Kosztüm+bonusdialog egyszerre(k)

Indította Sephere92, 2013-10-06, 00:58:02

2013-10-06, 00:58:02 Utolsó szerkesztés: 2013-10-06, 16:39:58 Szerző: [TMOD]Aceagan
Sziasztok.

Téma adott hogyan tudom a bonúsz mutató rendszert és a kosztüm rendszert az inventory-hoz egyszerre berakni.

Előre is köszi.

http://www.2shared.com/file/F7o-PgSP/root.html

locale/inventorywindow.py-ban be tudod tenni a gomb funkciót....8 sor csak...

Beraktam a ROOT-ba amit adtál felül írtam, és a locale oldalon is megvan. Játékban viszont haq kattintok a kosztümre nem hozza ki a kosztüm inventoryt. Tehát nem reagál a kattintsára. Mit rontottam el?

Ha nem "de" mappa jön a locale mappa után, akkor amit linkeltem, megnyitod, és a 23. sorban kijavítod locale/xy-ra , tehát ami neked van.

Ha továbbra is rossz sysser ír valamit?

1006 14:32:21739 ::
uiInventory.py(line:155) __LoadWindow
ui.py(line:2669) GetChild

InventoryWindow.LoadWindow.BindObject - exceptions.KeyError:Kard_def_Value

1006 14:32:21739 :: ============================================================================================================
1006 14:32:21739 :: Abort!!!!


Amikor locale/de volt írva root fájlba belépett de ugye nem nyitotta meg kosztüm ablakot.

Átírtam locale/it-re ezt az üzenetet kapom.

Inventorywindow.py-ot dobd fel data.hu-ra, megnézem....

egyébként uiscript-be bent van a costumewindow.py?

costumewindow.py

import uiScriptLocale
import item

COSTUME_START_INDEX = 109

window = {
"name" : "CostumeWindow",

"x" : SCREEN_WIDTH - 175 - 140,
"y" : SCREEN_HEIGHT - 37 - 565,

"style" : ("movable", "float",),

"width" : 140,
"height" : 180,

"children" :
(
{
"name" : "board",
"type" : "board",
"style" : ("attach",),

"x" : 0,
"y" : 0,

"width" : 140,
"height" : 180,

"children" :
(
## Title
{
"name" : "TitleBar",
"type" : "titlebar",
"style" : ("attach",),

"x" : 6,
"y" : 6,

"width" : 130,
"color" : "yellow",

"children" :
(
{ "name":"TitleName", "type":"text", "x":60, "y":3, "text":uiScriptLocale.COSTUME_WINDOW_TITLE, "text_horizontal_align":"center" },
),
},

## Equipment Slot
{
"name" : "Costume_Base",
"type" : "image",

"x" : 13,
"y" : 38,

"image" : uiScriptLocale.LOCALE_UISCRIPT_PATH + "costume/costume_bg.jpg",

"children" :
(

{
"name" : "CostumeSlot",
"type" : "slot",

"x" : 3,
"y" : 3,

"width" : 127,
"height" : 145,

"slot" : (
{"index":COSTUME_START_INDEX+0, "x":61, "y":45, "width":32, "height":64},
{"index":COSTUME_START_INDEX+1, "x":61, "y": 8, "width":32, "height":32},
{"index":COSTUME_START_INDEX+2, "x":5, "y":145, "width":32, "height":32},
),
},
),
},
),
},
),
}


inventorywindow.py: http://data.hu/get/7001740/inventorywindow.py

( Alapból műkődő a kosztüm rendszer, tehát annak semmi baja. )


Pisti még 1 kis probléma. 0 cucc van fent és:


Mit írjak át? Gondolom aljánál valamit elírhattál. De pontosan mit cseréljek hogy normális legyen?

Annyit szerkesztettem már, lehet, valahogy eltűnt az uiinventory.py-omból....

Nos:
uiinventory.py 178. sorába és 388. sorába írd ezt:

self.GetChild("Szorny_str_Value").SetText(str(player.GetStatus(63)))