Sárkány kő alkímia ?

Indította SzayelAporro, 2019-09-26, 16:33:00

Sziasztok!

Valaki tudna nekem egy linket adni a sárkány kő alkímia berakásához ? (questhez)
próbáltam már egyel, de az csak a kezdő quest, nincs benne az egész ( az alkímia javítása nincs benne )

Ezt próbáltam :
Idézquest dragon_soul begin
    state start begin
        when levelup or letter with pc.level >= 30 begin
            send_letter("A Sárkánykő-szilánk érkezése")
            local v = find_npc_by_vnum(20001)
           
            if 0 != v then
                target.vid("__TARGET__", v, mob_name(20001))
            end
        end
        when info or button begin
            say("Az egész birodalom legszakavatotabb alkimistája")
         say("keres. Menj el hozzá, amilyen gyorsan csak tudsz!")
        end
       
        when 20001.chat."Sárkánykő-szilánk?! " with pc.level >= 30 begin
            target.delete("__TARGET__")
           
            say_title(mob_name(20001))
            say("Ah, te ott! Felfedeztem valami egészen")
         say("figyelemreméltót: A Sárkánykő egy szilánkját! A")
         say("Sárkánykő egy rendkívül ritka és értékes kristály")
         say("hatalmas erővel. Azt tartják, egyszer ezek egy")
         say("sárkány lelkét képezték. Hihetetlenül gyönyörű!")
         say("Neked adom a Sárkányszem erejét, amivel te is")
         say("érzékelheted a szilánkokat. Hozz nekem összesen")
         say("tíz Sárkánykő-szilánkot. Akkor képes leszek")
         say("átalakítani azokat egy teljes kővé.")
            set_state(state_learning)
        end
    end
    state state_learning begin
        when letter begin
            send_letter("Sárkánykő-szilánkok gyűjtése")
        end
        when info or button begin
            say("Vigyél tíz Sárkánykő-szilánkot az Alkimistának.")
        end
        when kill begin
            if npc.is_pc() then
                return
            end
           
            if pc.count_item(30270) < 10 then
                if drop_gamble_with_flag("ds_drop") then
                    game.drop_item_with_ownership(30270, 1, 300)
                end
            end
        end
        when 20001.chat."Sárkánykő-szilánkok gyűjtése" begin
            say_title(mob_name(20001))
            if pc.count_item(30270) >= 10 then
                say("Ah, nagyon jó! Találtál tíz Sárkánykő-szilánkot.")
            say("Kérlek, várj egy pillanatot.")
            say("...")
            say("Hihetetlen! Az átalakítás eredményeként egy Cor")
            say("Draconis jött létre - egy megkristályosodott")
            say("sárkányszív, mely védelmezően veszi körbe a")
            say("Sárkánykövet. Amikor felnyitod, a Sárkánykő ")
            say("közvetlenül a Sárkánykő-alkímia leltáradba kerül.")
            say("Ahhoz, hogy Sárkánykő-szilánkot találj,")
            say("szükséged lesz a Sárkányszem erejére. Én tudok")
            say("egyet adni kölcsönbe - csak gyere el hozzám minden")
            say("nap, és akkor te is képes leszel Sárkányköveket")
            say("átalakítani! Egyet már megcsináltam neked mára, a")
            say("maradék 9-et pedig te magad is létre tudod hozni.")
                pc.remove_item(30270, 10)
                ds.give_qualification()
                char_log(pc.get_player_id(), 'DS_QUALIFICATION', 'SUCCESS')
                pc.give_item2(50255)
                local today = math.floor(get_global_time() / 86400)
                pc.setf("dragon_soul", "eye_timestamp", today)
                pc.setf("dragon_soul", "eye_left", 9)
                set_state(state_farming)
            else
                say("Hé, ne vesztegesd az időt! Indulj és keress")
            say("Sárkánykő-szilánkokat!")
            end
        end
    end
    state state_farming begin
        when letter begin
            send_letter("A Sárkányszem ereje")
        end
        when info or button begin
            say(string.format(gameforge.dragon_soul._1100_say, pc.getf("dragon_soul", "eye_left")))
        end
        when kill begin
            if npc.is_pc() then
                return
            end
           
