WP vs BM~Összevont

Indította evi15, 2010-07-06, 22:20:28

2010-07-06, 22:20:28 Utolsó szerkesztés: 2011-12-26, 09:23:00 Szerző: [MOD]NeoX

Öm az egy, hogy nem vagy WP surához szokva, ezért nem tudsz vele rendesen fejlődni, de PvP-re egyáltalán nem rossz. Ha nem azt a nagy irányt követő lennél és ismernéd a WP surát elismernéd az erejét. És meglátásom szerint azért látják a BM-et a legjobb PvP karinak(+ a gyógyító sámánt), mert olyan könnyű építeni, mint a harcost csak kicsit olcsóbb, de jóval erősebb lehet.
A WP sura az már nem alap szintű építési tudásra van kitalálva. Sokkal összetettebb. Így a haladó szintű metineseknek ajánlatos. Nem az olyanoknak, mint akik úgy állnak hozzá, hogy a BM a legjobb, és ki se próbálva a többit ezerrel leszarozzák őket,(bocs a szóhasználatért) úgy, hogy ki se próbálták. És a másik, hogy "ÉN nagyon erős" vagyok, ezt arra alapozzák, hogy egyszer találkoztak egy 0% deffes valakivel, mákjuk volt és kritelt(esetenként még átható) és ettől egyből feküdt, mert kemény 23K-t ütött rá. Ő már nagy legény, tudja hogyan kell karit építeni, de amikor szembe kerül egy normális ellenféllel alig sebez neki...
Tehát ilyen alapon nem érdemes írni. Ezt nem csak ennek a topicnak az olvasóinak mondom, hanem az összes személynek kik a karakter építéshez írnak.

U.I.: Ne áss el egy karit, mert nem értesz hozzá, avagy ki se próbáltad.
Ennyi!



A BM sura ereje az abban van, hogy jól kitalálták a játékot. Ugyanis ha P-s az összes skill (kivéve a szellemcsapást, mert sztem az egy selejt) akkor ott van a védelme, ami sokat segít, aztán, hogy a többi skillje mind sebez + a lélek 3 másodpercenként ereszt egy 3-4 k-s sebzést, a sötétkő az egyik legerősebb skill. Ezek már alapján véve szép PvP karivá teszi őket, de a készítők voltak olyan jó fejek, hogy max 10% deffet lehet egy cuccba tenni ellenük. És még a védekezést is sokan elfelejtik, mert mindenki a kard ellen pakol.

Így a BM-nek szabad a pálya, mert akivel kiáll jó eséllyel lekapja(persze ha jól van építve a sura).

A WP surának viszont már van két skill ami a védelmére van, és még egy ami a sebzésén segít(meg egy kis túlélés a veszteség a TP bónusz miatt). És az egyik nagy előnye, hogy a varázslat kioltás minden segítő skillt leszed az ellenfélről. PL: a testinél ez skill és ütés gyengülést jelent, és lassabb is lesz. A gyógy sámi elveszíti az iszonyat gyors skillezést(mondjuk még mindig gyors). A buffer a a buffját veszíti el.A BM is elveszíti a védelmét.
Aztán van még két másik skillje ami földre löki az ellenfelet. Az egyik az örvény. Az ereje kb, mint a forgó kard vagy kicsit erősebb. PvM-re a legjobb skillje. A másik skill az az ujjcsapás. P-n 2-3k-val többet üt mint a forgó, és 10mp alatt tölt. Persze még ennek is ott van a védelme előnyére hogy mágia deff kell ellenük.

2010-10-05, 16:58:39 #1 Utolsó szerkesztés: 2011-12-26, 09:28:35 Szerző: [MOD]NeoX
BM


Félelmetes erejű karakter, a kezdetektől fogva lealázhatja saját szintjének harcosait, ninjáit, meg végülis bárki mást (hasonlóan felszerelve, persze). 1-1 elleni harcban a legjobb, persze másképp is építhető. Méltó ellenfele lehet az íjász, vagy egyes sámánok, de inkább csak magasabb szinteken.

