Kliens hibák javítása/segítség nyújtás másoknak a megoldáshoz

Indította Sura6002, 2011-11-18, 13:34:21

Sziasztok fórum lakók

Ezt elsősorban nem azoknak írnám akik már eléggé otthon vannak a kliensben, hanem azoknak akik még nem rég kezdték a kliens szerkesztést
Szóval nagyon sok topic nyílik hogy "jajj leáll a kliens mit tegyek?"
Úgy gondolom hogy a fórum túlnyomórésze nem rendelkezik gondolatolvasó/látó/jós képességekkel, tehát fontos hogyha a problémádat magadnak nem tudod orvosolni, akkor segíts azoknak akik segíteni  próbálnak 

Érdemes minden új dolog berakása előtt mentést készíteni, hogyha hibáznánk akkor a régi fájl-ok- visszaállításával orvosoljuk a problémát, és minden új berakott fájl után érdemes elindítani a kliens hogy elindul-e, mert akkor tudjuk hogy melyik fájl berakásával keletkezett a hiba

És még egy-két tanács:
- Mindig mond meg hogy melyik fájl került utoljára módosításra/cserére
- Mond meg a kliens nevét amit szerkesztesz, mert ugye nem mindegy hogy milyen típusú kliensbe mit teszel
- Esetleg egy letöltési link a fájlról amit beraktál, mert lehet hogy az a hibás ami ezáltal megállapítható

2. A hiba forrásának kiderítése

A kliens gyökérkönyvtárában(a kliens mappa) található egy syserr.txt nevű fájl, a kliens ebben logolja a hibákat, ebből kiderítheted mi a hiba, és ha egyedül nem sikerült elhárítani a problémát mindenképp másold fel a tartalmát a segítség kérő témádba, hogy a többiek tudják mivel van dolguk

Remélem sokaknak segít a hibák elhárításában!
Sok szerencsét ;)