Az Íjász nindzsa

Indította Diavolo, 2009-08-11, 00:14:47

2009-08-11, 00:14:47 Utolsó szerkesztés: 2009-08-12, 01:43:32 Szerző: Diavolo
Az íjász nindzsa

Saját tapasztalatok alapján szeretnék egy leírást elérhetővé tenni az íjászról. Penge nindzsa testvérétől sokkal kiemelkedőbb a harci teljesítménye, akár '1vs1'-ben, de leginkább a klánháborúkban és a kisebb-nagyobb birodalmi csatározásokban. Igaz, PvM-re nem a legalkalmasabb karakter, de megállja a helyét a moncták ellen is.

A legfontosabb és legelgondolkodtatóbb része az íjásznak a statolás. Sokak véleménye szerint a 1:2 vit:ügy fejlesztés jöhet csak szóba, ám a saját tapasztalatom alapján, én erősen ajánlom a 2:1 vit:ügy fejlesztés megfontolását. Igaz ugyan, hogy sokkal többet kell a karira költeni, de már az elejétől fogva félelmetes ellenfelet jelent MINDEN karakter osztály ellen! És igen tisztában vagyok vele, hogy az ügyesség a jó nindzsa kulcsa (de ne felejtsük el, hogy ez íjász!), míg a hagyományos fejlesztéssel az elején nehézkesen halad, a 2:1 vit:ügy fejlesztéssel már az elejétől izmosabb a kari. Ne felejtsük el, hogy a vitalitásból (ugyan nem sokat) védelmet is kap a karink. Mivel egy alapvetően TP hiányos kariról van szó, meggondolatlanságnak tartanám a felszereléssel pótolni a TP-t. A felszerelés túl kevés lehetőséget ad ahhoz, hogy egy valamire elpazaroljuk.
Ugyanakkor a hatalmas PRO az 1:2 vit:ügy fejlesztés mellett az olcsósága. Nem igényel igazán jó felszerelést, mert a hatalmas ügyesség bázisból igenámcsak felugrik a védelem.
És most valóban jogos a kérdés, hogy akkor miért csinálnánk fordítva. A válasz pedig egyszerű. Ha van rá yangod, hogy jó felszerelést vegyél a karidra, akkor az elején nagyon könnyen tudsz haladni a játékban, később pedig már mindenképpen az ügyességet fogod tápolni miután a vita tele van. Ugyanez viszont nem mondható el az 1:2 vit:ügy fejlesztésről, mert még jó felszereléssel is döcög az elején. Én az íjászomat 2:1 vit:ügy fejlesztéssel csináltam, és alig akad ellenfele a szintjén.
Akármelyik fejlesztés mellett is döntünk, ugyanoda fogunk kilyukadni nagy szinten. A vit és az ügy maxon kell legyen minél hamarabb, az hogy melyik lesz fullon hamarabb a te személyes megfontolásodon múlik. Véleményem szerint azonban az oda vezető út egyszerűségét mi választjuk ki.