Egy nagyobb és egy kisebb hátránya van: borzasztó rosszul szintel és farmol (kezdetben még jó, de pl metinek ellen mindig gyászos) és PvP-ben néha sok drága kék poti kellhet, hogy kihozzuk belőle a maximumot (ami viszont nem kevés!).

Előnye kardsura, tőrninja és harcosok ellen elsöprő, akár az íjászé. A mentálharcos híres Erős Teste mágia ellen hatástalan!!
Azért vannak helyzetek, ahol nagy gondban van...

Építése

VIT és INT szükséges, amíg mindkettő meg nem telik. Általában a full VIT merészebbek esetleg a full INT-et  is próbálhatják.(full VIT után full INT)
60. szinten, teli VIT és INT után ÜGY-et adjunk, tovább erősíti a skilleket, növeli a védelmet, kitérést! A ERŐ úgysem érne semmit.

Tartsuk észben, hogy a kard ellenére ez egy mágus! Fegyverét inkább "varázspálcának" használja, kiválasztásnál a mágikus értékre figyeljünk! Lvl 25-től párban jönnek a kardok, és mindig a suráké az első. Tehát a 32-es kard a 25-ösnek "harcos" megfelelője! Egyformák, csak a fizikai és mágikus erő van felcserélve rajtuk. A Telihold-kard alapjában véve szintén a surának kedvez, annál a készség-értékre figyeljünk vásárláskor.
A jó mágust nem érdekli, mekkorát üt vele (lovon úgyis kap jó sok ERŐ-t.

Láng lelke: A harcosok szerint utálatra méltó dolog, a játék messze legjobb párbaj-készsége. Ki/be kapcsolható skill, de vigyázzunk, mert újratöltése van, ha kézzel kilövöd, vagy MP-hiány miatt áll le, egy ideig nem lehet újra hívni.
Önálló életet él, nem baj ha épp ütik a fejed vagy bénítva vagy, ő minden 3mp-ben kiválaszt magának egy célpontot (magától, sajnos sokszor a leggyengébbet vagy épp már haldoklót, de természetesen csak a beállított PvP-módnak megfelelőt), és beledurrant egy elég szépet.

A Sötét kő: lassan tüzel és tölt újra, de fejlesztve igen erőset üt, tehát főleg párbaj elejére, vagy céhes háborúba való. Egy ellfenfelet sebez meg.

A Lángcsapás -ra kell legalább egy pont, mivel csak ez a skill löki fel az ellent, kitanulni inkább csak védelem-orientált surának érdemes - bár miért is építene közelharcra egy mágus?... PvM-re jó lenne, de a Bm abban sosem lesz jó!

A Szellemcsapás: nagyobb területre hat, de gyengébb - viszont kevés eséllyel lelassítja az ellelfeleket.

A Sötét támadás: egy gyorsan újratöltő és gyorsan elsüthető készség, közepes erővel és lőtávval. Egy ellenfelet sebez meg.


_________________________________________________________________________

szerver: DDMT2 s2
név: XxxSwordxxX
szint: 79
céh: BOA
kaszt: BM sura
skillek: lélek P, def P, kő P, sötét (támadás) P
ló: még nincs (lusta vagyok)
farmkari: ZX.....

WP

Közelharc-karakter, elsőrangú PvM-es, békésebb játékosoknak való.
Kisebb karakterek csapata ellen jól dolgozik.Céhháborúk eldöntőjévé válhat. (Félelem, 'kioltás)
Kardjának kiválasztásánál vegyük figyelembe, hogy a mágikus, vagy a fizikai erővel viszi többre. (Az "elvarázsolt penge" a fizikai sebzést erősíti!)

Építése:

Sokféle lehet, érdemes hosszabb távú szintelésre beállni. 3 stat is szükséges lehet, ez kezdetben problémás, és nagyrészt a választott skillektől függ.

A VIT kell a közelharc miatt.
Az INT a Surák MP-je mellett varázserejüket (összes skill-hatékonyság, kivéve Félelem) is növeli, tehát elsődleges!
A ERŐ itt a gyenge elem, kezdetben segít, aztán meg általában hátráltatnak az INT-hiány miatti gyenge skillek, és a kevés MP.

