Ninja építése(építgetése)!

Indította hunattila, 2009-03-20, 22:31:25

Sima szeróra így kell:

VIT:ÜGY   2:1

1.:Leshely
2.:Kard Forgatag
3.:Villám Csapás
4.:Méregfelhő
5.:Álcázás

Tök feles neki az ERŐ és az INT én is így baxtam el...

Hi!

Remélem ezzel nem leszek unszimpatikus de az első oldal elolvasása után elszörnyedtem meg még 1-2 post után, hogy mennyire keveset tudtok a ninjákról ( lehet irt be okos ember is de akkor azt nem olvastam el sorry )

Nos!

PvP ninja feltételezve hogy privát serveren játszunk!

ügy:vit 2:1

vit:erő 2:1

aztán erő maxra végül az int....

Erő: leshely skillt növeli jelentősen többit elhanyagolhatólag

Vit: hp-t és védelmet ad ami fontos a ninjának

Ügy: ami a legfontosabb! Ad kitérést! És NAGYBAN növeli a skilljeid dmg-jét kivéve a leshelyét persze...

Int: mágia ellenállás...


Skillek sorban ( pvp serveren szinte mind1 annyira gyorsan fejlődünk... )

Méregfelhő! p-n 50% a mérgezési esély.. sebzed vele az ellent és nem töltődik neki vissza a tp azon felül h 4k+ üt maga a skill

Leshely

Villám csapás

Kard forgatag ( ügy miatt 3-5k-t sebezhet fejenként ami 1 ügyes ninja kezében 4x sebez 4*5 = 20k :)   )

Álca - sokat jelent persze de azért az utolsó mert NEM ANNYIT mint a többi!


Cuccok:a lehető legjobb extrákat irom!

5 extrás cuccaink vannak ügyebár amiket kényünk kedve szerint változtatahatunk!

Sapi : Mérgezés,ájulás,támadó sebesség, demi-human, ájulás!

Vért :( kövek: életerő,védelem,kitérés sietség felesleges... szélcipő stb ) : hp, támadó érték, varázs sebesség és 2 dolog amit akartok pl 2 kezes és kard védelem...

Pajzs( 4 db 61es pajzs ): harcosban: immun, esély testi támadás kivédésére, esély testi támadás visszaverésére, vit, ügy
                         Ninjában: esély testi támadás kivédésére, esély testi támadás visszaverésére, vit, ügy, erő
                         Surában: immun LELASSULÁS ELLEN, int( mágia ellenállás ), erő, ügy, vit
                         Sámán: erő,int,vit,ügy és valami

Cipő: extázis cipő ( vari seb!! ): krit, hp, demi-human, mérgezés, ájulás

Karkötő: ég könnye ( krit ) : hp, átható, demi-human, ....

Nyakas: ég könnye( átható ) : krit, demi-human, hp, ....

Füles : ég könnye ( krit ) : Mozgási seb, demi human, ....

Fegyver: 75ös TŐR ( ugyanis vannak iq fighterek akik nem értik, hogy a tőr erősebb és gyorsabb továbbá kardal nem lehet többszörös kardforgatagot csináli ) ( kövek: krit,, áttörés, visszatérés ) : krit, demi-human, mérgezés, ájulás, átható


Végeredmény kb 170-200 varázs sebesség 60-70 krit stb stb


PvP : lássuk sorban!

-Harcos:

         -Testi: Ha erős kemény ellenfél ha az első sorunknál nem sikerül a t9bbszörös forgatag haggyuk nyilván nem fogja     engedni inkább sebezzen 1x min 1x sem - közepes-nehéz ellenfél

         -Mentál: Gyakorlatilag lehet bármilyen erős a 2 fő skillje besül... kezdünk méreggel ő addig tolja a kard ütést majd futunk 1 380 fokos kört eddigre be is sült az áthatolás és a heves majd toljuk rá a skillsort rajta könnyű a 3-4x -es forgatag hisz nincs mámora és általában 2 kezes fegyverrel vannak... könnyű ellenfél
-Ninja:

       Tőr : Erre nem tudok mit írni az erősebb és a taktikásabb győz....
       Ilyász: ne menjünk először közel... fel fogja magát mérgelni és ellövi a méreg nyilat ami a távolság miatt szinte alig fog sebezni aztán fussunk oda toljuk a skillsort mire végzünk épp futna el de mivel elkezjük ütni nem tud! igy mehet a 3-4x-es forgatag! közepes ellenfél

- Sura:

       Kard: az örvény elől könnyen ki lehet térni az ujjcsapást pedig ugy lehet misseltetni hogy egyenesen szembe futunk vele.. előtt 1 sort és nekünk full tp kezdjük el ütni és mikor a magunkban számolást 10nél abbahagytuk amit az örvény után kezdünk figyeljünk a következő sorára mert elég erős...   közepes ellenfél

       -Bm - Vagy erős ha igen könnyű szerrel megöl minket vagy nem akkor fordítva...  nehéz ellenfél

-Sámán:

         - Villám sámán : a kurál azonnal leszedi a mérget és 7-9k-t gyógyit emellé ottvannak a közepesen erős de kb 4 mp-es visszatöltésű skilljei    Szinte lehetetlen ellenfél

          -Sárkány: kezdjünk méreggel még ő talizmánol ha mázlink v odafut ordítani ami elől kifutunk így missed 1 skillje mást nemtudunk kikerülni üssök ahogy tudjuk - közepes . nehéz ellenfél




Tudnunk kell MÉG: hogy a 60-70 % krit elnagyzott dolog ahogy a 20-30 is hisz a 20-30 többet kritel mint 20-30 % de a 60-70% nem kritel ennyiben ezt bizonyítja pl hogy 120% krittel sem minden ütés krit.... persze a 60-70 vmennyivel többször jöb be mint a 20-30!


Bár a sima ütéssel nem sebzünk ugyan 1 jó ellenfélen a rengeteg mérgezés, ájulás, és a közepes lassulás szinte lehetetlenné tesz, hogy az ellenfél a skilljein kívül bármit csináljon! itt kell a támadó sebesség, hogy gyorsan elüssük mielőtt ő üt el 1.: a forgatag miatt 2.: ő 1 skillt megcsinál még mi tehetetlenül esünk el...

Nagyon sok gyakorlást igényel, hogy igazán jól tudjunk pvpzni 1 ninjával mert nem a non skill karakterekhez tartozik!

Az álcát pvpben szinte sose használom hiszen nem ferr, hogy álca és várom a méreg hatását esetleg 1 gyors álca mögé és leshely ami több kval megnöveli a leshelyt... az álca igazából tömegverekedésekre jó hiszen 1 álcás krites leshely.... nem mondok sokat a 30+ -al

a cuccainkba továbbá érdemes bár vanaki megveti ( én nem teszek de nem vetem meg ) ellenállást pakolni pl testharcos ellen kard sura ellen mágia és tűz ilyász ellen nyíl mentál ellen 2 kezes sárkány sámi ellen tűz villám sámi ellen villám ( bár felesleges vagy megöljük 1 sorból vagy semmi esélyünk :) )

Miközben formáztam eszembe jutott 2 dolog de az 1-iket elfelejtettem :D :

EZ PÁRBAJ NEM ŐSEMBEREK KŐKORI VEREKEDÉSE!! Taktika emberek mindenki sírja a ninjákat főleg a mentálok, hogy : jajj annyira n**b vagy kifutsz a skillek elől simán nyernék! Kisfiam találj el... ellehet próbáltam!!! Csak ritka a pvps ember aki TUD PVPZNI UGYANIS NEM KÖNNYŰ! Mi a ninja karakter? 1 erős skillel rendelkező gyors karakter de nem a legnagyobb védelmű karakter hisz minden karakternek van valami védelmet vagy bármit adó skillje a tőrnindzsán kívül... használjuk ki hogy fürgék vagyunk! Nem őskor, hogy most egyet én ütök most egyet te AZ NEM PVP



Nos asszem leírtam mindent itt ott szépen itt ott maga nyelvén figyelem a topicot lehet kérdezni!

Hi.

