ITEM EFFECT RENDSZER HIBA

Indította Alone, 2019-08-27, 14:36:19

Sziasztok beraktam az item effect rendszert viszont a probléma az volna vele, hogy a fegyver és a vért effectet egyszerre nem lehet fel venni. A fegyver effectet is ugyan oda veszi fel ahova a vért effectet.  Valaki esetleg meg tudná mondani, hogy hol lehetne módosítani ezt, hogy egyszerre fel vegye mindkettőt?
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!


Igen, és ezen belül egészen pontosan?
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Másold be azt a két részt amit módosítottál.

Csatoltam az egész gametype.h-t biztosabb ha látod hogy miket tartalmaz.
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Itt írd át 6-ra.
const DWORD c_Costume_Slot_Count = 7;

Itt nézzen ki mondjuk így:
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 22 + 1 + 1 + 1;

const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;
#endif


Uiscript része van?

IdézItt nézzen ki mondjuk így:
Kód: [Kijelölés]
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
   const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 22 + 1 + 1 + 1;

   const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
   const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
   const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
   const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;
#endif

Tehát akkor így jó?  (csatolva)
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Csak kommenteld ki a régit ami volt és másold be amit küldtem.
Én a sok definiálástól már nem láttam át azért vettem le róla.
Aztán ha, működik visszarakhatod.

Meg csináltam, de a gond még mindíg ugyan az :/
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!


Igen, csatoltam!
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

A kérdés a következő!
Az effect már látszik, csak az ikon nem?

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Nope, és nope semmi változás nem történt! :(
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Ha, így sem tudod felhelyezni egyszerre a vért és fegyver effektet akkor valószínűnek tartom, hogy valahol szerver oldalon megvan adva hogyha, fent van az egyik effect akkor a másik "return false".
Char_item.cpp, item.cpp-ben érdemes megnézni.
A slotok teljesen jól kívannak adva.
[spoiler]Bocs teló.[/spoiler]

Össze hasonlítottam a forrás azon részét egy másik forással, amibe benne van ez a rendszer és minden stimmel!
Nem vagyok profi,de amiben tudok segítek!

Nincsenek átfedések az effektek azonosítói között? Nézd meg, hogy mi az id-je annak az effektnek aminek a helyére teszi és nézd meg az új effektnek is. Playersettingsmoduleban ugye az van, hogy alapérték + X-ként adod meg a vérteknek, hogy ne legyen harcoded beleírva a forrásba minden enum és könnyen bővíthető legyen, de annak is megvan a maga intervalluma, ahonnan folytatódnak az egyedileg felvitt enumok (ott látod is, hogy mennyit ad hozzá a kezdőértékhez, ugye annyi helyed lesz, hogy effekteket definiálj playersettingsben). Viszont semmi sem gátolja meg, hogy nagyobb id-t rendelj egy saját effekthez, csak azzal felülírod, azt ami c++-ban van definiálva.

C++ programmer at Gameloft

char_item.cpp csatold  ::)
A különbség a sikertelen és a sikeres ember között nem feltétlenül a tehetség, hanem a kitartás.
https://youtu.be/jGQJqcyHjY0