Raktáros 2010es SF-hez (K)

Indította Lolexx, 2013-03-01, 16:58:22

2013-03-01, 16:58:22 Utolsó szerkesztés: 2013-03-07, 21:04:46 Szerző: [MOD]Aegist
:)   
Raktáros quest kéne,ami megy is

☜☆☞  Az életemért harcolok,de ugyanakkor a harcnak élek! ☜☆☞

Szia

Tessék:quest stash begin
    state start begin
when 9005.click begin
local l = game.get_safebox_level()
if l == 0 then
say_title(mob_name(9005)..":")
say("Üdvözöllek "..pc.get_name()..".")
say("Akarod használni a raktárt?")
say("A raktár használatáért fizetned kell.")
say("De ma olyan jó kedvemben vagyok, hogy csak")
say("5000 Yangot kérek a használatért.")
say("Mit szólsz hozzá? Tiszta olcsó, nem igaz? Ha,")
say("ha, ha!")
wait()
say_reward("Kifizeted a raktárost a raktárért?")
local s = select("Fizetni","Nem fizetni")
if s == 1 then
if pc.get_gold()>= 500 then
say_title(mob_name(9005)..":")
say("Na, a raktárod meg van nyitva.")
say("Ha használni akarod, akkor fordul hozzám.")
say("A raktárod alapértelmezett jelszava a következő:")
say_reward("000000")
say("Biztonsági okokból ezt meg kellene változtatnod.")
say("")
say("Talán úgy gondolod, hogy nem lesz elég 45 polc.")
say("De ki tudja, talán adok neked több helyet, ha jól")
say("megértjük egymást.")
pc.changegold(-500)
game.set_safebox_level(1)
else
say_title(mob_name(9005)..":")
say_reward("Nincs nálad a szükséges 500 Yang!")
say_reward("Így nem tudok neked raktárt létrehozni..")
return
end
elseif s == 2 then
return
end
elseif l == 1 then
say_title(mob_name(9005)..":")
say("Üdvözöllek "..pc.get_name().."!")
say_reward("Mit szeretnél megnyitni?")
local s=select("Raktár nyitása","Ezüst- vagy aranytömböt venni","Boltraktár nyitása","Bezár")
if s == 1 then
if pc.getqf("goldintro")<3 then
say_title(mob_name(9005)..":")
say("Üdvözöllek! Tudod, hogy mire jó az arany rúd?")
say("Ha Yangot hordasz magadnál, az olyan,")
say("mintha azt mondanád: Kérlek! Ölj meg!")
say("Ezért váltom be az emberek Yangját arany rudakra")
say("és tárolom azokat számukra.")
wait()
say_title(mob_name(9005)..":")
say("Ok, többet kérek el, mint amennyi az ára egy")
say("arany rúdnak. De ez ennek ellenére fair")
say("szolgáltatás, nem igaz?")
say("Nincs okod rá, hogy becsapottnak érezd magad.")
say("Mint tudod kint nagyon veszélyes.")
pc.setqf("goldintro",pc.getqf("goldintro")+1)
wait()
game.open_safebox()
else
game.open_safebox()
end
elseif s == 2 then
if pc.getqf("gold_bar_say_count")<3 then
say_title(mob_name(9005)..":")
say("Hmm ...")
say("Az összes bánya már kimerült.")
say("Nagyon nehéz aranyra és ezüstre bukkanni.")
say("Ha nem találnak új érc eret, akkor nem lesz arany")
say("és ezüst.")
say("Nézz be hátha van még raktáron")
pc.setqf("gold_bar_say_count",pc.getqf("gold_bar_say_count")+1)
wait()
npc.open_shop()
else
npc.open_shop()
end
elseif s == 3 then
if pc.getqf("open_count")<3 then
say(mob_name(9005)..":")
say("Üdv néked! Szeretnéd látni a tárgybolt raktárát?")
say("Akkor miért jöttél hozzám? Csak nézz a saját")
say("tárolódba, ott van a közvetlen bejárat.")
wait()
say(mob_name(9005)..":")
say("")
say("Lépj be a tárgybolt raktárába bármikor erre a")
say("szimbólumra kattintva. Feltéve ha nem változtattad")
say("meg, a jelszó 000000.")
pc.setqf("open_count",pc.getqf("open_count")+1)
wait()
game.open_mall()
else
game.open_mall()
end
elseif s == 4 then
return
end
elseif l == 2 then
say_title(mob_name(9005)..":")
say_reward("Mit szeretnél megnyitni?")
local s=select("Raktár nyitása","Ezüst- vagy aranytömböt venni","Boltraktár nyitása","Bezár")
if s == 1 then
game.open_safebox()
elseif s == 2 then
npc.open_shop()
elseif s == 3 then
game.open_mall()
elseif s == 4 then
return
end
elseif l == 3 then
say_title(mob_name(9005)..":")
say_reward("Mit szeretnél megnyitni?")
local s=select("Raktár nyitása","Ezüst- vagy aranytömböt venni","Boltraktár nyitása","Bezár")
if s == 1 then
game.open_safebox()
elseif s == 2 then
npc.open_shop()
elseif s == 3 then
game.open_mall()
elseif s == 4 then
return
end
elseif l >= 3 then
say_title(mob_name(9005)..":")
say_reward("Mit szeretnél megnyitni?")
local s=select("Raktár nyitása","Ezüst- vagy aranytömböt venni","Boltraktár nyitása","Bezár")
if s == 1 then
game.open_safebox()
elseif s == 2 then
npc.open_shop()
elseif s == 3 then
game.open_mall()
elseif s == 4 then
return
end
end
end
end
end

Köszi szépen !!

☜☆☞  Az életemért harcolok,de ugyanakkor a harcnak élek! ☜☆☞