Sziasztok!
Valakinek van használható leírása, a következő bónuszokhoz?
Szörnyek elleni védelem
Bossok elleni erő
Játékosok elleni védelem
Metinkő elleni erő.
Szívesen fogadnám, ha valakinek lenne hozzá, használható leírása:)
Próbálkoztam, a Talizmános bónuszok alapján hozzáadni, de inkább kevesebb, mint több sikerrel ment:)
Őszintén kopi-pészt az egész :-X :'(
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2019-02-06, 13:23:41
Őszintén kopi-pészt az egész :-X :'(
Egy halott fórumon nem elég neked 1400Hsz? :-X :'(
Tudom hogy már múltkor is beszóltam neked amikor valami ilyesmit írtál máshova, de akkor is.
Ezek a válaszok egyszerűen pofátlanok. Lehet hogy neked menne, de neki nem. Ezért kért segítséget. Főleg hogy írta hogy próbálkozott is. Ne haragudj, de ilyen hsz-ek láttán felmegy bennem mindig a pumpa.
Szerintem meg igenis segítség, hogy tudja nem kell órákat magától kódolni hanem csak lemásolni 1 optot és átírni a nevét...
És ha ennyire zavarnak a hsz-eim akkor amikor látod h én írtam vhova skipeld ki, csak jobb lesz mindenkinek, nem spamelgetsz itt és a pumpa se megy fel benned, nem? ???
Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 13:56:48
De ha meg még vkinek egy kopi-pészt sem megy, akkor vagy hagyjon fel vele, vagy kezdjen el utánanézni a nyelvnek/programozásnak ha már 1x abban akar túrkálni...
Akkor idézek neked a témából:
Idézetet írta: TheSLESH Dátum 2019-02-06, 13:20:51Próbálkoztam, a Talizmános bónuszok alapján hozzáadni, de inkább kevesebb, mint több sikerrel ment:)
Tehát ő már próbálkozott lemásolni. Nem ment. Segítséget kért. Kapott tőled egy spam-et, meg tőlem, de csak miattad. (A talizmános bónuszok is úgy vannak mint a simák)
Szerk:
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2019-02-06, 13:55:27Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 13:56:48
De ha meg még vkinek egy kopi-pészt sem megy, akkor vagy hagyjon fel vele, vagy kezdjen el utánanézni a nyelvnek/programozásnak ha már 1x abban akar túrkálni...
Jó kiégtem, tényleg nem foglalkozok veled többet, egyszerűen nem éri meg ;D
Nemtom mi az hogy talizmános bónusz, én sima bónuszra értettem, pl mob...
ATTBONUS_MONSTER
kopi-pészt
ATTBONUS_METIN/BOSS/PLAYER stb...
Ha komolyan leírás kell ahhoz hogy 1 szót átírj másra akkor komoly bajok vannak :-X :o
Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 14:01:55
Idézetet írta: UnKn0Wn Dátum 2019-02-06, 13:58:23
Jó kiégtem, tényleg nem foglalkozok veled többet, egyszerűen nem éri meg ;D
Hát nem is, a hülye logikákat sose értettem és nem is fogom :|
Amit írtál az csak a név (ami lehetne bármi igazából), amögé kell egy funkció is. Neki valószínűleg az nem megy.
Nem azzal van a gondom, a bónusz maga megvan, megcsináltam, viszont csak navicatban tudom beletenni egy tárgyba, hiába van hozzárendelve az item_attr táblához, illetve nem ér semmit, hiába tettem bele, 1000% metinkő elleni erőt:) Viszont köszönöm pati, az okos és segítőkész hozzászólásodat:)
Inkább ne szólnál hozzá...
Nem csodálom hogy halott a fórum amikor már csak mások oltogatása megy...
Nem kell funkció emögé, nem véletlen írtam hogy kopi-pészt mivel nyílván már megcsináltam magamnak...
De ha már ennyire a szádba kell rágni akkor 1 if végzi a bónusz hozzáadást ami szintén ugyanaz amit eddig is szajkóztam: kopi-pészt
Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 14:06:21
Idézetet írta: TheSLESH Dátum 2019-02-06, 14:04:23
Nem azzal van a gondom, a bónusz maga megvan, megcsináltam, viszont csak navicatban tudom beletenni egy tárgyba, hiába van hozzárendelve az item_attr táblához, illetve nem ér semmit, hiába tettem bele, 1000% metinkő elleni erőt:) Viszont köszönöm pati, az okos és segítőkész hozzászólásodat:)
Ott valami rosszul van, én 1x végigmentem kopi-pészt és működött a dolog, forgatása is
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2019-02-06, 14:05:33
Ott valami rosszul van, én 1x végigmentem kopi-pészt és működött a dolog, forgatása is
Hm... Igen idáig énis eljutottam, és itt nyitottam a témát, hogy hátha valakinek van hozzá leírása:)
Nemhiszem, de ha bemásolod mit módosítottál esetleg segíthet.
