Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Szerver készítés => Privát szerverek => Segítség => A témát indította: gife9005 Dátum 2017-10-31, 22:45:22

Cím: 34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: gife9005 Dátum 2017-10-31, 22:45:22
Mondjuk egy 34 VZ szervert is lehet védeni normálisan?
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: fabtam11 Dátum 2017-10-31, 23:03:57
lehet demotiválóan ható kérdés lesz, de te mire számítasz egy 2013-14-es alappal 2017-ben?
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: gife9005 Dátum 2017-10-31, 23:09:35
Tudom, hogy rengeteg dolgot nem lehet vele megcsinálni amit 40K forrással lehet, de, ha nekem nincs szükségem a forrásos dolgokra, akkor sem jó? Védelem ügyileg sokat jelent, hogy forrás és nem 34k?

Üzenet összefésülés: 2017-10-31, 23:12:58

Az a baj a 34K szerverfájlokról mindent tudok mit, hogyan, most is csak azokra lenne szükségem ami abba megvan, viszont a forráshoz szinte semmit nem értek. Viszont egy olyan szervert semmiképpen sem akarok nyitni aminek a védelme szinte a nullával egyenlő.
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: fabtam11 Dátum 2017-10-31, 23:20:09
Szerveres térhez: ha nem vagy sem az ida pro sem pedig a hexeditor magaslatán+ a diffelés magaslatain túl,
akkor szerintem maga Zaitsev jelenik meg, hogy megborítsa a szerveredet! :/

Kliensvédelem: arra nagyobb esélyed van, a kiterjesztések modifikálásával, LZOkey módosításokkal meg esetleg szintén némi IDA PRO-s / Hxd (hexadecimális kódmódosítással) valamiféle védelemszerűséghez, viszont jönne az a kérdés ugye, hogy minek a védelem, ha Etermgr-el bármikor szétrombolható az indítóval a védelem illúziója.
#szalnemreménytelencsakegypicifejfájástokozhatvagyilyesmi
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: 5310pati Dátum 2017-10-31, 23:25:35
Leegyszerűsítve a 34k vs 40k-t emberibb nyelve:
Paint VS Photoshop ;) :P ;D ;D
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: fabtam11 Dátum 2017-10-31, 23:30:36
nem, nem elég jól írtad.
34k vs 40k igazából olyan, mint egy bicikli kontra egy versenyautó.  ???


ha értesz is a fejlesztéséhez és a tuningolásához akkor is lesz olyasvalami, amit nem tudsz rárakni. ://
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: 5310pati Dátum 2017-10-31, 23:38:03
ahogy paintbe se tudsz olyat alkotni mint ps-be, pl átlátszó hátteret ::)
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: feri.ferenc Dátum 2017-11-01, 00:21:49
Én is kb 2 hete keztem el megint foglalkozni a forrással úgy, hogy alig volt fogalmam mi az, de most már elég jól meg, össze is röffentettem egy szervert amin dolgozgatok, igazából alapból nem sok vizet zavar a forrás, az ilyen vért berakás stb nem sokkal külömbözik, max annyi, hogy az item_proto macerás ugye szerver oldali txt miatt, de hát cserébe millió plusz lehetőség, de az elején nagyon sz.pni fogsz, mert én is megszívtam és sokat ki kellett próbálnom mire rátaláltam a megfelelő vdi source kombóra.
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: steis Dátum 2017-11-01, 00:24:43
Idézetet írta: gife9005 Dátum 2017-10-31, 22:45:22
Mondjuk egy 34 VZ szervert is lehet védeni normálisan?

Teljes mértékben le lehet védeni
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: Distraught Dátum 2017-11-01, 01:13:53
ha nem férsz hozzá egy program forrásához, maximum apró módosításokat tudsz végrehajtani, viszont ha igen, akkor az egészet is átírhatod, ez szerintem eléggé kielégítő válasz volt :) de egyébként, ha ilyen kérdést felteszel, akkor teljesen mindegy mit használsz ><
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: Pisti95 Dátum 2017-11-01, 09:04:14
Idézetet írta: steis Dátum 2017-11-01, 00:24:43

Teljes mértékben le lehet védeni

És hogy tudod levédeni?
Forrashoz van p2p port védelem, és a klienst is úgy letudod védeni, hogy bonthatatlan.
34k-s klienseket simán fellehet törni, 2012-es módszerrel vannak védve, az már kevés ide.
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: fabtam11 Dátum 2017-11-01, 12:17:24
@steis...
Ha még a libekkel +a(z) so fájlos elemekkel is képes lennél eljutni addig h ne kelljen se forrás, se diffelés, akk se tudnál mindent teljesen megvédeni.
Plussz a kliensvédelemről:
Szerintem:
Ha az etermgr ellen sikerülne mondjuk hexeditorral vagy ida-pro-val valami okosat alkotni esélyes lehetne egy minimális védés, de az a probléma, hogy lehetnek még fel nem használt / nem publikus eszközök, amikkel tuti percek alatt szétkapható egy 40k alatti kliens.
Cím: Re:34K szervert is le lehet védeni normálisan?
Írta: D4RR3 Dátum 2017-11-01, 21:10:30
Hát most nem azért a közbevágásért de mindenki azzal érvel leginkább, hogy a 34k-s game/db-nél csupán csak apró módosításokat lehet végrehajtani ám ha megnézem a jelenlegi szerverek felét amelyek buildelt game/db-vel rendelkeznek szintén csak apró módosításokat látok bennük  ??? sőt sokan hibát-hibára halmoznak és nem sikerül javítaniuk, mivel csak előre elkészített tutorial alapján tudnak eligazodni a forrásban (máj programming level izz lájk máj dyck (sooo very big)) és gyűlnek fórumokon a témák, hogy "HEEEELP MEEE PLSS I PAY 500$" közben ott villog leírásként, hogy hard programmer az ember. :'(

Aki egy egyszerű szervert szeretne nem világuralomra törő-t, az nyugodtan használhat 34k-s dolgokat és beletörődik hogy nem lehet teljesen védett szervert készíteni még forrás birtokában sem hiszen bármikor megjelenhet valamilyen új dolog.. ellenben a forrást egyszerűen módosítani tudod már csak tutorial alapján is de a 34k-hoz csekély eséllyel fognak neked diff-et írni (max csak ha megkéred a Bencét, hogy kimeszeled a nappalit érte  ;D).
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev