PACKET HIBA

Indította Alone, 2021-04-04, 12:47:39

Sziasztok neki álltam javítgatni a packet hibákat, viszont ez teljesen érthetetlen, hogy a 66 os packet ergo: HEADER_CG_SCRIPT_BUTTON mi lehet a baja személy szerint nem láttam semmi gabalyodást sem egyebet! syserr:
IdézAnalyze: Handshake phase does not handle packet 66 (fd 16)
Ha valakinek volt már gondja a 66 os packet-el és sikerült vele valamit kezdeni az írjon :)
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Konkrétan megoldani  a problémádat nem tudom, bár ennyi alapján senki sem tudja.
Inkább elmondok pár dolgot amit jó ha tudsz.

Először is az hogy a 66-os packet-et írja nem jelent semmit, azért nem mert az esetek 90%-ban ezek túlcsordulnak. 255 után 0 következik és akár újra elérheri a 255 -öt ami után megint 0 következik (többszörösen is túlcsordulhat), tehát ha a 66-os packet szerinted jó, akkor túlcsordult. Ez alapján nem fogod tudni még megtalálni sem, más utat kell keresned.

Másodszor ez nem hiba a szó szoros értelmében, ez csak log tehát feljegyzés. Tudom hogy a syserr-be írja, de csak azért mert a forrásban sys_err-t használtak és nem sys_log-ot amit célszerűbb let volna véleményem szerint. Annyit jelent amúgy magyarul hogy nem ismeri fel az adott csomagot ezért nem csinál vele semmit. Az is előfordulhat ha csak ritkán kapod ezt a syserrt hogy egyáltalán nincs hiba sehol, csak néha egy játékos akár hálózati hiba miatt, akár csalás miatt fura packetket küld a szervernek. Amelyik szerveren masszív farmbotozás van ott tipikus példa hogy ez nem mindig hiba, mert ott a botok spammelése okozza.

Fun fact: kb 2 éve segítettem egy szervernek akik Marty forrását használták, ott is előfordult ez a syserr még nyitás előtt is a tesztidőszakban. Véleményem szerint ha konkrétan nem érzed ingame a hatását, tehát amikor ez bekerül a syserrbe nem dob ki, akkor egyszerűen ignoráld. Teljesen üres syserred úgyse lesz mert valami (főleg hasonló log) úgyis lesz benne mindig.

A rendszereket kell átnézned, mi az ami a forrásodba került, és visszakövetni 3-4-5 rendszerig.
Mert lehet hibásan berakva a rendszer, vagy maga a rendszer hibás.

De ha nem áll le a szervered, ha terhelés alatt sincs (csinálj béta tesztet, ha futtatni akarod), akkor nem kell törödnöd ezzel a sysser-rel.

Milyen packeteket kaptál előtte? Az utolsó kettőt el is tárolja a játék. Legnagyobb valószínűséggel ott van a gond.

C++ programmer at Gameloft