A második a sorban a skillezés. Ez talán az íjász legegyszerűbb része. A leginkább ajánlott (jogosan), a mérgezett nyíl. Ugyan a sebzése nincs akkora mint a tűznyílnak, de a mérgezése esélye minden szinten nő és elég hamar el lehet érni egy minimum 40%-os mérgezési esélyt! A második skill ami mindenképpen kell, a tűznyíl. A legnagyobb sebzéssel rendelkezik és szintén nem csak egy ellenfélre hat. A harmadik pedig az ismételt lövés. Ezek fejlesztését lehet variálni tetszés szerint. (Én nem ebben a sorrenden fejlesztettem a sajátomat, de mindösszesen abból a megfontolásból, hogy a mérgezettnek és a tűznek a töltési ideje megegyezik (25mp), míg az ismételtnek csak 15mp, és az ismételt lövés elég hamar beéri sebzésben a tűznyilat.) A nyílesőt már csak akkor javasolnám, ha mindhárom előzőleg említett skill M szintre ér. A pehelykönnyű lépéseket azért, nem említettem, mert véleményem szerint meglehetősen haszontalan. Kis szinten nagyon kevés mozgási sebességet ad, és mire odaérne, hogy valóban érjen valamit, már rég a harci lovunkon fogunk virítani. Csatában pedig nem igazán van rá szükségünk, mert ha többen vagyunk, akkor a melee karik úgyis barikádot vonnak elénk, ha pedig '1vs1'-ben harcolunk, akkor arra kár időt pocsékolni, hogy futkározzunk, legfőképp azért (akinek van íjásza tudja), mert minél közelebb van az ellenfelünk annál nagyobbat sebzünk rajta. Így hát miért futkosnánk amikor bele tudunk 2 centiről engedni egy maximum sebzést...?  A skillezésnél megemlíteném, hogy az íjász ninjának van a játékban a legnagyobb átlag sebzése. Egy jó íjjal már 30-as szint körül el tudjuk érni a kb 500!!! –as átlagot! Képzelhetjük kritikállal mire képes...

Úgy érzem, hogy a felszerelésről nem igazán kell kódexet írni. Egy nagyon jó kard létfontosságú viszont. A szinteléshez elengedhetetlen. Lvl 30-tól egy FMS jó átlaggal igen barátságos megoldás. Itt valóban mindenki a saját szája íze szerint variálhat. Tőrt viszont nem ajánlom, mert a kaparással nagyon gyenge, legfőképpen, mert nincs skillje hozzá.

Tippek a szinteléshez: Váltó fegyvernek mindenképpen a kardot ajánlom. Egy ERŐS kard elengedhetetlen része a karinak. Ha egyedül expelünk, akkor íjjal futkosva magunkra hívjuk a monctákat, amennyit csak tudunk, majd a tűznyíl és a méregnyíl közéjük engedése után fegyvert váltunk és addig ütjük őket amíg egy is mozog. A tűznyílnak és a méregnyílnak itt nagyobb a szerepe mint gondolnánk, ugyanis amikor egy csomóban van a nép, ez a két skill mindenkire hat egy bizonyos rádiuszon belül. A méregnyíl pedig egy pillanatra ellöki és elkábítja őket, így kényelmesen tudunk fegyvert váltani és mire a kardhoz kell nyúlni, a monctáknak jó esetben már csak fele életük van. Azt hogy hol kell szintelni, milyen szinten, nem részletezem.
Csapatos expeléshez nyílván nem kell zseninek lenni, hogy tudjuk, hogy a dolgunk a mobok hívása.

Ehhez a karihoz mindenképp javaslom egy ,,pénzcsináló" kari létrehozását, amivel metint és medált ütünk, mert hatalmas mennyiségű yangot képes felemészteni.
Ez a karakter mindenképpen PvP-ben kiemelkedő. Klánháborúkban félelmetes támogatást nyújtanak és a lovasok ellen hihetetlen a hatékonyságuk. Sajnos a lassabb fejlődés miatt nem sokan választják, és kevés játékosban van kitartás akár csak 20-as !!! szint fölé vinni.
Viszont aki ezt a karaktert választja, nagyon jó szórakozást és nagyobb szinten tiszteletet parancsoló karaktert kap cserébe. Ha jól csináljuk kevés ellenfele lesz a párbajokban.

Jó szórakozást hozzá.