Építését mindenképp VIT és INT alapokon érdemes kezdeni, ERŐ-t kezdőknek nem ajánlanék.

Készségek:

Az Elvarázsolt penge erősíti a támadásokat, folyamatosan MP-t fogyaszt, de ki-be kapcsolható, nincs újratöltés (viszont idővel magától kikapcsol), és persze ennek is az INT növeli az erejét. Mellesleg a vele okozott sebzés egyre növekvő (nem túl nagy) részét hozzáadja a saját TP-hez! Nagyobb szinteken és nagy tömegben, lóról harcolva az is előfordulhat, hogy nem csökken, hanem nő az életerőd! Kezdetben nagyon gyenge, nem teljesíti a kiírt értéket. Később erősebbé válik a harcos kard-aurájánál is.


Az Ujjcsapás egy mágikus ütés, területre hat, gyorsan tölt újra és nagyon erőssé válik. Mozgó célpontot könnyen téveszt.


A Sárkányörvény tornádószerű támadás, ellöki az ellenfeleket, tömegből kitörni is jó.



A fenti három készségből bármelyikkel kezdhetünk. A penge mindenre jó, az ujjcsapás inkább PvP, az örvény inkább PvM. Az utóbbi kettőre mindenképp érdemes 1-1 pontot tenni.



Félelem: amíg a skill él, aki a surát akár véletlenül megüti, az "félni kezd", azaz veszít a támadóerejéből, és könnyebben félreüt (missel).


INT-től független, ezért 100% VIT kezdéssel és erős fegyverrel jó első skill lehet. Így saját szintjének szörnyeivel hatalmas tömegben is megbírkózik, kevés potit használ. Megfelelő páncélzattal, persze.



Sötét vértezés: Egyre növekvő védelmet ad, és némi sebzés-visszaverést. "Többfunkciós" surának is hasznos lehet, főleg félelemmel kombinálva. Első skillnek nem ajánlott, mert INT nélkül kevés az ereje, ERŐ nélkül meg nem lesz mivel támadni!


Varázslat-kioltás: csak PvP-ben jó, és csak G fölött. Támadóereje valószínuleg sosem lesz túl emberevő, de növekvő eséllyel leveszi a "buffokat", egyszerre akár több emberről is. Akit elkap a hatás, arról minden támogatás leesik - a saját, és a sámánoktól kapott buffok.


Leginkább a Kard Aurája, Harci Mámor, Erős Test, Fear használók veszíthetnek ezzel, mert ezeknél töltési időt kell várni. (A mágus lánglelkét nem veszi le!)


A kioltás-felhő kb 10-15 másodpercig az áldozaton marad, addig semmilyen buffot nem tud felvenni (sok harcost látok ilyenkor elpocsékolni az Aura-skilljét)


Sebzése INT-függő, a kioltás esélye viszont nem. (G1: 41% esély, újratöltés: 12 mp). Támadóereje nem nagy, de a páncélzat és a VIT nem véd ellene.
Kezdetben sok VIT kell a Félelem mellé, majd INT az elv.pengéhez, mikor pedig ezek megteltek, az ÜGY jó kitérést és +támadást, +védelmet ad, vagy az ERŐ több támadóerőt. A kettőt keverni itt sem érdemes.

Szia.
BM suránál kihagytad a sötét védelem képességet.
Ez a BM sura védelmét legjobban növelő skill.PvP-ben nagyon hasznos, hisz P-sen az ellenfél támadásai akár felénél is lentebb csökkenhetnek.GF szervereken vitatható, hogy PvP-s BM-nek ezt, vagy a láng lelkét kell előbb fejleszteni.

Ajánlott skillsorrend(Privát szervereken): -Láng Lelke
                                          -Sötét kő
                                          -Sötét védelem
                                          -Sötét támadás
                                          -Szellem csapás
                                          -Láng csapás

Ez egy PvP-re épített BM sura ajánlott skillsorrendje.Azért írtam a lángcsapást utolsónak,mert igaz, hogy csak ez az egyetlen közelharc skille, de a BM PvP-be távolról a legjobb.Emellett a sötét támadás és a szellem csapás elég gyorsan töltődik.

