Local_string hiba forrás

Indította mikee0121, 2019-09-15, 16:25:42

Üdv!

Sok mindennel találkoztam de még ilyennel nem és lövésem nincsen mi a probléma.

Tehát a gond adott a locale_string egy pár sornál elég gyatrán van megfogalmazva vagy éppen nem az jelenik meg kliensbe aminek kellene gondoltam át írom legyen érthető mit is akar velünk közöli a szerver oldal.

A gond a következő adott például ez a két sor


"°Ĺ·ˇĂ˘,â°í µîŔ» ż¬ »óĹÂżˇĽ­´Â ş¸µű¸®,şń´Üş¸µű¸®¸¦ »çżëÇŇĽö ľř˝Ŕ´Ď´Ů.";
"Nem nyithatod meg a raktárat amíg egy másik ablak nyitva van.";


Amint én fogom és át írom csak a második sort erre:


"°Ĺ·ˇĂ˘,â°í µîŔ» ż¬ »óĹÂżˇĽ­´Â ş¸µű¸®,şń´Üş¸µű¸®¸¦ »çżëÇŇĽö ľř˝Ŕ´Ď´Ů.";
"Nem nyithatod meg a raktárat mert kereskedsz vagy nyitva van egy botl ablak.";


Feltöltöm egy gyors restart és rögtön nem a szöveg hanem a szép karakterek jelenek meg.
Engedéllyel iylesmivel semmi gond az első sorhoz hozzzá se nyúlok de még is ez történik.

Valakinek esetleg tip mi lehet a gondja?

2019-09-15, 17:39:40 #1 Utolsó szerkesztés: 2019-09-15, 17:41:58 Szerző: OneCharakter
Szia ha csak a második sort írod át akkor számomra is érthetetlen miért a "szép karakterek jelennek meg"

én úgy csinálnám, hogy kihagyom az LC_TEXT-et, mivel alapból se használok locale_string-et szívesen hogy forrásba keresem meg ezt  (csak ezt találtam szóval valószínűleg ez az):

char_item.cpp
if (item->GetVnum() == 50200 | item->GetVnum() == 71049)
{
if (GetExchange() || GetMyShop() || GetShopOwner() || IsOpenSafebox() || IsCubeOpen())
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("°Ĺ·ˇĂ˘,â°í µîŔ» ż¬ »óĹÂżˇĽ­´Â ş¸µű¸®,şń´Üş¸µű¸®¸¦ »çżëÇŇĽö ľř˝Ŕ´Ď´Ů."));
return false;
}

}


ChatPacketet kicseréled pl
if (item->GetVnum() == 50200 | item->GetVnum() == 71049)
{
if (GetExchange() || GetMyShop() || GetShopOwner() || IsOpenSafebox() || IsCubeOpen())
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Nem nyithatod meg a raktárat mert kereskedsz vagy nyitva van egy bolt ablak.");
return false;
}

}

Szerintem kódolási hiba miatt is előfordulhat ilyen.  :'(
Csak egy tipp, nem vagyok benne biztos. :D

Szia!  Ez egyértelműen kódolási hiba. A Metin2 az ANSII-t szereti. Fontos hogy ha cpp fájlokat módosítasz azoknak is ansii legyen, mert ha pl: utf-8, vagy akármi akkor már buggolni fog rendesen.
Ha segítettem vagy akármi érted, akkor a +-t elfogadom.

Idézetet írta: trodhenta Dátum 2019-09-15, 19:21:38
Szia!  Ez egyértelműen kódolási hiba. A Metin2 az ANSII-t szereti. Fontos hogy ha cpp fájlokat módosítasz azoknak is ansii legyen, mert ha pl: utf-8, vagy akármi akkor már buggolni fog rendesen.

Locale_string nem forrás de mindegy megoldottam köszönöm a hozzászólásokat

Szerinted nem  tudom? Én  egy általánosságot mondtam neked, fontos betartani azt is-
Ha segítettem vagy akármi érted, akkor a +-t elfogadom.

Chh még én leszek a hibás hidd el régeb óta foglalklozok vele :D Na jó nem akarok kötekedni így is kicsi a közösség már.

Idézetet írta: trodhenta Dátum 2019-09-15, 19:21:38
Szia!  Ez egyértelműen kódolási hiba. A Metin2 az ANSII-t szereti. Fontos hogy ha cpp fájlokat módosítasz azoknak is ansii legyen, mert ha pl: utf-8, vagy akármi akkor már buggolni fog rendesen.

Példaként: ha UTF8-ban fordítod a char.cpp-t, nem adnak a mobok exp-t  ;D ;D

És a témához visszatérve, így van, az ANSII-t nézd meg, illetve figyelj, hogy a txt végén legyen egy sor üres, nálam ezek szoktak problémát okozni