Meg a gyógysámán =)

2010-01-12, 16:38:01 #2 Utolsó szerkesztés: 2014-03-09, 09:50:52 Szerző: [TMOD]Bluebell
bárki bármit mond az íjász ninjáknak nagyon gyengék a skilljei xD tapasztalat csak az erös ijak miatt érnek valamit:D
Psen az ismételtlövésben az a rossz, hogy marhalassu a sebzése elmegy a tüznyil meg a mérgezett viszont brutális ha bejön a krit hehe

2010-03-01, 18:40:10 #3 Utolsó szerkesztés: 2012-06-15, 14:21:27 Szerző: [TMOD]Firefly
BeatiDolor!
Ezt tévedés!Légyszives ne hülyítsd azt aki nem érti.Csak félre vezeted.
Ha 17-esen vált át, akkor ugyan annyit ad mint ha 20-ason vált át M1-re. Az M1 ugyan annyit ad.
Csak annyi az egész, hogy célszerűbb ha 17-esen átvált.Mert ha azon átvált, akkor már 86-oson van 5 skilled ami minimum M-es.De ha 20-ason vált át akkor Csak 4 minimum M-es skilled lesz, és egy 16-os. Mert 20*5=100, a max szint pedig 99.
Úgyhogy az előzőnek ne higyj. Ugyan annyit ad a skill M1-esen , ha 17-esen, ha 20-ason vált át.Csak azért jobb a 17-es mert akkor spórolsz 3 skill pontot.:)

Sziasztok!
Nekem Pegasus-Jinnoban van 48-as távninjám.
Az íjász ninjával rettenetes fejlődni...
Valóban fontos a pénzütő karakter, ezért én is csináltam egy testi harcost:D
Azonban annyira megszerettem, hogy az mára 56os szintű, kegyetlen(azonban főleg mobos)cuccokkal.
De hogy miért is szerettem meg a harcost?
Pár indok:
1. Nehéz a fejlődés.(2:1 vit : ügy -gyel is)
    A ninjám játékideje kb.: 25000 perc  -és mint tudjuk 48-as
    A harcosom játékideje kb.: 20000 perc  -ez azonban 56-os
2. Érzésem szerint a távninja 45-65 ig lényegesen gyengébb, mint egy hasonló felépítésű harcos.(saját tapasztalat)Ennek oka: a skillek sebzése rohamosan nő körülbelül m5-ig, utána viszont csak 1% mérgezést és 40 sebzést / 60 sebzés kapunk ha fejlődik képességünk.
3. Nehéz jó felszereléseket találni, mert sajnos igen kevés van belőlük..

Vannak azonban előnyös(nem is kicsit) tulajdonságai:
1. A készségkönyvek ára(szerintem nem igényel magyarázatot 1 millió az 50ezerhez aránylik..)
2. Céh háborúban/ Birodalmi csatában aljas gyilkos :D

Ez a véleményem , azt azonban tudni kell: Én a harcosomat Vörösvas Penge +9el kezdtem, és tudatosan építettem...
56 os szinten a köv felszerelésekkel büszkélkedhetem:
Sárkány lemezvért +9 (+3as defkővel)
Vörösvas Penge +9 (csak 14 az átlagkár :S)
Fekete Körpajzs +7
Vas sisak +8
Ébenfa Fülbevaló +7
Ezüst Karkötő +7
500tp-s cipő és nyaklánc
90 a vitem
82 az erőm (+ az ébenfa)
A leltárban 22 millió yang és 2 Áldás Tekercs
És hihetetlenül hangzik, de így 56os szinten egyedül képes vagyok megölni egy 75 ös metint (Pung-Ma),ebből fakadóan bírom a szellemerdőt stb
A titka a jó felszereléseknek: sok szerencse, és nem olvasok készségkönyvet(egyenlőre)
A harcos fejlesztésével párhuzamosan a ninjámmal készségkönyveket olvasok:D

Sziasztok

Látom sok helyen hogy a tűznyilat lökik elöször M-re.Ez főleg a magyar szerverre vonatkozik nem P-szerverekre.
Ugy gondolom hogy 100% hogy a nálam 5 szintel nagyob vagy mitom én akinek nem m1 a méregnyil hanem a tüznyil azt leverem... azért mert mondjuk eltalál amedigre viszatölt neki már fekszik de a méregnyil M en már jó esélyel mérgez és 800-1200akat vesz le amenyit a tüznyil M-en +kábit közbe én is elsütök egy tüznyilat aztán pár másodperc és vége.

