Vért berakás

Indította burai200016, 2020-12-31, 18:38:15

Sziasztok segitséget szeretnék kérni
https://metin2hungary.net/index.php/topic,145267.msg797241.html?fbclid=IwAR2ordnc65z8wRSnIiF5_I6_wVAsF6z-DGtCDIZfuvLs3exs8mx_pJqnsVU#msg797241

e szerint szeretném berakni a szerverbe a vértet.
Nekünk itt az assassin_m.msm fájl kell eddgi eljutottam aztán megakadtam nem tudom hogyan tovább. nincs dds fájlom se

https://metin2.dev/board/topic/23720-armors-of-tiger-x8/

ez aza vért amit beszeretnék rakni a szerverbe.

Azért nincs .dds mert a készítő a textúrákat .tga formátumba mentette, de ez nem oszt nem szoroz, ugyanúgy kép csak más formátum.
(Sőt szerintem ha a msm fájlba nem adod meg a textúrát az se baj mert akkor az alapot használja, itt úgyis csak 1 féle van.)

2020-12-31, 18:53:17 #2 Utolsó szerkesztés: 2020-12-31, 18:56:37 Szerző: burai200016
A tga fájlokat hova kell másolni a pc2-be ugyan úgy mert azt a fájlt ki hagytam
jahh és az assassin.m.msm be akkor ne dds legyen a vége ha nem tga?

   Group ShapeData146
   {
      ShapeIndex         81
      Model            "tiger_ninja.GR2"
      SourceSkin         "tiger_ninja.dds"
      TargetSkin         "tiger_ninja.dds" dds helyett TGA

Igen tga legyen.
A textúrákat a vért modellje mellé tedd.

láthatatlan lett a vért ilyenkor mi a teendő?

PM-edre válaszolva idézem a témát:
IdézValue3 hoz azt az értéket irjuk amit megadtunk az .msm fájlba a ShapeIndex-ben