[HELP]Pack mappa átnevezése

Indította steis, 2020-10-02, 22:24:57

sziasztok
kllienst szeretnék levédeni, pack és index filet átírni más névre, hogyan tudnám ?
forrást használok

2020-10-03, 05:48:22 #1 Utolsó szerkesztés: 2020-10-07, 11:36:23 Szerző: Rashida
Szia.

Indító forrásban tudod megcsinálni.
Nyisd meg a következő fájlt: UserInterface.cpp

Ebben a funkcióban: bool PackInitialize(const char * c_pszFolder)
Keress rá erre:
stFileName += "Index";

Értelem szerűen itt írd át amire szeretnéd.
Illetve még itt van egy kis szösszenet, nem sokkal alatta:
TraceError("Pack/Index has invalid syntax. First line must be 'PACK' or 'FILE'");

Itt is nyilvánvalóan az 'Index' szót írd át, amire szeretnéd.

Pack mappa átnevezés:

Nyisd meg a következő fájlt: UserInterface.cpp
Keress rá erre:
if (!PackInitialize("pack"))
{
LogBox("Pack Initialization failed. Check log.txt file..");
return false;
}


Itt mind a kettő 'Pack' kifejezést írd át, amire szeretnéd.
Aztán szintén itt:
TraceError("Pack/Main has invalid syntax. First line must be 'PACK' or 'FILE'");

Írd át a 'Pack' kifejezést.

Ezek után nyisd meg a következő fájlt: PythonBackground.cpp
Ebben a funkcióban:
void CPythonBackground::__CreateProperty()
{
if (CEterPackManager::SEARCH_FILE_FIRST == CEterPackManager::Instance().GetSearchMode() && _access("property", 0) == 0)
{
m_PropertyManager.Initialize(NULL);

CPropertyLoader PropertyLoader;
PropertyLoader.SetPropertyManager(&m_PropertyManager);
PropertyLoader.Create("*.*", "Property");
}
else
{
m_PropertyManager.Initialize("Pack/property");
}
}


Itt írd át:
m_PropertyManager.Initialize("Pack/property");

Ennyi lenne a két dolog, fordíthatod az indítódat.

Legközelebb ide nyisd a témát: Privát szerverek -> Szerver készítés -> Segítség

Ne feledd, ha valaki segít, azt bizony illik megköszönni.
Továbbá ha nincs több kérdésed a témával kapcsolatban, a témát is le kell zárni a "Téma lezárása" gombbal.
,,A pokol üres, mert minden ördög a felszínen van."

-William Shakespeare