Ajánlom a mérgezetnyil készség fejlesztését.

Én nem rég kezdtem egy íjászt, mert Diavolo leírásából megszerettem. Már azért is volt jó ötlet, mert nem rég kaptam agancs íj +9et 10% készség kárral és +3as ninja elleni kővel. Akkor egy 1500tp-s 18as vértet +4es sietség kővel és egy 24% átlagkáros FMSt +2es krit kő és +3as szörny elleni kővel. Meg még pár kiegészítőt. A TP-m 5673. A védelem kb 201. Először a Mérgezett nyilat vittem, mert M1en 40% mérgezés és a párbajokban szinte mindig mérgezek. Diavolo az elején írta, hogy VIT:Ügy 2:1. Az elején így csináltam, de kb 17en már csak az ÜGYre raktam és könnyebb volt fejlődni. A skillek is jelentősen erősödtek. Csak igaza volt abban, hogy kitartónak kell lenni. Én már most kezdem elveszíteni a lelkesedésemet. 22lvlen még nem nehéz fejlődni, de nem tudom elkötelezni rendesen magamat. Az első nap még ment amikor elfejlődtem addig. Inkább már luréval próbálkoznék csak mivel kicsi vagyok magasról lesz@rnak.

Szia

Magyaron van ez ugye?Akkor ajánlom a következőt:

- Tőrnijára válts át vidd fel 28-29 ig (temetőbe jo felszerelésel nagyon könyü) 29 esen válts ijászra és bopartyba lurezol 30 ig...
- 30 tol 35-36 ig bo party (36 on nem ártana egy warló)
- 36 tol meg ahogy akarsz :P karrdal kel ha egyedül vagy: öszeszeded ijal beléjüksütsz  2 skilt tűz és méregnyil és kardal a maradékot.

Remélem segitet.

Sziasztok úgy döntöttem magyar metinben átváltom a tőr ninjám íjászra. (27-es a kicsike) és nagyon meglepódtem mekkorát lő.
+4-es lovas íjjal 170 átlagot mobba a skillek pedig
-m1 tűznyíl
-6-mérgezettnyíl
a többin 1 pont
Cuccaim: +6-os sklarát, öltöny +4-es lovas íj, +4-es alap cipő, az a 21-es csukja +5, csatapajzs +5, és azok az ékszerek amik küldinél kapnak.
A statokat elrontottam. Első karim volt a wikit se fórumot se ismertem.
Vit:25   
Int:19 :S
Erő:21 :(
Def: 27
Így áll most az én ninjám lvl27-en már farmoltam magamnak egy agancs +3-at 5% kk-val. Volt egy fejlődős fms-em is csak ma bertontotta :( :( +3-ra 19%ÁK-val :(
Szerintetek hogy áll?? a ninjám
S2=Game Over
S1=IntErr       /pvpSuraman
         90        / 90

Szia

Szerintem nem rosz a ninjád csak az erőre nem kellet volna rakni mondjuk az INT mana-hoz is csak akkor kell ha monjduk 2 harcos ellen kell egyszerre de amugy felesleges...

Még ki tudod belőle hozni a max-ot (majd 46 on :P)

Sok sikert...

Üdv

Az íjász nindzsa tényleg nehéz a fejlődésben. Érdemes inkább 2. kariként csinálni ,hogy az 1. (pl. wp sura a pvm (yang, gyors fejlődés) miatt. A nindzsának a legerősebb skille a mérgezett nyíl a p-s 100% mérgezés állat tud lenni. Mellé a tűznyíl vagy ismételt lövés tud tarolni.

Server: 2
Birodalom: Chunjo
Kaszt: BM sura
Szint: 60+

Idézetet írta: david572 Dátum 2010-08-30, 17:26:35
Szia
...
- 30 tol 35-36 ig bo party (36 on nem ártana egy warló)...