      

elismerésem segitökész és szorgalmas :) de lenne egykis hiba benne az ERŐ nem tolja nagymértékben feljebb a leshelyt DDMT2ön törninja vok és VIT ERŐ ÜGY maxon van és azt vettem észre hogy a 90ERŐ tolt a leshelyemen kemény 250 sebzést a ninjának az ÜGY a lényeg az ERŐttöl nemlesznek sokkal  erösebbek a skillek az ijászt is igy kell épiteni bárki bármit mond tapasztalt ijász vok és max ÜGY és maxVIT kell neki. (ezt nem rosszindulatból mondom)én már ráismertem és szinte ritmusra tolom hogy kell többszörös kardforgatagot tolni de 20K-t krittel sebezhet csak amugy nekem 86osan a kardforgatag egyszeres gurulással csak 4500at sebez többszörös gurulással meg kb 10K-t de ez inkább surák ellen brutális

Sziasztok.
Szerintem teljesen butaság,hogy PvP vagy PvM karakter.
Ahhoz,hogy eljuss egy akkora szintre amin érdemes PvP-zni ahhoz viszonylag jónak kell lenned PvM-re is.
Tapasztalataim szerint az a kari amelyik erős PvP-ben az PvM-ben is megállja a helyét.Persze ez p szerverre vonatkozik.Eredeti játékban egészen más a helyzet.

2010-02-15, 05:52:14 #24 Utolsó szerkesztés: 2011-06-16, 10:56:16 Szerző: [TMOD]Dosu
A nindzsánál az életerő (CON) adja a védelmet az ügyesség meg erősíti a skilleket kivéve a leshely-t.Annak erő kell :P.

A kard forgatag csak akkor jó ha 3x vagy 2x üt amugy Leshely után Villám csapásra kell nyomni mert az majdnem olyan erős mint a leshely...talán még erősebb is.Ezután jön a kard forgatag majd méreg felhő és álcázás.

Szerintem a Bm jobb metin ütésre. Mivel 5 támadó skille van míg a ninjának 4. Ütésileg a ninja kétszer gyorsabb, de fele annyit üt, mint a Bm.
A többiben egyet értek. A  Bmet pár perc alatt összerakod és kész. Az én ninjámban van vagy 120 perc, de még mindig lehetne tökéletesíteni az optokon(Dkmt2). Ninja ellen már teljesen ki vagyok dolgozva.
Harcosra ninja felszerelésben és harcos elleni tőrrel 14k alap.
Bmen még dolgozok, mert hatalmas a deffük...
A sámánokat úgy-ahogy megcsináltam.

Szia!
Én mindig igy szoktam:
-Leshely

-Méreg felhő
-Villám csapás
-Kard forgatag
-Álcázás.
Eleinte olyan 40lv-ig nemkell az álcára tenni felesleges skill álca a mob-ok ellen áh.><
Rem tudtam segiteni,én igy szoktam fejleszteni.
Üdv:Brut

Nekem PvMben a skillek sorrendje a kedvemtől függ.

PvPben, ha van immun pajzsom akkor:
Méreg felhő(mivel szinte senki se rak ninja ellen mágia védelmet+mérgezés)
Villám csapás(így közül kerülök hozzá)
Álcázás(csak ritkán)
Leshely
Kard forgatag

Magyaron de ez is csak harcosra vonatkozik:
Kérek tőlük egy kis távolságot
Elfogadom és amint nyomja a skillt álcázás, mert így nem sérülök és nem is ájulok
Leshely, ha testi és villám csapás, ha menta
Ha testi méreg felhő, ha menta leshely
Ha testi villám csapás, ha menta méreg felhő
Ha testi kard forgatag, ha menta kard forgatag

Szerintem; Tök mindegy, hogy PvP vagy PvM karit csinálsz a státusz ÜGY:VIT 2:1 és ha ezek max akkor ERŐ, ha mind 90 akkor a maradékot szord rá az INT-re:)
Skillek sorrendje majdnem mindegy, de az álca a legutolsó :) Én elösször (álcán kívűl) mindre raktam 1-1 pontot. Ezek után elkezdtem a leshelyt fejleszteni, utánna Villám csapás, forgatag, felhő. Ez lvl 70en (ha nem vagy sík hülye) akkor mind P-s lehet. Ezek után jöhet az álca is.

