Sziasztok, a kezdő szintet hol tudom átállítani?
Nem az xp adós küldetéssel akarok szintet adni, hanem az első belépésnél alapból ne 1-es legyen, hanem a megadott kezdő szinten kezdjen.
Forrással dolgozol vagy sem?
input_login.cpp
keress rá erre:
table->level = 1;
Cseréld le az 1-est a kívánt szintre.
Idézetet írta: Nexus™ Dátum 2017-07-06, 18:43:26
input_login.cpp
keress rá erre:
table->level = 1;
Cseréld le az 1-est a kívánt szintre.
Jaa megelőztél.
Ezt a funkciót keresd:
bool NewPlayerTable2(TPlayerTable * table, const char * name, BYTE race, BYTE shape, BYTE bEmpire)
{
if (race >= MAIN_RACE_MAX_NUM)
{
sys_err("NewPlayerTable2.OUT_OF_RACE_RANGE(%d >= max(%d))\n", race, MAIN_RACE_MAX_NUM);
return false;
}
unsigned job;
if (!RaceToJob(race, &job))
{
sys_err("NewPlayerTable2.RACE_TO_JOB_ERROR(%d)\n", race);
return false;
}
sys_log(0, "NewPlayerTable2(name=%s, race=%d, job=%d)", name, race, job);
memset(table, 0, sizeof(TPlayerTable));
strlcpy(table->name, name, sizeof(table->name));
table->level = 1;
table->job = race; // Á÷¾÷´ë½Å Á¾Á·À» ³Ö´Â´Ù
table->voice = 0;
table->part_base = shape;
table->st = JobInitialPoints[job].st;
table->dx = JobInitialPoints[job].dx;
table->ht = JobInitialPoints[job].ht;
table->iq = JobInitialPoints[job].iq;
table->hp = JobInitialPoints[job].max_hp + table->ht * JobInitialPoints[job].hp_per_ht;
table->sp = JobInitialPoints[job].max_sp + table->iq * JobInitialPoints[job].sp_per_iq;
table->stamina = JobInitialPoints[job].max_stamina;
table->x = CREATE_START_X(bEmpire) + number(-300, 300);
table->y = CREATE_START_Y(bEmpire) + number(-300, 300);
table->z = 0;
table->dir = 0;
table->playtime = 0;
table->gold = 0;
table->skill_group = 0;
return true;
}
Gondolom PvP szerver lesz.
Kezdő yang és kezdő skill group:
table->gold = 0;
table->skill_group = 0;
Köszönöm! :-*