Mainline probléma.

Indította keksz022, 2021-01-09, 20:49:58

Sziasztok. Olyan problémába ütköztem hogy próbálom fordítani a szerver oldalt... és esélytelen :/ Néztem más fórumokon is de inkább ide írom ki :)

gmake: *** No rule to make target `../../../Extern/include/boost/regex/config.hpp', needed by `OBJDIR/main.o'.  Stop.

Mi a teendő ilyenkor?  Válaszokat előre is köszönöm.
töröltem [BA]Thymea

2021-01-09, 21:13:27 #1 Utolsó szerkesztés: 2021-01-09, 21:16:19 Szerző: TMP4
https://stackoverflow.com/questions/834748/gcc-makefile-error-no-rule-to-make-target

Magyarul létezik a fájl?
A '..' eggyel visszábbi mappát jelent, tehát ebben az esetben a makefile-tól menj vissza 3 mappát, majd menj onnan az Extern/include/boost/regex/config.hpp fájlhoz hogy ott van-e.

Ha létezik akkor másold be a makefile-od tartalmát.

2021-01-10, 20:14:32 #2 Utolsó szerkesztés: 2021-01-10, 20:16:49 Szerző: keksz022
Ki próbáltam amit adtál tippet de Extern mappa csak a "mainline" belül van.
/usr/src <---- eddig kellett vissza mennem és ott nincs "Extern/include/boost/......" :/

A deves vdi-t használnom... 9.2-t

Ez a game mappán belül lévő make fájl.

PLATFORM = $(shell file /bin/ls | cut -d' ' -f3 | cut -d'-' -f1)

GCC_VERSION = $(shell $(CC) --version 2>&1 | grep "(GCC)" | cut -d' ' -f3  | cut -d'.' -f1)
BSD_VERSION = $(shell uname -v 2>&1 | cut -d' ' -f2 | cut -d'.' -f1)
P4_VERSION = 40250

CC = g++

INCDIR =
LIBDIR =
BINDIR = ..
OBJDIR = OBJDIR
$(shell if [ ! -d $(OBJDIR) ]; then mkdir $(OBJDIR); fi)

# Standard Setting
LIBS = -pthread -lm -lmd
# Removed -fno-rtti
CFLAGS = -g -Wall -O2 -m32 -pipe -fexceptions -D_THREAD_SAFE -DNDEBUG # -D_USE_SERVER_KEY_

ifeq ($(GCC_VERSION), 4)
CFLAGS += -mtune=i686 -fstack-protector-all
else
CFLAGS += -mcpu=i686
endif

# boost
INCDIR += -I../../../Extern/include/boost

# DevIL
INCDIR += -I../../libdevil
LIBDIR += -L../../libdevil
LIBS += -lIL -lpng -ltiff -lmng -llcms -ljpeg

# MySQL
#ifeq ($(BSD_VERSION), 7)
INCDIR += -I../../libmysql/7.x-5.1.35
LIBDIR += -L../../libmysql/7.x-5.1.35
#else
#INCDIR += -I../../libmysql/5.x-5.1.35
#LIBDIR += -L../../libmysql/5.x-5.1.35
#endif

LIBS += -lmysqlclient -L/usr/local/lib/mysql -lz

# Miscellaneous external libraries
INCDIR += -I../../../Extern/include
LIBDIR += -L../../../Extern/lib
LIBS += -lcryptopp -lgtest

# HackShield
INCDIR += -I../../libhackshield/include
LIBDIR += -L../../libhackshield/lib
LIBS += -lanticpxsvr

# XTrap
INCDIR += -I../../libxtrap/include

# openssl
#INCDIR += -I/usr/include
#LIBS += -lssl
#LIBS += /usr/lib/libssl.a

# Project Library
INCDIR += -I../../liblua/include
INCDIR += -I/usr/local/include
INCDIR += -L/usr/local/lib/mysql
INCDIR += -I../../libserverkey
LIBDIR += -L../../libthecore/lib -L../../libpoly -L../../libsql -L../../libgame/lib -L../../liblua/lib -L../../libserverkey
LIBDIR += -L/usr/local/lib
LIBS += -lthecore -lpoly -llua -llualib -lsql -lgame -lserverkey
USE_STACKTRACE = 0
ifeq ($(USE_STACKTRACE), 1)
LIBS += /usr/local/lib/libexecinfo.a
endif