PvM-es BM-nek ajánlott a Láng csapást 3. vagy 4. M skillnek tolni.


A WP sura a farmolás egyik elengedhetetlen karaktere.Nagyon nagy védelme, és támadó ereje van.

Ajánlott skillsorrend farmolásra: -Elvarázsolt penge
                                 -Elvarázsolt vértezés
                                 -Félelem
                                 -Sárkány örvény
                                 -Ujjcsapás
                                 -Varázslat kioltás ( Bár ez elhanyagolható)

Az Elv.penge ha jól tudom P-sen több támadóértéket ad, mint a test harcos Kard aurája.
Emellett az Elv.vértezés nagyon sok védelmet, a félelem pedig testi támadás kivédése bónuszt ad.


2010-12-26, 00:52:02 #3 Utolsó szerkesztés: 2014-04-08, 20:21:21 Szerző: [MOD]Bluebell
Sziasztok 1-2 gondlat,tanács,észrevétel


WP-t írom le először azonbelül is PVPre gondolok 1 ő sorban

Státuszpont:mivel DDMT2 ön nem nehéz 90+ra menni nemirom az arányokat csak leirom hogy miböl mennyi legyen
VIT:90
INT:90
ERÖ:0(ami megmarad mehet erőre!!)
ÜGY:90


Skill sorrend:

1. Elvarázsolt penge//Demonize Blade
2. Sárkány örvény//Tornados of Dark Lord
3. Ujjcsapás//Flame of Death
4. Varázslat kioltás//Pure Magich
5. Félelem//Scream of Pain
6. Elvarázsolt vértezés//Aphomic Armour
Felszerelés:
(leirom pl SURA ellen mi kell)


Extázis cipő:2000TP,10%crit,15%karddef,8%mérgezés

Mennyei könny nyaklánc: 2000Tp,10%crit,15%karddef
(azért mennyei köny nyaki és nem gyöngy mert 20%átható többet ér Wpnek mindt +4int...)

Mennyei könny füles:10%félember,15%karddef,5%méregellenállás

Ég könnye karkötő:2000Tp,10%félember,15%mágia,10%átható

Oroszlánélpajzs:12int,10%félember,12ügy,immun

Vér sisak:10%félember,15%mágia,8%méreg

King vért,esetleg Feka:2000Tp,15%kard,20%warázs

Szíriusz kard: 25%félember,10%crit,12int


Ennyi lenne a felszerelés (hozzáteszem ez lenne a tökéletes... ebbe az irányba érdemes haladni amit leírtam)


6-7 Bónusz: a kardsuránál nem feltétlenűl fontos a 10%kaszt5%defes felszerelés, elég neki 5%def+5int... tapasztaltam nem sok külömbség,és olcsóbb is sokkal...

PVP menete:

Érdemes úgy kezdeni,hogy Kioltás, ütünk 1-2 őt hogy hátha bemérgezzük,esetleg átható is bejön amikor sötétkövet tola ellenfél tolunk 1 ujjcsapást,azután egyböl egy örvényt,és reménykedjünk hogy vége a PVPnek

Ha nem akkor érdemes minden skill után ütni 1-2 őt és utána skillezni
érdemes használni zölditalt(+10támadósebesség)

Kínai tüzijáték(ha nincs immunitása az elenfelednek akkor moccanni se fog tudni annyiszor fog kábulni...)

Végtérre hagyom az Áthatós könyvet,ami 10ksé tehát tehetősebbeknek ajánlom...

De ha van 1 feleséged hasonló hatást érsz el avval,hogy felveszel  egy :Szerelem,és Harmónia fülbevalót 8-8%crit illetve Áthatót ad...
-Zöld ital(+10támadósebesség)
-Lila ital(+10Mozgási sebesség)
-Áthatós könyv(10ksé)(20%Átható)
-kínai tűzijáték(30%Ájulási esély)

Aki nem ért valamit bátran fordulhat hozzám, ha kihagytam valamit szóljatok és kiegészítem


Ne feledjétek ezeket az én tapasztalataimból írtam, és nem holmi monoton szöveg,amit kitalált 1 fazon...



