("Új") Fms/rib stb kinézet..

Indította Droid, 2019-08-27, 20:15:53

2019-08-27, 20:15:53 Utolsó szerkesztés: 2019-08-27, 20:40:08 Szerző: Droid
Sziasztok.. Én is kerestem azt a kard szettet amit Meli is a múlt napokban..

http://metin2hungary.net/index.php/topic,202438.0.html

Néztem is és beraktam,de valamiért nem jelenik meg.. Most ezt vagy én nem csináltam jól, vagy a mse fájlnak van valami bibije..Nem tudom,hogy rajtam kívül használta-e már más is ugyan ezt..Ha igen és neki működik megköszönném ha segítene..

Syserr-be nincs semmi..



Így tettem be:

Item_Proto:
<ItemDef Vnum="507" Name="¸¸żůµµ+9" LocalizedName="Telihold Kard+10" Type="1" SubType="0" Weight="0" Size="2" AntiFlags="32" Flags="1" WearFlags="16" ImmuneFlags="0" Gold="15000" ShopBuyPrice="0" LimitType0="1" LimitValue0="30" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="7" ApplyValue0="15" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="62" Value2="88" Value3="57" Value4="73" Value5="70" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="0" RefineSet="0" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="100" GainSocketPercent="40" AddonType="0"  />
<ItemDef Vnum="508" Name="Ŕűö°Ë+9" LocalizedName="Vörösvas Penge+10" Type="1" SubType="3" Weight="0" Size="3" AntiFlags="56" Flags="1" WearFlags="16" ImmuneFlags="0" Gold="20000" ShopBuyPrice="231000" LimitType0="1" LimitValue0="30" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="7" ApplyValue0="25" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="72" Value4="109" Value5="70" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="0" RefineSet="0" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="100" GainSocketPercent="41" AddonType="0"  />

Item_list:
507 WEAPON icon/item/00290.tga d:/ymir work/item/weapon/fms.mse
508 WEAPON icon/item/03210.tga d:/ymir work/item/weapon/rib.mse


Playersettingmodule:
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+40, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/item/weapon/fms.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+41, "PART_WEAPON", "D:/ymir work/item/weapon/rib.mse")


Nem jelenik meg az effect..De ütni tudok, csak akkor nem a berakással van a baj..

2019-08-27, 21:52:10 #1 Utolsó szerkesztés: 2019-08-27, 22:00:39 Szerző: Meli
ŐŐŐŐ csati? ^^ (ikonok)

Droid, amit te csinálsz az nem jó úgy.
Be kellene tenned ezt:

Vagyis ajánlom
https://www.metin2downloads.info/thread/2007-release-shiningsystem-ohne-python/?postID=31155#post31155

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Nem a modellel van a probléma? :D

Editáltam az előző hsz-t olvasd el.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

2019-08-27, 23:32:20 #4 Utolsó szerkesztés: 2019-08-28, 09:28:21 Szerző: Eraman
Helló!

Először is ne adj meg mse-t az item_listben, csak ikon kell.

Utána kicsit nyúlkálnod kell az indító forrásban.
Létre kell hozni egy új effect indexet az InstanceBase.h-ban az EFFECT_REFINED_NUM fölé. Annyi ilyen konstanst kell csinálnod ahány új effektet létre akarsz hozni.

Majd az InstanceBase.cpp-ben csinálj egy ID intervallumot amely ID-kra te beszeretnéd rakni azt a fegyvert pl kardokra a "__GetRefinedEffect()" függvényen belül a "case CItemData::ITEM_TYPE_WEAPON:" blokkban:

if (pItem->GetSubType() == CItemData::WEAPON_SWORD)
{
DWORD vnum = pItem->GetIndex();
if (vnum >= 42000 && vnum <= 42100)
{
__ClearWeaponRefineEffect(); // Clear the previous effect
                m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + [KONSTANS NEVE AMIT DEFINIÁLTÁL];
}
}


Ezt természetesen a belső switch-nek a case ágába is rakhatod ízlés kérdése. Lényeg, hogy ez a logika majd hozzárendeli bizonyos ID intervallumhoz az effektet. A példa csak kardra jó, értelemszerűen meglehet csinálni a többi fegyverre is, és meg is kell tenned ha több fajta fegyvert akarsz.

Végső soron root.** -> playersettingsmodule.py megcsinálod azt amit eddig is de nem random számot adsz hozzá, hanem pontosan annak az indexnek a számát amit te a forrásban definiáltál.

Utána jöhet az item_proto.xml berakod a fegyvert amihez forrásban hozzárendelted az effektet.

Sajnos csak útmutatást tudtam adni, remélem segít eligazodni.