TARGET  = $(BINDIR)/game_r$(P4_VERSION)_$(PLATFORM)

CFILE = minilzo.c

CPPFILE = BattleArena.cpp FSM.cpp MarkConvert.cpp MarkImage.cpp MarkManager.cpp OXEvent.cpp TrafficProfiler.cpp ani.cpp\
  arena.cpp banword.cpp battle.cpp blend_item.cpp block_country.cpp buffer_manager.cpp building.cpp castle.cpp\
  char.cpp char_affect.cpp char_battle.cpp char_change_empire.cpp char_horse.cpp char_item.cpp char_manager.cpp\
  char_quickslot.cpp char_resist.cpp char_skill.cpp char_state.cpp PetSystem.cpp cmd.cpp cmd_emotion.cpp cmd_general.cpp\
  cmd_gm.cpp cmd_oxevent.cpp config.cpp constants.cpp crc32.cpp cube.cpp db.cpp desc.cpp\
  desc_client.cpp desc_manager.cpp desc_p2p.cpp dev_log.cpp dungeon.cpp empire_text_convert.cpp entity.cpp\
  entity_view.cpp event.cpp event_queue.cpp exchange.cpp file_loader.cpp fishing.cpp gm.cpp guild.cpp\
  guild_manager.cpp guild_war.cpp horse_rider.cpp horsename_manager.cpp input.cpp input_auth.cpp input_db.cpp\
  input_login.cpp input_main.cpp input_p2p.cpp input_teen.cpp input_udp.cpp ip_ban.cpp\
  item.cpp item_addon.cpp item_attribute.cpp item_manager.cpp item_manager_idrange.cpp locale.cpp\
  locale_service.cpp log.cpp login_data.cpp lzo_manager.cpp marriage.cpp matrix_card.cpp\
  messenger_manager.cpp mining.cpp mob_manager.cpp monarch.cpp motion.cpp over9refine.cpp p2p.cpp packet_info.cpp\
  party.cpp passpod.cpp pcbang.cpp polymorph.cpp priv_manager.cpp pvp.cpp\
  questevent.cpp questlua.cpp questlua_affect.cpp questlua_arena.cpp questlua_ba.cpp questlua_building.cpp\
  questlua_danceevent.cpp questlua_dungeon.cpp questlua_forked.cpp questlua_game.cpp questlua_global.cpp\
  questlua_guild.cpp questlua_horse.cpp questlua_pet.cpp questlua_item.cpp questlua_marriage.cpp questlua_mgmt.cpp\
  questlua_monarch.cpp questlua_npc.cpp questlua_oxevent.cpp questlua_party.cpp questlua_pc.cpp\
  questlua_quest.cpp questlua_target.cpp questmanager.cpp questnpc.cpp questpc.cpp\
  refine.cpp regen.cpp safebox.cpp sectree.cpp sectree_manager.cpp sequence.cpp shop.cpp\
  skill.cpp start_position.cpp target.cpp text_file_loader.cpp trigger.cpp utils.cpp vector.cpp war_map.cpp\
  wedding.cpp xmas_event.cpp version.cpp panama.cpp threeway_war.cpp map_location.cpp auth_brazil.cpp\
  BlueDragon.cpp BlueDragon_Binder.cpp DragonLair.cpp questlua_dragonlair.cpp\
  HackShield.cpp HackShield_Impl.cpp char_hackshield.cpp skill_power.cpp affect.cpp\
  SpeedServer.cpp questlua_speedserver.cpp XTrapManager.cpp\
  auction_manager.cpp FileMonitor_FreeBSD.cpp ClientPackageCryptInfo.cpp cipher.cpp\
  buff_on_attributes.cpp check_server.cpp dragon_soul_table.cpp DragonSoul.cpp\
  group_text_parse_tree.cpp char_dragonsoul.cpp questlua_dragonsoul.cpp\
  shop_manager.cpp shopEx.cpp item_manager_read_tables.cpp localization.cpp\