            if drop_gamble_with_flag("ds_drop") then
                local eye_left = pc.getf("dragon_soul", "eye_left")
                local haved_gemstone_number = pc.count_item(30270)
               
                if eye_left > haved_gemstone_number / 10 then
                    game.drop_item_with_ownership(30270, 1, 300)
                end
            end
        end
        when 30270.pick begin
            local eye_left = pc.getf("dragon_soul", "eye_left")
            if eye_left <= 0 then
                return
            end
           
            if pc.count_item(30270) >= 10 then
                pc.setf("dragon_soul", "eye_left", eye_left - 1)
                pc.remove_item(30270, 10)
                pc.give_item2(50255)
                if 1 == eye_left then
                    notice_multiline(gameforge.dragon_soul._1110_notice, notice)
                    set_state(state_closed_season)
                end
            end
        end
        when 20001.chat."Add nekem a Sárkányszem erejét" begin
            say_title(mob_name(20001))
            local today = math.floor(get_global_time() / 86400)
            if today == pc.getf("dragon_soul", "eye_timestamp") then
                say("Hello! Ma már megkaptad a Sárkányszem erejét. Az")
            say("eljárás nagyon legyengít, Úgyhogy naponta csak")
            say("egyszer tudok rajtad segíteni. Gyere vissza holnap.")
            else
                say("Hello! Lefogadom, hogy a Sárkányszem erejéért")
            say("jöttél. Ugye? Nagyszerű, akkor helyben vagy. Sok")
            say("szerencsét a vadászathoz! Remélem, elég szilánkot")
            say("találsz a tíz Sárkánykőhöz!")
                pc.setf("dragon_soul", "eye_timestamp", today)
                pc.setf("dragon_soul", "eye_left", 10)
            end
        end
    end
    state state_closed_season begin
        when letter begin
            send_letter("Megszűnt a Sárkányszem ereje")
        end
        when info or button begin
            say("A tíz Sárkányszem ereje megszűnt.")
            local today = math.floor(get_global_time() / 86400)
            if today == pc.getf("dragon_soul", "eye_timestamp") then
         say("Holnap gyere el újra az alkimistához aki készít")
         say("számodra Sárkányszem erejét.")
            else
                say("Menj el az alkimistához a Sárkányszem erejéért.")
            end
        end
       
        when 20001.chat."Megszűnt a Sárkányszem ereje" begin
            say_title(mob_name(20001))
            local today = math.floor(get_global_time() / 86400)
            if today == pc.getf("dragon_soul", "eye_timestamp") then
                say("Hello! Ma már megkaptad a Sárkányszem erejét. Az")
            say("eljárás nagyon legyengít, úgyhogy naponta csak")
            say("egyszer tudok rajtad segíteni. Gyere vissza holnap.")
            else
                say("Hello! Lefogadom, hogy a Sárkányszem erejéért")
            say("jöttél. Ugye? Nagyszerű, akkor helyben vagy. Sok")
            say("szerencsét a vadászathoz! Remélem, elég szilánkot")
            say("találsz a tíz Sárkánykőhöz!")
                pc.setf("dragon_soul", "eye_timestamp", today)
                pc.setf("dragon_soul", "eye_left", 10)
                set_state(state_farming)
            end
        end
    end
    -- deprecated states. so, jump to new state.
    state state_1 begin
        when login begin
            set_state(state_learning)
        end
    end
    state state_2 begin
        when login begin
            set_state(state_learning)
        end
    end
    state state_3 begin
        when login begin
            set_state(state_closed_season)
        end
    end
end

quest dragon_soul_refine begin
state start begin
when 20001.chat."Sárkánykövek fejlesztése" with ds.is_qualified() != 0 begin
say_title("Alkimista")
say("Szeretnéd fejleszteni a sárkányköveidet?")
say("Azt tudnod kell hogy ez nem mindig sikerül.")
ds.open_refine_window()
end
end
end