni
19-Ork elleni
20-Ezotéria elleni
21-Nemholtak elleni
22-Ördög elleni
23-Veszteségek a TP-ből eltűnnek
24-Veszteségek az MP-ből eltűnnek
25-Esély az ellenség MP-inek átvételére
26-Esély az MP megtartására
27-Esély a testi támadás kivédésére
28-Esély a nyilak elkerülésére
29-Kard védelem
30-2kezes védelem
31-Tőr védelem   
32-Harang védelem
33-Legyező védelem
34-Nyíl ellenállás
35-Tűz ellenállás
36-Villám ellenállás
37-Mágia ellenállás
38-Szél ellenállás
39-Esély a testi támadás visszaverésére
40-Esély az átkok visszaverésére
41-Méreg ellenállás
42-Esély MP visszaállításra
43-Esély EXP bónuszra
44-Esély dupla yang eldobására
45-Esély dupla tárgy eldobására
46-Ital hatásnövekedés
47-Esély TP visszaállításra
48-Immunis ájulásra
49-Immunis lassulásra
50-Immunis mérgezésre
52-Íjász hatótávolság (+?méter)
53-Támadóérték+%
54-Védekezés+%
55-Mágikus támadóérték+
56-Mágikus védelem+
58-Max kitartás
59-Harcos elleni erő
60-Ninja elleni erő
61-Sura elleni erő
62-Sámán elleni erő
63-Szörny elleni erő
64-Támadó érték+
65-Védekezés+
66-EXP+%
67-Tárgy eldobás esély (??,?)
68-Yang eldobás esály (??,?)
71-Készségkárok
72-Átl. károk
73-Készségkár ellenállás
74-Átl. kár ellenállás
76-iCafe EXP bónusz
77-iCafe Tárgy szerzés bónusz
78-Védekezés harcos támadás ellen
79-Védekezés ninja támadás ellen
80-Védekezés sura támadás ellen
81-Védekezés sámán támadás ellen