Ugyanúgy a WP-ről szeretnék beszélni, csak most a PvM részét írnám le!

Státuszpont(ugyanaz mindt pvpre szerintem tökéletes)
VIT:90
INT:90
ERÖ:0(maradék ismét mehet rá)
ÜGY:90


Skill sorrend:

1.
Elvarázsolt penge//Demonize Blade
2. Elvarázsol vértezés// Aphomic Armour
3. Félelem// Scream of Pain
4. Sárkány örvény//Tornados of Dark lords
5.Ujjcsapás//Flame of Death
6. Varázslat kioltás//Pure Magic

Felszerelés:
(ez nem farmolásra lessz,hanerm arra hogy lehetsz a leghatásosabb PLS lélekbarlangba)


Főnix cipő:2000Tp,10%crit,8%méreg,15%nyíldef

Gyöngy nyaklánc:2000Tp,10%crit,30Tpreg,15%nyíldef

Kristály karkötő:2000Tp,10%félember,10%átható

Oroszlánél pajzs:10%félember,12INT,Immun

Vér sisak:10%félember,8%méreg,30%TPreg

King vért:2000tp,+50támadóérték,20%warázs(kövezés:Védelem,Tp,Kitérés kő)

Oroszlán/Méregkard:50%+ÁK más nem kel bele (kövezés:Szörny,Visszatérés,Halálos csapás kő)

Ennyi lenne MOB ellen a felszerelés(persze nem várhatom el hogy ugyaniylen legyen, csak hasonlót próbáljatok)

6-7 Bónusz:+5INT 10%Szörny elleni,Illetve +5INT +50Támadóérték

Hasznos melléktanácsok:

Érdemes vinni egy buffert,140+os INT el, egyben jó lenne ha a feleséged is lenne, mivel fel tudsz akkor venni Harmónia nyakit ami ad +30 defet mind2 ötöknek,illetve Harmónia karost ami ad:15%mob elleni defet...

Érdemes vinni SamBo vizet ami szintén +70defet ad...

-Zöld ital(10támadósebesség)

-Lila ital810mozgásisebesség)
-Kínai tüzijáték(30%Ájulási esély)
-Barackvirág bor(8milla 200 db) ezt is tehetösebbeknek ajánlom de nagyonhasznos sima potival keverve

Ha ez megvan, akkor garantálom,hogy lélek 1-2-3 ban,akármeik termet bírni fogod és alig fognak karcolni a mobok,legyen az akármien nagy


Nah unalomból írok 1 kicsit sokak kedvencéről a selejtkaszt BM sutáról

PVPre írok persze

Státuszpont:

VIT:90
INT:90
ERÖ:0(mardék mehet rá)
ÜGY:90

Skill sorrend:

1. Sötét védelem//Demon Shield
2. Láng lelke//Ultimate Ritual of Doom

3. Sötét kő//Black Hole
4. Sötét Támadás//Demonrage
5. Szellem csapás//Ultimate Entanglement
6. Láng csapás//Pulsating Dragon Breath
Felszerelés:
(Sura ellen írom)

Extázis cipő:2000Tp,15kard,10%crit

Gyöngy nyaklánc:2000Tp,10%crit,15%kard,30%Tpreg(Ércezni kell)

Ég könnye karkötő:2000Tp,15%mágia,10%átható,10%félember

Mennyei könny füles:10%félember,15%kard(Ércezni kell!)