Cuccokba tudom ajánlani:
Ezüst karos +9 (alap tp miatt nem kell szórakozni a tp-vel)
Ébenfa füles +9 vagy Kristály füles +9 (Ébenfa a tp miatt és az erő miatt, Kristály az ÜGY miatt, az a 14 pont megdobja akár 200-300al is a felhőd alap sebzését, erre még a demi meg az erők és wúúú :D)
Cipőbe; vagy a 47es cipő, vagy nindzsa ellen a Bőr csizmát :) (varázs seb. a 47esnél, 20% nyíl def a bőr csizmánál)
Sisak alap hogy a 41es +9es :)
Vértbe vagy feka+9 vagy king (személy szerint a fekát jobban szeretem, de a king kicsivel jobb :D)
Nyakas az mindenkinek a saját ízlésére van bízva, de legjobban az 54est és az 50est ajánlom :)
Tőrbe vagy egy 80as tőr +9 25 demivel, vagy egy dwc minimum 10 demivel és 15KKval, ez persze arányosan csökkenhet :) (9 demi 16KK, 8 demi 17KK stb.)

Optokba ajánlom a SOK defet, sok tp-t, sok demit :) szóval mindenből sokat. A krit se árt (habár nekem nincs mert nem szeretem ha azért panaszkodnak :)).

Ennyi volna.
Üdv.: Mikecs

U.I.: Azért fontoljátok meg, mert nem vagyok egy gyenge nindzsa :)

Nah ide is irok valami szépet:D:D

tehát.. PVPre:
-vért:feka(ajánlot +70támado2ktp és ha belemegy pl harcos ellen kardef
-fegyver: csakis lélektelen..(25demi12ÜGY) ennyi elég is bele!(kövezése cri.tátható.és kaszt elleni kö)
-cipö:csakis FŐNIX!! értelemszerüen 2ktp és 15kard vagy mittudomén mi ellen akarod!!
-nyaki:Mennyei Könny Nyaklánc!!! (mivel 20%átható nagyon sokat ér HIDD EL!!
-pajzs:(gondolom nemvagy buta és kitalálod mi ellen mi kellxD(amugy 10demi12ügyimmun)
-karkötö(ég könnye)2ktp10áthato és 5-10%demi
-sisak:(10demi8mérgezés)
füles (kristály:D:D)10demi és kard.tör vagy mittomé mien def

2011-02-03, 12:07:57 #30 Utolsó szerkesztés: 2011-03-13, 05:30:26 Szerző: [BA]THymea
Kardforgataggal végigütöd elrepül utánapörög és 3x sebzés +a nagyobb esély a mérgezésre ezzel módszerrel! A méregfelhő 4-5. legyen mivel kis szinten használhatatlan. Ha gyorsan fejlődő de mégis erős pvp karit akarsz 1 kardforgatah 2 leshely 3 csapás 4 álca 5 méreg

2011-03-25, 17:31:03 #31 Utolsó szerkesztés: 2011-06-16, 11:05:21 Szerző: [TMOD]Dosu
Hello.
Ijjászninja:
VIT és ÜGY keverékéből kezdjük, a ERŐ-t jobb hanyagolni míg ezek be nem telnek, mert így egyszerre érünk el jó védelmet (magas def. + kitérés együtt) és sebzést. Amíg a ÜGY tele nincs, VIT-ből maximum feleannyit adjunk, ha lehet, kevesebbet. INT-ből csak annyit érdemes adni (ha szükség van rá egyáltalán), hogy egy párbajra elég legyen a MP.
A íjász jellege miatt csak PvP-re érdemes hegyezni a karaktert, szintelni karddal, vagy partyban íjas szörnygyűjtéssel jobban tud.Kk-i átlagos árakon vannak. Ajánlott Pvp-hez: Tűznyíl, Mérgezetnyíl,
Tőrninja:
Ügyesebb mágusok ellen durva hátrányban van. Menekülő ellenfelet csak elévágással, WASD-block-ot használva kap el. Könyvei közepes árban maradnak. VIT:ÜGY 1:2, teli ÜGY után tovább: VIT:ERŐ 2:1 (AJÁNLOTT) Elég TP bónusszal kiegészítve Leshely majd Kardforgatag skillekkel valószínűleg ő lesz a "legjobb ninja". Mint minden VIT-hiányos karakter, eleinte nem sok szörnnyel bír el. Neki van a legtöbb esélye 1 skill-sorozatból győzni, de ő van a legnagyobb gondban, ha ez nem sikerül. Esetleg két sorozat közt egy 1-pontos álcázással ki lehet húzni.

