[ÚJ!]Achievement System

Indította balika011, 2012-01-29, 16:38:45

2012-01-29, 16:38:45 Utolsó szerkesztés: 2012-05-26, 02:11:15 Szerző: ATAG
Üdv!

Hoztam nektek egy kis finomságot!

Videó (lent jobb sarok):
http://www.youtube.com/watch?v=qqQvm4Qvfq

Ha nem jelenne meg: http://youtu.be/qqQvm4Qvfq0

Fájlok: Csatolva....

Nem is húzom az időt íme a leírás:

1. Fájlok letöltése.
2. Kibontod.
3. Kibitod ezeket: root.e** , ETC.e** és uiscript.e**
4. Megynyitod a game.py-t és rákeresel erre:
def __ServerCommand_Build(self):
5. Majd a "serverCommandList={" alá írod ezeket:
# Achievement System START
"achievement" : self.__AchievementTest,
"achievementpoints" : self.__ShowAchievementPoints, 
# Achievement System END

Példa:
Eredeti:
def __ServerCommand_Build(self):
serverCommandList={
"ConsoleEnable" : self.__Console_Enable,
"DayMode" : self.__DayMode_Update,
"PRESERVE_DayMode" : self.__PRESERVE_DayMode_Update,
"CloseRestartWindow" : self.__RestartDialog_Close,
"OpenPrivateShop" : self.__PrivateShop_Open,
"PartyHealReady" : self.PartyHealReady,
"ShowMeSafeboxPassword" : self.AskSafeboxPassword,
"CloseSafebox" : self.CommandCloseSafebox,

# ITEM_MALL
"CloseMall" : self.CommandCloseMall,
"ShowMeMallPassword" : self.AskMallPassword,
"item_mall" : self.__ItemMall_Open,
# END_OF_ITEM_MALL

Módosított:
def __ServerCommand_Build(self):
serverCommandList={
"ConsoleEnable" : self.__Console_Enable,
"DayMode" : self.__DayMode_Update,
"PRESERVE_DayMode" : self.__PRESERVE_DayMode_Update,
"CloseRestartWindow" : self.__RestartDialog_Close,
"OpenPrivateShop" : self.__PrivateShop_Open,
"PartyHealReady" : self.PartyHealReady,
"ShowMeSafeboxPassword" : self.AskSafeboxPassword,
"CloseSafebox" : self.CommandCloseSafebox,

# Achievement System START
"achievement" : self.__AchievementTest,
"achievementpoints" : self.__ShowAchievementPoints, 
# Achievement System END

# ITEM_MALL
"CloseMall" : self.CommandCloseMall,
"ShowMeMallPassword" : self.AskMallPassword,
"item_mall" : self.__ItemMall_Open,
# END_OF_ITEM_MALL

6. Ezt írd bele valahova a game.py-be (Én a végére írtam.):
# Achievement System START
def __ShowAchievementPoints(self, points):
import uiAchievement
import uiTaskbar
self.uiAchievement = uiAchievement.AchievementDialog()
uiAchievement.AchievementPoints = int(points)

def __AchievementTest(self, archivement):
import uiAchievement
self.uiAchievement = uiAchievement.AchievementDialog()
self.uiAchievement.Show(1, str(archivement))
self.uiAchievement.SetTop() 
# Achievement System END

7. Mented és bezárod.
8. Az uiachievement.py-t tedd bele a rootba. Majd a becsomagoláshoz írd ezt bele a root becsomagoló xmlbe:
<File archivedPath="uiachievement.py" type="2"><![CDATA[Source\uiachievement.py]]></File>
9. Tedd az achievement_small.sub fájlt a "\ymir work\ui\public\" mappába az ETC-n belül.
10. Tedd az achievement_small.dds fájlt a "\ymir work\ui\" mappába az ETC-n belül.
11. A becsomagoláshoz írd ezt bele az etc becsomagoló xmlbe:
<File archivedPath="d:/ymir work/ui/public/achievement_small.sub" type="0"><![CDATA[Source\ymir work\ui\public\achievement_small.sub]]></File>
<File archivedPath="d:/ymir work/ui/achievement_small.dds" type="0"><![CDATA[Source\ymir work\ui\achievement_small.dds]]></File>

12. Tedd az achievementboard.py uiscript-be. Majd a becsomagoláshoz írd ezt bele az uiscript becsomagoló xmlbe:
<File archivedPath="uiscript/achievementboard.py" type="2"><![CDATA[Source\uiscript\achievementboard.py]]></File>
13. Csomagold be a .e** fájlokat.
14. Kapcsolodj a szervered SFTP-jére, majd megy a quest mappába, töltsd le, majd nyisd meg a quest_list fájlt szövegszerkesztőbe.
15. írd a végére (Ne feledd el az utolsó sor az mindíg legyen üres, különben nem lessz jó!):
achieve_test.quest
16. Mented és bezárod.
17. Töltsd fel a quest_list és a achieve_test.quest fájlt a quest mappába majd, futtasd le az "sh make.sh"-t vagy "./qc achieve_test.quest"-et a szerveren.
18. Lépj be a kliensel majd "/reload q" és készen vagy.

Akinek müxik jelezze PÜ-ben :)
Ãœdv.: Balika011

Ennyi eszetek van -.-" a seggemnek több az iqja