Sziasztok hogy lehetne tiltani ne tudjanak kereskedni és tárgyat eldobni a mappon?
Szerver oldali forrásban tudod megoldani.
1.:Kereskedés tiltása:
Nyisd meg az exchange.cpp fájlt és keress rá erre:
bool CHARACTER::ExchangeStart(LPCHARACTER victim)
A funkción belül add hozzá ezt:
if (GetMapIndex() == INDEX)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOEXCHANGEINTHISMAP"));
return false;
}
INDEX -> Annak a pályának az Index-e ahol tiltani akarod a kereskedést.
2.:Tárgy eldobás tiltása:
Nyisd meg a char_item.cpp fájlt és keress rá erre:
bool CHARACTER::DropItem(TItemPos Cell, BYTE bCount)
A funkción belül add hozzá ezt:
if (GetMapIndex() == INDEX)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOITEMDROPINTHISMAP"));
return false;
}
INDEX -> Annak a pályának az Index-e ahol tiltani akarod a tárgy eldobást.
Köszönöm de sajnos ez nem jó, a ch99 csinál neki mindig új map indexet és így nem tudom tiltani .
Hozz létre egy változót, ami ha true tiltja a kereskedést, questben meg dungeon nyitáskor állítsd be igazra, megszűnéskor meg false-ra.
Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2018-12-04, 01:29:09
Hozz létre egy változót, ami ha true tiltja a kereskedést, questben meg dungeon nyitáskor állítsd be igazra, megszűnéskor meg false-ra.
Édes istenem...
Mi a fenének csinálna ezért külön egy ilyen változót? Hülyeség.
Nem egyszerűbb az alábbi ellenőrző elágazást használni? Alapból is ezt használja a Ymir a forrásban a dungeon meglétének ellenőrzésére, mivel direkt erre szolgál.
if(ch->GetDungeon())
Mágia...
Talán azért mert nem írta, hogy minden dungeonban tiltatni akarja őket hanem csak egy bizonyos mapon? ;)
Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2018-12-04, 10:13:38
Talán azért mert nem írta, hogy minden dungeonban tiltatni akarja őket hanem csak egy bizonyos mapon? ;)
Idézquestben meg dungeon nyitáskor állítsd be igazra, megszűnéskor meg false-ra.
Ez nagyon és félre értelmezhetetlenül arra utal, hogy mindre igaz... :O
Nem volt szó a hozzászólásodban bizonyos map kivételéről...
Akkor most pontosan hogyan is tudom javítani ?