Oroszlánél pajzs:10%félember,12int,immun,12életerő

Vér sisak:10%félember,15%mágia,30%TPreg

King vagy Feka:2000Tp,15%kard,20%warázs,50támadó(kövezés:TP,védelem,kitérés)

Szellemfog Penge:10%félember,12int,10crit,20%warázs(kövezés:Sura,Crit,Warázs)

6-7 Bónusz: itt csak Duplasurát ajánlok!


ha ezek megvannak akkor egy óvodás is eltud vele jáccadozni

Üdw:ANT®NELL® ™

Na először is a BM előnye abban van hogy másokkal ellentétben 5 támadó skillje van és 1 nagyon erős védelmi(a szellem csapás a második legerősebbet üti P-sen) Ha egy WP-vel akarunk legyözni egy BM-et akkor:
Félelem mert az véd mágia támadás ellen is
Kioltás is szintén P-sen meg az oltja a védelmet és 50% mágia deff + minimum egy +9es sura elleni pajzs.
Persze sok full surás BM ellen így se érünk sokat de így van már esély.
Nem hátrány ha mi is szerzünk D. surás cucokat de ez már melékes.


Remélem segitetem.

Sziasztok! Ezt a témát azért nyitottam, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre azzal kapcsolatban, hogy ha egy LvL 99-es BM Sura full dupla surával és kard deffel és egy LvL 99-es WP Sura Full dupla surával és Full mágia deffel össze ugranak akkor mi lesz?


Leírom az én állás pontomat: Szerintem a BM sura fog győzni! Ezt nem azért mondom mert sok kis gyerek erre tippelne stb. Ha nem mert igaz, hogy ott a WP surának a varázsla kioltása de az csak 1 skillt olt ki és redszerint a másodlagosat tehát a BM sura esetében a védelmet és a lelke bent marad. És ha a BM sura belök egy sötét követ az full dupla surával minimum 20-25K-t csap. De ha ez nem elég lélek még egyet csap meg 1 gyengébb skill és a BM meg is nyerte.


Na de ez az én állás pontom. Had halljam a tieteket!

Amíg nem ON a szerver legalább nem fogunk unatkozni.



Aki OFFOL vagy csak anyit ír, hogy sztem a WP vagy BM akkor zárom témát. Azért nyitottam ezt a topicot, hogy kifejtsétek szerintetek melyik a jobb SURA!

Na Braun 7 voltam! Köszi!

Szerintem a WP nyer. Hogy miért? Az általatok leszólt skill, a kioltás miatt. Habár 5x% esély van ráírva P-n, ennél gyakrabban szedi le a buffokat. A WP sura nyom egy kioltást, közben lélek sebez, lemegy a védelem beér a sötétkő wp nyom ujjcsapást, ami átható, tehát hiába volna a sötét védelem. Ujjcsapás+kioltás sebez kb 8k, sötét kő + lélek 8k. Akárki akármit mond, a félelem csökkenti a mágikus sebzését az ellenfélnek. Wp csap kettőt, az egyik szinte mindig krit, 1+2= 3k. BM benyomja a sötét támadást, 4k. Wp örvényezik, 6K, lélek sebez 2.5K. Ez eddig 15K a WPnek,  14.5K a BMnek. Mivel aBMek nagy része a lángcsapást húzza Pre a szellem csapás helyett, így egyel kevesebb távskilljük van. WP üt 3at, láng csapás hátralöki: 2+1+1=4K a wpnek, 4K a BMnek. Betölt a kioltás: 3K, BM döglik, mert már csak a szellem csapás marad, ami max 7-800at sebez azzal a 7-8 ponttal ami rajta van. Össz sebzés: WP sebzése: 22K BM sebzése: 19.2.
ENNYI.

2011-02-20, 16:52:24 #7 Utolsó szerkesztés: 2014-04-08, 20:21:37 Szerző: [MOD]Bluebell
Egyértelmű, hogy nem lehet tudni.
Hisz az sem mindegy, hogy Pro-e a BM karakter játékosa, vagy sem. Mert az sem mindegy, hogyan mikor nyomja a skilleket. Ha a WP-nek bejön a kioltás, lekapja a védelmét a BM-nek. Rosszabb esetben kampec a BM-nek. Persze... van hogy fordítva igaz. (Tehát a BM játékosa pro, és a WP-é nem.) Karakter tapasztalat. De ha az alapokat nézzük, akkor a BM nyer. Hisz Ő egy PvP-re tervezett karakter. Míg a WP egy PvM karakter, a gyors szintlépéshez. Persze a WP is lehet jó PvP karakter, de sokkal nehezebb irányítani, mint a BM-et. Tehát: Az alap számadatokat véve: BM. Játékosok képességeit: Nehezen eldönthető, talán a BM, de talán a WP.

