MOUNT BUG

Indította Alone, 2019-09-09, 16:54:08

Szép estét bár lehet hogy ez a téma kicsit furának látszik, vagy egy egyszerű dolog a megoldás de gözöm sincs mi a megoldása :D Tehát be raktam egy mountot úgy ahogyan szoktam minden gond nélkül sikerült eddig mindíg, pontosan ezért ha ugyan azt a mountot be rakom másik sf be akkor még az ID ket is ugyan azt használom.
A gondom az lenne, hogy be raktam a mountot, és amikor rá kattintok, első kattintásra nem nem szál fel, viszont ha 2x kattintok akkor fel szál, és a körülötte lévő npc-k eltűnnek! Ezt a questet használom:
[spoiler]      when 52101.use begin
         if pc.is_polymorphed() then
            syschat("Átváltozva nem ülhetsz fel rá ")
         elseif pc.is_mount() then
            syschat("<RENDSZER> Már lovagolsz egy állaton, szálj le eloször róla")
         else
            pc.mount(9600, 3600)
         end
      end[/spoiler]

Mob proto: [spoiler]9600   Ujmount   KING   NPC   MELEE   1            NONE      0      2   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   1   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0
[/spoiler]

Item proto: [spoiler]52101   moci   ITEM_QUEST   0   1   NONE   NONE   NONE      0   0   0   0   0   LIMIT_NONE   0   LIMIT_NONE   0   APPLY_NONE   0   APPLY_NONE   0   APPLY_NONE   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0
[/spoiler]

pvp.cpp/char_battle.cpp/instancebase.cpp be bele írtam az ID-t ahogyan szoktam!
Esetleg valaki tudja a megoldást?
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Szerintem a data-mappában nincs fent az MSM fájlok sem a motion.txt sem.
Húzd be a data-mappába FTP-n a mount mappáját, illetve
mob_protoban írd bele a mount folderjét (mappa nevét)

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Más mount-nál is ez a helyzet?
Ha segítettem vagy akármi érted, akkor a +-t elfogadom.