(Forrás: A Metin2 wiki alapján készült.)


2011-12-22, 17:14:19 #32 Utolsó szerkesztés: 2011-12-22, 17:25:50 Szerző: varangy
Hy all!
egy  ninjának melyik a jobb ???
10 wari 50 támado / 5 wari 50 támado VAGY 5 dex 10 wari /5 dex 5 wari
léci irjátok le a véleményeiteket tapasztalataitokat elöre is kösz
táv ninjárol van szó
"Soha ne add fel érd el az álmaid
a kudarcok ne törjék a szárnyaid
gyerünk állj fel próbáld meg még egyszer
nem létezik olyan mit nem érhetsz el"

Hátt.. Warinak is 50támadó a jobb, lehet hogy ninjának is ..


Ilyennel még nem is próbálkoztam.


Dwari.
amúgy 5w50tám, vagy 5w5dex

Én az 5dex 5defes cuccokat támogatom, szerintem az a legjobb. :)

Idézetet írta: frostblade999 Dátum 2010-02-15, 05:52:14
A nindzsánál az életerő (CON) adja a védelmet az ügyesség meg erősíti a skilleket kivéve a leshely-t.Annak erő kell :P.

A kard forgatag csak akkor jó ha 3x vagy 2x üt amugy Leshely után Villám csapásra kell nyomni mert az majdnem olyan erős mint a leshely...talán még erősebb is.Ezután jön a kard forgatag majd méreg felhő és álcázás.



Nos, a leshelyet legnagyobb mértékben az ÜGY erősíti. Az ERŐ is ad rá, de csak azért, mert fizikai alapú skillről beszélünk. Ezért csak az ÜGY ad a méregfelhőre (az INT meg azért nem, mivel az a surák és sámik elsődleges statja... ad az nekik eleget). Elméletileg a villámcsapásra és a kard forgatagra is ad bónuszt (erő). És a villámcsapás nemcsak, hogy majdnem olyan erős, mint a leshely, hanem az alap sebzése magasabb is, de a leshelyet, mint tudjuk, nem akárhova kell nyomni. És az álca is csak azt erősíti. Sokan mondják, hogy a villámcsapásra is ad, de szerintem ez 1 fatális nagy baromság...

És visszatérve a témához:
Először szerintem ne gondolkodj se INT-ben, se ERŐ-ben, se ÜGY-ben. Hülyeség az, hogy a PvP-s ninjának 1. ÜGY 2. ERŐ... Nem fogsz tudni fejlődni... Csak ennyit érsz el vele. Első stat (privát szerón) a VIT! Nem számít, hogy neked van-e TP-s cuccod, vagy sincs, 90 VIT szám szerint +3.600 TP-t és +90 védelmet ad. Ha szükséged van rá, azt csinálod, amit írok. Mivel itt +9-es alap cuccokat lehet venni, simán el lehet jutni alap cuccban 60ig. VIT után az ÜGY jön, harmadik az ERŐ. 86 után pedig, mivel minden statodnak 90-nek kell lennie (optokat nem beleszámítva), mehet az a tizenegynéhány pont az INT-re.
Skillek:
1.: Leshely
2.: Kard forgatag/Villámcsapás
3.: Villámcsapás/Kard forgatag
4.: Méregfelhő
5.: Álcázás