#ifdef ELEMENT_NEW_BONUSES, ez alapján pótoltam, hátha ez segít, hogy melyik rendszer az, amelyik alapján másoltam. Talizmánok, amiket +200ig lehet húzni, és jég elleni erőt stb adnak.
Nemigazán, de kábé ennyi az egész
(https://i.imgur.com/wJrqAkW.png)
annyi h battle.cpp-ben 1 if-et is kell elé írni h csak XY-ra hasson pl metinkő ott átírod a Flag-es vizsgálatot IsStone-ra.
Indítóra már nem nagyon emlékszem de szerintem ott is kell, rákeresel ugyanígy és kopi-pészt.
Navinál meg figyelj, hogy megfelelő indexre írd be a tábla szerkesztésénél, nem az értékes résznél, hanem ahol megadod, hogy az értékeknél mi közül lehet választani.
Igen azt tudom, akkor a problémám valahol a battle-ban lesz.
Másolom azt a részt, hogy én hogyan próbáltam.
#ifdef ELEMENT_NEW_BONUSES
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_ELEC))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_ELEC)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_WIND))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_WIND)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_EARTH))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_EARTH)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_DARK))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_DARK)) / 100;
else if (pkVictim->IsStone())
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_METIN)) / 100;
else if (pkVictim->GetMobRank() >= MOB_RANK_BOSS)
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_BOSS)) / 100;
#endif
Hát, ha van hiba az nem itt van, ez így jó ahogy van.
Pedig, 1000% Metinkő elleni erővel is, ugyan annyit üt a karakter, mint nélküle.
Elsőre is megértettem ;D de nem csak itt lehet hiba ::)
Esetleg itt?
#ifdef ELEMENT_NEW_BONUSES
case POINT_ATTBONUS_ELEC:
case POINT_ATTBONUS_FIRE:
case POINT_ATTBONUS_ICE:
case POINT_ATTBONUS_WIND:
case POINT_ATTBONUS_EARTH:
case POINT_ATTBONUS_DARK:
case POINT_ATTBONUS_METIN:
case POINT_ATTBONUS_BOSS:
SetPoint(type, GetPoint(type) + amount);
val = GetPoint(type);
break;
#endif
Itt se kéne elméletileg :o
A Probléma pedig, ahogy értelmezem amit mondasz, a battle.cpp-ben kell lennie nem?
Nem feltétlen, ha naviban rossz ID-hez társítottad pl akk nemcsoda h nem működik.
Esetleg syserr nem sír vmire? Él-e egyáltalán az a makró, idétlennek tűnik de legtöbbször a legapróbb dolgokon siklik át az ember.
Direkt indexeltem, szóval...
#ifdef ELEMENT_NEW_BONUSES
POINT_ATTBONUS_ELEC, // 144
POINT_ATTBONUS_WIND, // 145
POINT_ATTBONUS_EARTH, // 146
POINT_ATTBONUS_DARK, // 147
POINT_ATTBONUS_METIN = 150, // 146
POINT_ATTBONUS_BOSS = 151, // 147
#endif
Navicatról beszélek :-X
Ott is van 1 hasonló lista ahol meg kell adni, hogy a bónusz értékeinek megadásánál milyen bónuszok közül választhatsz. (jobbklikk->design table)
Mingyárt kipróbálom, és arra tudnál segítséget, hogy a Szörny elleni erőből, hogy tudom kivenni, hogy a metinkövekre ne hasson?:)
Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 14:43:29
Úgyanugy battle.cpp-ben, egy tagadással az ATTBONUS_MONSTER-nél és kész? Vagy több?
Hát mivel csak ott van bónusz beszámítás így igen, elég ha !IsStone, így írtam meg én is annó, mert mondom ha már van külön metin a szörny ne hasson már rá, hisz nem is nagyon nevezhető szörnynek 1 kő :-X
Megcsináltam, elörről, viszont ismét nem adja meg az értéket, valószinüleg navicat probléma, akkor mi a teendő pontosan? Azon belül, hogy az item_attr-en design_table-val kell csinálni valamit (hozzáadtam a két bónuszt felül)
Illetve most UNKNOW_TYPE(150)-et ír:) Indító packet.h-ban is meghatároztam, úgyanúgy, mint char.h-ban.
#ifdef ELEMENT_NEW_BONUSES
POINT_ATTBONUS_ELEC, // 144
POINT_ATTBONUS_WIND, // 145
POINT_ATTBONUS_EARTH, // 146
POINT_ATTBONUS_DARK, // 147
POINT_ATTBONUS_METIN = 150, // 146
POINT_ATTBONUS_BOSS = 151, // 147
#endif
,'ATTBONUS_METIN','ATTBONUS_BOSS' -t hozzáadtam a design_table-ban az apply-hoz.
Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 15:47:17
Ami még feltünt, hogy design_table-ban, nem ATTBONUS_DARK a sötétség elleni erő, hanem ENCHANT_DARK, viszont rákerestem erre a forrásban, és nem találtam "ENCHANT_DARK"-ot sehol.
Üzenet összefésülés: 2019-02-06, 18:54:08
Sikerült végül! Köszönöm.