Üdv.

hát elmondom az én véleményem :>
esélyesnek a 8dupláva a wpt látom minimum 140 intel
mert elv penge támadóérték
varázslat kioltás elveszi a bm től a defet és a láng lelket és könnyeb elverni
ujcsapás min 18k
tornádó min  19k
varázslat min 13k
meg a többi skill jó ha min g5

Szerintem a WP sokkal jobb.

Fejlődésre is,és pvp re is.

1lényeg:Sok int kell neki,és erő.

Sziasztok.

Nagyon nagy tévedésben vagytok. =)


Tegyük fel, hogy  8D surás kard sura és egy 8.d surás BM pvp ik.


Persze, hogy a BM nyer ( ha van min 40-45% kard defe) a 8D mellett


Mivel ha van defe akkor az ütés se lesz 2-3k csak 500 kv..

És a BM nek a lángja is több...

A BM nek a sötét köve egy full duplás kard urába 4.2-4.4k

Szoval itt kezdődik =)

Ezt csak az tudja, akinek van 8D -s kard surája =) és PVP. get  BM  ek ellen

2011-02-26, 18:28:39 #11 Utolsó szerkesztés: 2011-07-30, 13:18:35 Szerző: [TMOD]Wallace
Igazad van, de hogyha a WP kioltja a sötét védelmét.... Azért az sokat jelent,ha kioltod a pvp leg elején azt már a pvp alatt nem kapcsolja be.

2011-02-26, 18:30:49 #12 Utolsó szerkesztés: 2011-07-30, 13:19:14 Szerző: [TMOD]Wallace
Igen alap ütése lesz 500, de kb minden második critel ami 2-3k. És feltételezzük fel hogy 3 másodperc alatt 2 crites ütése van, akkor az 4-6k, amíg a lelke lekap 2,5k-t . Szóval hiába így a BM úgy a BM, a kardsura gyorsan megölné.



DDMT2 pvp . TheBest Wp.

http://www

2011-02-26, 18:35:21 #13 Utolsó szerkesztés: 2011-06-16, 13:03:13 Szerző: [TMOD]Dosu
Annyira nagy szerepe van a kioltásnak hogy ha , a pvp elején ki otlja már alapjába véve szinte a sötét támadáson kívül más skillje nincs..
Hisz a sötét kő elég lassan tölt. (Ha ddmt2ről beszélünk)
Így a sötét védelme lemegy..


Remélem értitek mire célzok. :)

Sziasztok!

Véleményem a fentebb szólókhoz:
Egy 8 duplás full kard defes BM sura és egy 8 duplás full mágia defes WP sura közötti pvpben nem mindig biztos, hogy a BM nyer. Ha a kardsura összeszed sok kritet és áthatót mellé ájulást akkor a BM surának vége, mert a kard sura miután kioltotta a vádelmet szó szerint szanaszét veri a BMet. Lehet a sötét kő 3-4K de ha az ájulás miatt besül akkor volt sötét kő nincs sötét kő. A varázslat kioltás pedig az egyik leghasznosabb pvp skill, mert az ellenfél minden segítő effektjét eltünteti. Kérdezem én mit ér a testharcos Aura+Mámor nélkül? Mit ér a BM sura a sötét védelem nélkül? A válasz szerintem nem sokat. Emellett 10.000sé be kerül 20átható 10percig "critical strike" néven az itamshopban, és emellett a híres mong víz (10% mágia def 3percig)amihez az alapanyagot össze lehet szedni. Ez vélemény volt és egyban tanács.

Az igaz, hogy a MONG vízzel nem számoltam.

De , nekem full krit em van, és 5% híjján full az átható is =)
int is full..