Szia!
Nem rossz az elképzelés de aki nem csinál warpacit annak 40 fölött is ajánlott a bo party(kb 45-ig mert akkor már elég rosszul ad)! 45 ön már szerintem elég erős annyira a kari hogy meglegyen a warló és egy 45 ös íjjászt szívesem fogadnak a céhekben így még segítség is akadhat.

És egy saját gondolat:

Gondolom a nagyobb szinten már úgyis lesz egy farmosunk ,FMS-sel jó esetben. Ha szerzünk rá ork-os cuccokat akkor még "tolhatjuk" is felfelé a karinkat(persze akinek van türelme hozzá).

2011-06-06, 11:18:55 #12 Utolsó szerkesztés: 2014-04-08, 20:11:17 Szerző: [MOD]Bluebell
Sziasztok!

Tévedés!
Ha 1 skil minél hamarabb áll M re annál jobbak az esélyek a mobokkal szemben hisz 1 M es skil sokkal nagyobbat sebez mint 1 17- 19 pontos skil!
A másik amiért jó ha 17 nél M re vált a skil, hogy  a következő skilt hamarabb ki tudod tolni úgy szintén M re, így  M -ről rögtön G1 re!
Lv 86 on full  5db M skiled van sokkal jobb vele a fejlődés főleg ha mindegyik skilje G1 es megvan, persze reális esetben az első skil hamarabb lesz G1, és ha ügyes a játékos akár g10 re vagy többre is feltolhatja!

Harmadik esetben amiért nem hagynám később váltani fen állhat az a probléma h az utolsó skilnek nem lesz elegendő pontja h M es legyen és ezt a pontot nem kapod vissza sehogy mivel ha vissza állítod Sé ért Gf en  pont veszteséged lesz!

Röviden az járt ,jár jól aki hamarabb váltatja a skileket M re!
Végső soron koreai metinnél be van téve a 6. skil ha netán bevezetik  akkor egy újabb problémával kell szembe nézned, azaz újabb ok hogy újra kezd a karit ha azt akarod hogy tökéletes legyen!!


Üdv: AGRESSOR!


Töröltem az idézetet. ~ Dosu

Estét^^
Azt szeretném megtudni h. ijász ninjára mire tegyek pvp-be? optokra gondolok..
6-7 az megvan h. dupla de 1-4be mi az ami nagyon szükséges az ijásznak??
válaszokat előre is köszönöm.
" Egy focistának bármikor lehet barátnÅ'je , de egy lánynak nem mindig lehet focistája..."

1-4 a leghatásosabb

Demi varázsseb ügy erő (átható lenne az 5.)

Vért TP deff deff elkerülés támadó érték (ha csak 1 deff akkor veszteség tp-ból) (ha csak skillezősről van szó veszteség TP-ről, ha mind2-ről veszteség TP-ből és varázsseb)

Sziasztok!Lenne egy kérdésem! A táv ninjának a duplán kívül milyen cucc ajánlott 6-7 optban? Előre is köszi!
Üdv.: LightNinJaa

5%ninjadef+5ÜGY/5erő/50támadó

Ninjának erő? Ne viccelj! Ninjának 10% kaszt elleni erő, ami ellen akar gyúrni és  50 támadóérték vagy pedig 5 mozgási képesség.

2011-11-13, 01:55:48 #18 Utolsó szerkesztés: 2012-03-10, 23:14:22 Szerző: [MOD]Ereon
öhöm neki megy egy duplásnak az meg tol rá 3 skilt azt meg feküdt.. Johnika ne mondj hülyeséget..:) def 2* többet ér mint erő..

Ne idézgess feleslegesen!
Ereon

Ismételt lövés helyet nyíleső,ismételt lövés iszonyat lassú..
Mire elsütöd egy wari vagy egy wp már püföl..
Csak akkor keress PÜ-ben,ha assembly programozó vagy.