Mobok droppjának állítása Franziba (K)

Indította Zsadist, 2012-11-07, 21:05:38

2012-11-07, 21:05:38 Utolsó szerkesztés: 2013-02-04, 09:53:45 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok !
Segítségeteket kérném a fent említett témában . A probléma a következő :

van ugyebár ez a csodálatos kis mob_drop_item fájlunk amiben vannak a mobok  illetve azok roppjai.
Tanultságom alapján

Group   ŔúÁÖąŢŔş_ÇŞ¸ĄµÎ¸ń´Á´ë            
{               
   Type   kill         
   Mob   134         
   kill_drop   400         
   1   »óȲ·É+0   1   25   5
   2   ¸¸żůµµ+0   1   15   5
}               


ebben a kódsorban az utolsó szám pirossal jelölt része a dropp % ban.
Ezek alapból 25 feletti értékre voltak állítva átírtam 5 re de sehol semmi változás nem volt.
ugyan úgy droppoltak map 1 en .

Mi erre a megoldás ( GF szerű droppot szeretnék állítani )

Válaszaitokat előre is köszönöm


2012-11-07, 23:12:44 #2 Utolsó szerkesztés: 2012-11-07, 23:18:57 Szerző: ATAG
kill_drop esetében nem ilyen egyszerű a dolog. Ha jól értelmezem, akkor minden 400. megölt mob droppol, az esély csak azt dönti el, hogy melyiket dobja szívesebben.
Ha túl sok a dropp, akkor általában a common_drop_item szokott a ludas lenni.

Tehát a példában, ha lehentelsz egy halom átkozott alfa kékfarkast (400-at) akkor vagy egy fms-t, vagy egy antik harangot dob. Mivel nem pont ugyanaz az esély (15 vs 25) a harang esik gyakrabban.
Ebben az esetben mindkét sázm esélyt jelent!

Először a második szám alapján kitalálja, hogy melyik "tárgy csoportból" dobjon valamit, aztán az első számok alapján eldönti, hogy pontosan mit.

Én úgy vettem észre, hogy a 400. szörny megölése után lép működésbe a dropp esélye.
Tehát nem minden 400.-ik szörny dob cuccot, hanem ha megöltél 400 darabot x szörnyből az után már a megadott x%-ban fogja dobni minden egyes szörny. Ezt én a 48as vérteknél tesztelgettem ki. De ha tévednék csak szóljatok.


Értem én !Amúgy rájöttem map 1 es mobok nincsenek benne az említett fájlba illetve map2 se .
Viszont erdőben pl lényegesen kisebb lett a dropp .
Már csak az érdekelne  monjuk egy map 1 map 2 es verziót ogy állítsak mert az kriminálisan nagy még szorzó nélkül is .

Illetve még egy kérdés :
Franziban ox quest nem működik , azzal mi jót leet vajon csinálni , eddig értelmes leírást nem találtam róla .
Gondoltam erről nem nyitok új témát .

Idézetet írta: ATAG Dátum 2012-11-07, 23:12:44
Ha túl sok a dropp, akkor általában a common_drop_item szokott a ludas lenni.
Ha farkasszőr meg medvetalp esik sok, akkor az etc_drop_item ben kell a számokat csökkenteni.

OX javítás tudtommal annyiból áll, hogy az oxevent map indexét 113-ra csréled.

Idézetet írta: zolee10 Dátum 2012-11-07, 22:51:24
tess:

http://data.hu/get/4954921/mob_drop_item.txt

Gf-es mob_drop


Köszönöm de nem dolgozok más munkájából !
Ha valamit akarok megcsinálom magamnak mert akkor saját igényeknek megfelelő , ha meg nem sikerül akkor is max segítséget kérek .

Köszönöm mindenkinek a válaszokat , egyenlőre nem zárom a témát , mert lesz ma még kérdésem biztos vagyok benne. Kezdve majd az ox-al amint hazaértem kipróbálom.