Üdv, esetleg tud valaki egy olyan megoldást, arra a hibára, hogy amikor több sé utalványt egybe pack-olva be váltok, akkor nem az összes SÉ összeget adja meg!
Komolyan ilyen dolog okoz gondot? Kár erőltetni a szerver készítést...
Ha egy hangyányit használnád azt a zselé kupacot a buksidban, akkor rájöhetnél, hogy ha megszorzod a SÉ-Jegyek darabszámát az értékükkel, mikor elhasználja azt (Tökmindegy, hogy questes vagy c++ forrásos), akkor megkapod a megoldást. :O
Idézetet írta: Deangerious Dátum 2019-04-02, 21:13:08
(Tökmindegy, hogy questes vagy c++ forrásos)
Mert questel lehet vizsgálni 1 slot db-számát? ??? :o
[spoiler]Vagyis lehet, ha írsz rá 1 új fv-t, de ha ilyen gondja akad, akk kétlem, h sikerült volna új funckiót írnia.[/spoiler]
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2019-04-02, 21:22:28
Idézetet írta: Deangerious Dátum 2019-04-02, 21:13:08
(Tökmindegy, hogy questes vagy c++ forrásos)
Mert questel lehet vizsgálni 1 slot db-számát? ??? :o
[spoiler]Vagyis lehet, ha írsz rá 1 új fv-t, de ha ilyen gondja akad, akk kétlem, h sikerült volna új funckiót írnia.[/spoiler]
KÉPZELD EL, lehet! :O
item.get_count()
Mivel mikor elhasználja a tárgyat, akkor a forrásban meghívja a "CQuestManager::UseItem" funkciót, azon belül kiválasztja a klikkelt tárgyat "SetCurrentItem(item);" kóddal, majd meghívja a "use" questet.
Beszarsz, nemáhogylehet! :O
(https://media.giphy.com/media/g72UoNHEOkt3i/giphy.gif)
Itt kéne már hagynom a fórumot...
Úgy néz ki szépen felejtem a dolgokat :-[ ;D
Egészen pontosan? Melyik az egyszerűbb?
Jóváírásnál szorozd be a db-számmal, vagy vedd ki a stackelhetőséget.
Tehát akkor if pc.count_item(99992) >= 1 then az 1 helyére pl: 50? és pc.remove_item(99992, 1) itt szintén?
Nem, az jó úgy ( ugyan nem hiszem h be lehetne-e triggerelni úgy h nincs nálad de jobb biztosra menni).
Ha az egész stacket akarod elvenni akk removeitemhez azt írd amit Deangerious mondott.