COBJS = $(CFILE:%.c=$(OBJDIR)/%.o)
CPPOBJS = $(CPPFILE:%.cpp=$(OBJDIR)/%.o)

MAINOBJ = $(OBJDIR)/main.o
MAINCPP = main.cpp

TESTOBJ = $(OBJDIR)/test.o
TESTCPP = test.cpp
TEST_TARGET = $(BINDIR)/test

default: $(TARGET) $(TEST_TARGET)

$(OBJDIR)/minilzo.o: minilzo.c
@$(CC) $(CFLAGS) $(INCDIR) -c $< -o $@
@echo compile $<

$(OBJDIR)/version.o: version.cpp
@$(CC) $(CFLAGS) -D__P4_VERSION__=\"$(P4_VERSION)\" -c $< -o $@
@echo compile $<

$(OBJDIR)/%.o: %.cpp
@echo compile $<
@$(CC) $(CFLAGS) $(INCDIR) -c $< -o $@

limit_time:
@echo update limit time
@python update_limit_time.py

$(TARGET): $(CPPOBJS) $(COBJS) $(MAINOBJ)
@echo linking $(TARGET)....
@$(CC) $(CFLAGS) $(LIBDIR) $(COBJS) $(CPPOBJS) $(MAINOBJ) $(LIBS) -o $(TARGET)
@echo strip $(TARGET)...
@strip $(TARGET)

$(TEST_TARGET): $(TESTCPP) $(CPPOBJS) $(COBJS) $(TESTOBJ)
@echo linking $(TEST_TARGET)
@$(CC) $(CFLAGS) $(LIBDIR) $(COBJS) $(CPPOBJS) $(TESTOBJ) $(LIBS) -o ../test

clean:
@rm -f $(COBJS) $(CPPOBJS)
@rm -f $(BINDIR)/game_r* $(BINDIR)/conv

tag:
ctags *.cpp *.h *.c

dep:
makedepend -f Depend $(INCDIR) -I/usr/include/c++/3.3 -I/usr/include/c++/4.2 -p$(OBJDIR)/ $(CPPFILE) $(CFILE) $(MAINCPP) $(TESTCPP) 2> /dev/null > Depend

sinclude Depend
töröltem [BA]Thymea

Akkor javítsd az eléréseket az externhez a makefile-odba vagy a mappa szerkezetét tedd vissza úgy ahogy eredetileg van. Amelyik szimpatikusabb.

Alapból kraizy.tgz-be így van asszem a mappaszerkezet:
/usr/src/mainline/srcs/server/game/src
Innen 3 mappa vissza az a srcs mappa, ahol van az extern.

Ha nem akarod a mappaszerkezetet az eredetire tenni akkor nézd meg mennyi mappa kell vissza az externig és annyi '..'-t hagyj a makefile-ban is.


2021-01-10, 21:33:25 #4 Utolsó szerkesztés: 2021-01-13, 16:05:45 Szerző: keksz022
Hát ki próbáltam...

Most pedig ilyet ír ... Már kivagyok vele 3. napja szenvedek vele :/

Warning: File `Makefile' has modification time 164189 s in the future
gmake: *** No rule to make target `../../../Extern/include/boost/regex/config.hpp', needed by `OBJDIR/main.o'.  Stop.


töröltem [BA]Thymea

Problem solved.

sikerült szereznem egy Extern mappát cryptopp és egyéb frissítés volt a probléma.
töröltem [BA]Thymea