ingame duplapost-os kliens (K)

Indította picur111, 2013-02-23, 21:55:28

2013-02-23, 21:55:28 Utolsó szerkesztés: 2013-02-23, 22:33:31 Szerző: [MOD]Aegist
Jóestét, azt szeretném megtudakolni, hogy hogy sikerült ezzel az autopotival duplaposztos klienst csinálnom ... írok valamit, nyomom1x az entert és 2x írja le, lehívnék 1 mobot, 2-t hív le, /i tárgyid , na abból  is 2-t hív le.
az említett autopotion  berakása, aminek a leírását követtem.
http://metin2hungary.net/index.php/topic,154197.msg837157.html#msg837157
valami ötlet, hogy mi nem stimt?
nincs megosztható adat

2013-02-23, 21:59:45 #1 Utolsó szerkesztés: 2013-02-23, 22:04:46 Szerző: <Alchemist>
Elég hiányosan van leírva a python része..

Nálad épp az a baj hogy írja uichat.py:

Rákeresel erre:

def __SendChatPacket(self, text, type):

Így nézzen ki:
   def __SendChatPacket(self, text, type):
if text == "(pot1)":
return
elif text == "(pot2)":
return
elif net.IsChatInsultIn(text):
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, locale.CHAT_INSULT_STRING)
else:
net.SendChatPacket(text, type)


Gondolom itt te egy részt nem írtál fölül, vagyis benne hagytad az eredetit is.

Valszeg úgy kéne hogy a
def __SendChatPacket(self, text, type):
és a
net.SendChatPacket(text, type)
jelöld ki a közöttük lévő sorokkal és úgy írd felül az ott megadotakkal.


De amúgy szerintem pont az utosló sor azaz net.SendChatPacket(text, type) maradt a py-dben 2x.

köszönöm ment a segített+
nincs megosztható adat