Sziasztok valahogy lehetséges elérni azt, hogy a lovunk halhatatlan legyen forrás , quest-es megoldással?
Mármint amikor lovagolsz és közben halsz meg, ne halljon meg veled együtt a ló?
Mármint hogy ne kelljen etetni, ne haljon éhen, ne kelljen újra éleszteni.
Üzenet összefésülés: 2017-06-24, 18:27:51
de most igazából az a legnagyobb problémám, hogy 1 teleport, kari csere után meghal a lovam és újra kell élesztgetni.
Idézetet írta: xTryx Dátum 2017-06-24, 18:26:00
Mármint hogy ne kelljen etetni, ne haljon éhen, ne kelljen újra éleszteni.
Üzenet összefésülés: 2017-06-24, 18:27:51
de most igazából az a legnagyobb problémám, hogy 1 teleport, kari csere után meghal a lovam és újra kell élesztgetni.
Utána nézek.
Szerintem questben kell megoldani a lovaknak a halhatatlanságát.
char_horse.cpp
void CHARACTER::HorseSummon(bool bSummon, bool bFromFar, DWORD dwVnum, const char* pPetName)
Tanulmányozd a függvényt és lehet, hogy az lesz benne amit keresel.
Idézetet írta: Csedwik Dátum 2017-06-24, 22:37:04
char_horse.cpp
void CHARACTER::HorseSummon(bool bSummon, bool bFromFar, DWORD dwVnum, const char* pPetName)
Tanulmányozd a függvényt és lehet, hogy az lesz benne amit keresel.
Es tenyleg!! :)
Nos, ideültem a géphez.
NEM TESZTELTEM, PRÓBÁLD KI!!
Keresd ezt:
Töröld vagy kommentezd!
if (GetHorseLevel() <= 0)
return;
Keresd ezt:
if (GetHorseHealth() <= 0)
bFromFar = false;
Módosítsd erre:
if (GetHorseHealth() <= 0)
bFromFar = true;
Kommentezd ki ezeket a sorokat: //
if (GetHorseHealth() <= 0)
{
// Á×Ŕş°ĹĂł·ł ŔÖ°Ô ÇĎ´Â Ăł¸®
m_chHorse->SetPosition(POS_DEAD);
// ŔĎÁ¤˝Ă°ŁŔÖ´Ů »ç¶óÁö°Ô ÇĎŔÚ.
char_event_info* info = AllocEventInfo<char_event_info>();
info->ch = this;
m_chHorse->m_pkDeadEvent = event_create(horse_dead_event, info, PASSES_PER_SEC(60));
}
Így:
//if (GetHorseHealth() <= 0)
//{
// Á×Ŕş°ĹĂł·ł ŔÖ°Ô ÇĎ´Â Ăł¸®
// m_chHorse->SetPosition(POS_DEAD);
// ŔĎÁ¤˝Ă°ŁŔÖ´Ů »ç¶óÁö°Ô ÇĎŔÚ.
// char_event_info* info = AllocEventInfo<char_event_info>();
// info->ch = this;
// m_chHorse->m_pkDeadEvent = event_create(horse_dead_event, info, PASSES_PER_SEC(60));
//}
A felső if (GetHorseHealth() <= 0) változóba belefog esni ha a lovad élete kisebb vagy egyenlő 0!
true értéket kap vissza, így soha nem fog a halott funkció lefutni, így a lovad "hiper csillag harcos lesz."
vagy csak ennyit eléírsz, és hagyod az átirogatást és kommentelgetést:
if (GetHorseHealth() <= 0)
UpdateHorseHealth(100);
Idézetet írta: Distraught Dátum 2017-06-25, 10:56:28
vagy csak ennyit eléírsz, és hagyod az átirogatást és kommentelgetést:
if (GetHorseHealth() <= 0)
UpdateHorseHealth(100);
Ez is egy megoldás. :)
Köszönöm szépen a segítséget :)