És van egy Tigriscsont fülesem is, ami szerintem más KARD surának nincs itt ddmt2(ön)

Eddig az állás 1:1

Jah, és ha MONG vízezek, az se mindig ugyan olyan. valamikor csak 100 al viszi lejebb az ellenfél sebzését

Már nem azért,de a max átható nem olyan sok, hiszen, tán még kardba belemegy (10demi 12int 10átható 10crit, ilyen opt azért..), de hogy majd 10demi 15mágiadeff 2k hp 10%átható, ha ez bele menne,  amit kétlek, akkor sincs még  olyan sok, és 6 7opt ba pedig duplák vannak,  szal..az, hogy te harmatozol (akár mong víz),az annyit jelent, hogy részben potizol, ergo nem igazán fer a duel :)
+a   pvp  eventeken tilos használni (de itt elvileg lehet..),  szóval. Szerintem hogy bm nyer, főleg ha a  kioltás nem is sikerül.

Sziasztok!
Szerintem a WP is és a BM sura is nyerhet.
WP győzelem:
-ha sikerül kioltani a BM-et ami csak a SÖTÉT VÉDELMET veszi le akkor a WP elv pengével szétüti a BM-et
BM győzelem:
-mivel csak 99-ig lehet fejlődni ezért szerintem nem sok ember van aki 5-dik skillnek nyomja P-re a kioltást mert a félelem csökkenti a támadóértéket, ezért ha 99 vagy a kioltásod 13-as és nem tudom mennyi % a sikerre az esély.És a legtöbb ember wari ellen megy ami miatt tele van kard deffel és ha nem oltja ki a sötét védelmet a WP-sura majdnem minden ütése MISS.


BM Sura (PvP)

Saját tapasztalatok:
Először is Kezdjük a stat nál.
Full int (90)
Full vit (90)
Utána dex Full(90)
Erő (Fölösleges de ha mind a 3 stat full akkor a többit erre)
Képességek .
1. Védelem.
2. Sötét támadás
3. Láng lelke
4. Sötét kő(Ideáig Teljesen mind 1 Mit raksz elsőnek de ezek ajánlottak. (Gyorsan fejlödsz :D ) )
5. Szellem Csapás  (Szentem ez jobb min a Láng csapás Mert, Lassít stb:D meg tesztek alapján valamivel többet vág. Láng csapás Inkább tömeg War, Pve re jó szerintem:D )


Ékszererek,Sisak.Vért,Fegyó stb..:
Cipő: 47es +9. 2k hp 10 krit 15 kard.
Nyaklánc: 38,54 es Ajánlott. 2k hp. 10 krit. 15 kard. + valamenyi Hp reg.
Füles:54-es 10 demi .15 kard
Pajzs: 61 es. 12 int. 10 demi. 8 életerő. + immun ájulás.
Vért:70 es ,King. 2 k hp .20 wari seb .15 kard..
Sisak. 41es. 15 mágia .10 demi .+ valamenyi Tp Reg.
Karos:54es.15 mágia. 10 demi. 1,5k-2k hp.
Fegyver.80as Edge.12 int. 10 dem.i + 10 krit. + valamenyi wari seb( Jó lenne ha 10 vari seb + )
javasolt 6.7 opt:
Akik Nem olyan gazdagok: 10 % kaszt
Akik gazdagabbak : 5 int 5% kaszt , 10 %kaszt 5 int
Akik Már nagyon gazdagok: Dupla Egyértelműen:D


Ha Ezek meg vannak Akkor Egy Kitünő BM Surát Csináltunk.
Remélem Segítettem
Üdv:Magich
Tévedésbe ne essetek. xBmSuRaBm más néven Sillver(Section) Lopott meg engem:) Forumon Ultimaten Névan van fent
[S1] Magich
Lv.95
GAME OVER
Negatív karmát köszi *-*

2011-03-03, 11:18:44 #19 Utolsó szerkesztés: 2014-04-08, 20:17:05 Szerző: [MOD]Bluebell
Ehez anyit hozzá fűznék a szint számít mondok egy Pl. 86 os Bm sura Full Krit  Az nem fog kritelni(Ritkán) egy 99es Bm re..   
De egy 99 es Bm Sura FUll Kritel kb Minden 2 ik képessége krit lesz :) Ha nem hiszed teszteld.

Üdv.Magich