PvP:
Tegyük fel, hogy téged hívtak ki, tehát te indítod a párbajt.
Első skill: ÁLCA
Benyomod az álcát, az ellenfeled mögé mész, és akkor elindítod a párbajt. (Ha tőrninja ellen párbajozol, nem illik használni... Erről a PvP-ről majd lentebb írok...)
Második skill: LESHELY
Amint kattoltál az "Egyetért"-re, azonnal hátulról telibe nyomod leshellyel az áldozatod. Ezzel kétszeres sebzést érsz el, és fellököd az illetőt.
Harmadik skill: KARD FORGATAG
Pofon egyszerű: Ütsz hatot, (illetve, ha a Combo skilledet használod: 7;10-et) ezzel elrepíted magadtól és fellököd. Amint ütötted a hatodikat (ill. 7.-et v. 10.-et), nyomod a Kard forgatagot. Ha jól csinálod, 3x is belerúghatsz az ellenfélbe a skillel, ami azt jelenti, hogy a készséged alap sebzését megszorzod 3-mal. Tehát ha csak alapból sebeznél 3k-t, így akár 9-et is tudsz, ami azért elég jó, nemde?:) És ugyanakkor a mérgezési esély is szorzódik (ha x rúgást hajtasz végre, x-szeres mérgezési esély). A P-s forgatag 8%-kal mérgez, de ez nekem 10-ből 7-8x sikerül. (Igaz van még 5% a tőrömben, de ez még csak 39% elméletileg). Szóval szerintem még az is lehet, h hatványozódik, de ez csak szerintem van.
Negyedik skill: MÉREGFELHŐ
Amikor messze ellököd magadtól a forgataggal az ellenfeled, nyomhatod a méregfelhőd. Ez szinte biztosan mérgez, ha az előző skill nem tette volna. Nekem még nem fordult olyan elő, h ne mérgeztem volna az ellenfelem. :D
Ötödik skill: VILLÁMCSAPÁS
Ezt azonnal durranthatod a köpés után, mégegyszer feldönt, és ennek a skillnek már ölnie kell. Ha nem teszi, üss, amíg nem töltenek be a skilleid. Aztán mindent bele.


Nos, ha tőrninjával PvP-zel, nem illik álcát használni. Ugyanúgy nyomhatja ő is, miután te benyomtad, és joga van elvárni, hogy te gyere ki belőle először... Ez van :)
Na szóval:
Tarts tőle egy bő villámcsapásnyi távot. Ennyi kell, hogy ne tudjon azonnal rád ugrani.
Első skill: MÉREGFELHŐ
A tisztes táv megtartása után nyomod az "Egyetért"-et, és AZONNAL köpsz. Mérgezel, és meglátod, hogy miből faragták az ellent. xD
Második skill: VILLÁMCSAPÁS
A köpés után azonnal nekiugrasz, ha szerencséd van, fel is döntöd, ami taktikai előny a köv. skilledhez.
Harmadik skill: LESHELY
Elméletileg a villámcsapással mögé kerülsz. Ez azt jelenti, hogy ha ügyi vagy, növelheted a sebzésed ezzel a kis apró feldöntéssel.
Negyedik skill: KARD FORGATAG
A lesi már valószínűleg nem dönt fel senkit sehol. A következőt teszed: Ütsz egy Combo-t (ami alap esetben 6, 1-es Combo skillel 7, 2-essel 10 ütést jelent), az utolsó ütésed után nyomod a skillt. Előnyt jelent ennél a skillnél a +ájulási esély és támadósebesség. Ha ez még nem lenne elég, nyomd a space-t, majd ha betöltött a skilled, nyomj minden félét. Hajrá.:D

Legfontosabb optjaid: Félember elleni, Mozgási képesség, Átható esély, Ájulási esély, Mérgezési esély, Támadósebesség, Immunis az ájulás ellen.
Ezekre jön még sok kis kiegészítő, azok meg már csak ízlések és pofonok.


Az íjász ninja...
Nos, ebben nem vagyok túl tájékozott, de leírom a tapasztalatokat PvP-ről.:D

Első teendő (még a kezdés előtt): Jó nagy, tisztességes táv felvétele az ellenféltől, Pehelykönnyű lépések skill használata.
PvP indítása után:
Első skill: MÉREGNYÍL
Lehetőleg jó messziről. Ettől így ne várj nagy sebzést, de ezt csak mérgezni és kábítani használjuk.:D
Második skill: TŰZNYÍL
Amint kirepült az íjadból a méregnyíl, ha ájult az ellen, odarohansz hozzá (KÖZVETLEN MELLÉ!!!), és lövöd. Amennyiben trükközik az alany (van esze az immunpajzshoz, mint pl. nekem :$, ez esetben nem ájul, mivel működik neki az a bizonyos "Immunis az ájulás ellen" nevű opt) , ne menj a helyedről sehova, házhoz jön ő... :D Lődd ki a nyilad, miközben feléd fut.
Harmadik skill: ISMÉTLŐ LÖVÉS
Az előző skill után azonnal mehet. Ha kevés defed van, vagy kisebbségi érzés uralkodik el rajtad, fuss 1 fél kört az ellenfél körül, kb amíg mögé kerülsz, és onnan lőj. (Hasznos dolog menták, tőrninják, testik és WP-k ellen, de a BM, sámi és íjász ninja kasztok ellen haszontalan... Ezek esetében maradj a helyeden, onnan tüzelj :D)
Negyedik skill: NYÍLZÁPOR
Ezzel igazából semmit se sebzel a többihez képest, de attól még érhet valamit. Ugyanúgy tüzelj vele, mint az előzővel.

