[PreRelease4Test] Színes szörny nevek

Started by [VIP]P3NG3R, 2016-01-12, 22:09:09

Üdv!

azt a csillagot a mob neve mellett el lehet tüntetni valahogy?

Sziasztok

ez műkődik valakinek mert nekem egy darab error jön ki . hibára csináltam egy megoldást majdnem jó lett csak a karakter szintje eltünt :D

" Az akadály az, amit akkor látsz, ha leveszed a szemed a célról. "

2017-05-19, 18:51:14 #22 Last Edit: 2017-05-19, 18:52:49 by T0gy3R
Sziasztok.!
Megpróbáltam én is valahogy bele építeni a forrásomba ezt a rendszert
Szerver oldal minden jól ment fordításig (Mondjuk olyan sok mindent nem kellett módosítani, tesztelni még nem volt lehetőségem mert..)
Az indító forrásával meggyűlt/gyűlik a bajom.
Elsősorban a leírásban nincs benne az indító oldali packet.h kiegészítés. Ez még ment nekem is.
Aztán egy már korábban megírt (talán a név felett frissülő szint fix-nek köszönhetően) már volt bent egyszer egy setlevel függvényem az instacebase.-ban. (még erre is rájöttem, és megoldottam a problémát.) :)

De most ahogy fordítom le az indítót ilyen 200+ error-t kapok a(z) "PythonNetworkStreamPhaseGameActor.cpp"-re. Itt egy kép is, hogy mégis mi maga az error hadsereg.
Ilyet még nem láttam, és nem tudom mitévő legyek.[spoiler=én megpróbáltam]látom,
hogy valami olyasmit akar ez jelenteni, hogy az instancebase.obj- fjálban már ezeket megtalálja. Megpróbáltam kitörölni azt a(z) .obj fájlt, és újra build-elni az indítót, de a hiba ugyan úgy megmaradt.[/spoiler]
[spoiler]Bocsi P3ng3R, hogy privátban is zargatlak, csak nagyon kéne a megoldás, és elvesztem most teljesen.. (még tippem sincs mi lehet ez :o ) [/spoiler]
Esetleg kitudna segíteni valaki?

Quote from: T0gy3R on 2017-05-19, 18:51:14
Sziasztok.!
Megpróbáltam én is valahogy bele építeni a forrásomba ezt a rendszert
Szerver oldal minden jól ment fordításig (Mondjuk olyan sok mindent nem kellett módosítani, tesztelni még nem volt lehetőségem mert..)
Az indító forrásával meggyűlt/gyűlik a bajom.
Elsősorban a leírásban nincs benne az indító oldali packet.h kiegészítés. Ez még ment nekem is.
Aztán egy már korábban megírt (talán a név felett frissülő szint fix-nek köszönhetően) már volt bent egyszer egy setlevel függvényem az instacebase.-ban. (még erre is rájöttem, és megoldottam a problémát.) :)

De most ahogy fordítom le az indítót ilyen 200+ error-t kapok a(z) "PythonNetworkStreamPhaseGameActor.cpp"-re. Itt egy kép is, hogy mégis mi maga az error hadsereg.
Ilyet még nem láttam, és nem tudom mitévő legyek.[spoiler=én megpróbáltam]látom,
hogy valami olyasmit akar ez jelenteni, hogy az instancebase.obj- fjálban már ezeket megtalálja. Megpróbáltam kitörölni azt a(z) .obj fájlt, és újra build-elni az indítót, de a hiba ugyan úgy megmaradt.[/spoiler]
[spoiler]Bocsi P3ng3R, hogy privátban is zargatlak, csak nagyon kéne a megoldás, és elvesztem most teljesen.. (még tippem sincs mi lehet ez :o ) [/spoiler]
Esetleg kitudna segíteni valaki?

Esetleg rebuild :)

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”


Az igazán nagy baj az, hogy volt clean build -> Rebuild, release es distribute mode-ban is.
Sajnos nem oldotta meg a hibát.
De azert köszi az ötleteket.

Nem igazán arra értettem a 'clean build'-et de lényegtelen..  :'(

Kettő választási lehetőséget is írtam a hiba megoldásához, de szerintem figyelembe nem vetted amit linkeltem. Nem is értem mit szerettél volna, kisegítést vagy azt hogy megoldja valaki helyetted a problémát? Az első linket azért küldtem, mivel mindenki aki nem ért valamit nyilván először rá keres.. nos az első oldalnál már teljes leírás található a hibáról és annak megoldásáról. De még ha így sem sikerülne küldtem egy másik linket a 'macro guard'-ról ahol részletes leírást kapsz a használatáról és arról is milyen esetekben szükséges használni.

Valóban nem néztem meg, csak a neveket.!
Köszönöm, még1x, amint lesz időm jelzem mire jutottam