Ha kiment minden skilled, és jól csináltad a fegyód kövezését, pár lövés múlva lőheted az ismétlő lövésed, aztán a méregnyilat, tűznyilat. Ez már minden bizonnyal elég. Ha nem az, addigra simán meghalsz.
Fontos optok: Félember elleni, Mozgási képesség,  Ájulási esély (?), Krit (és ide szerintem ez kell, nem átható, mivel a skill nagyon-nagyon ritkán átható, lőni meg igazán nem kéne...), Mérgezési esély, Immunis az ájulás ellen.

Remélem fel tudod valamennyire használni.:D Ha gondolod, leírhatom a PvM-es tapasztalataim is.



Üdv.: FrankWoods
Lv. 93 Jó FrankWoods
Kaszt: TÅ'r ninja
Birodalom: Jinno
Ló: 21
Céh: Nincs
Feleség: Nincs

http://www.the-west.hu/?ref=westplayer_invite_linkrl&player_id=255747&world_id=6&hash=7232&inviteVia=reflink

jotanács frank..törninjánál álcát dobjad ki,a kukába.. esetleg ugy használd hogy álca és közel mész ellenfeledhez és cütés majd forgatag.. álca +lesi fatális nagy szarág pvp szerveren.. full dupla vs full dupla te álca +lesi addig meg ütöget a másik ninja és tolja a forgatagot.. amugy álca+lesi közelse dupla sebzés.. sima lesi kb 3k full duplára álcával 4k fölé nem nagyon mész..jobban megéri ha álca+megsorozod ütéssel.. 7ütésből lehet 3 áthatód kb az már alapból 3k kb..+forgatag ha pro vagy akkor még 4k az már 7k +bemérgezed viszi le a tpt rendesen..most írhatnám tovább de minden cuccok kérdése...

2011-12-27, 12:00:52 #39 Utolsó szerkesztés: 2011-12-27, 17:02:05 Szerző: [MOD]NeoX
Te ütsz álcából??? XDDD
Arra való h növelje több, mint a másfélszeresére a lesi sebzését, nem arra h elbújj vele... Ha figyelnél a játékra, észrevennéd, hogy a lábnyomaid, a cuccaid csillogása meglátszik. Ez van... És nem utolsó sorban a minitérkép. Bárki bármikor tudhatja, h hol vagy. És ha már használod, ink ütsz 1-et, mint sebzel a tegyük fel alapból 5k-t sebző lesiddel 9k-t?? Gondolkodj már 1 kicsit...;))
Jah és még valami. Amikor álcában vagyok, senki sehogyse tud bemérni/kijelölni. Hogy nyom forgatagot? És az ellenfél mögé kell menni álcából, az egyetértés után azonnal kell nyomni. Full dupláknál ez kb. 800 sebzést jelent. Viszont megduplázod a skilled erejét. Te mindezt kidobnád a kukába?? És még a full duplákhoz hozzáfűzendő: Simán lehet nyomni 8 duplával szembe akár 4-5k lesit is. BM ellen igaz ez csökken a felére, esetleg ott érdemes Combo+forgataggal kezdeni. Köpéssel meg max tőrninják ellen. Ütni meg utána gőzerővel... Áthatókat szoktam én is ütni... De mégsem álcából.

Egy kis taktika nem árt... De mindenki a saját szájíze szerint...

Köszöntem.
Lv. 93 Jó FrankWoods
Kaszt: TÅ'r ninja
Birodalom: Jinno
Ló: 21
Céh: Nincs
Feleség: Nincs

http://www.the-west.hu/?ref=westplayer_invite_linkrl&player_id=255747&world_id=6&hash=7232&inviteVia=reflink