Bizonyos tárgyak végtelenítése?

Indította attila92, 2019-06-20, 22:34:17

Sziasztok.

Olyan kérdésem lenne, hogy bizonyos tárgyakat hol tudok végteleníteni?
Próbáltam a 1-7 opt mintájára megcsinálni, de nem találom a sorait ezeknek a tárgyaknak.

Amit szeretnék végteleníteni:
Varázsfém
Sárkányisten élet
Sárkányisten támadás
Sárkányisten intelligencia
Sárkányisten védekezés
Harmatok

Előre is köszönöm a segíséget.

Forrásban, álltalában a funkció legvégén van ahol a tárgyból elvesz egyet, ott töröld ki a -1et, vagy írd át 0-ra, esetleg a sort kommenteld ki:)
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

2019-06-21, 12:32:15 #2 Utolsó szerkesztés: 2019-06-21, 12:34:03 Szerző: Chookez™
Sárkányistenes dolgokra próbáld meg ezt:
Nyisd meg: char_item.cpp

Keres:
case USE_RECIPE :
{
LPITEM pSource1 = FindSpecifyItem (item->GetValue (1));
DWORD dwSourceCount1 = item->GetValue (2);

LPITEM pSource2 = FindSpecifyItem (item->GetValue (3));
DWORD dwSourceCount2 = item->GetValue (4);

if (dwSourceCount1 != 0)
{
if (pSource1 == NULL)
{
ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT ("ą°ľŕ Á¶ÇŐŔ» Ŕ§ÇŃ Ŕç·á°ˇ şÎÁ·ÇŐ´Ď´Ů."));
return false;
}
}


Felette ebben a részben:
case USE_AFFECT :
{
if (FindAffect (item->GetValue (0), aApplyInfo[item->GetValue (1)].bPointType))
{
ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT ("ŔĚąĚ Čż°ú°ˇ °É·Á ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
}
else
{
AddAffect (item->GetValue (0), aApplyInfo[item->GetValue (1)].bPointType, item->GetValue (2), 0, item->GetValue (3), 0, false);
item->SetCount (item->GetCount() - 1);
}
}
break;


Ezt:
item->SetCount (item->GetCount() - 1);

Módosítsd így:
item->SetCount (item->GetCount() - 0);

Vagy töröld / kommentezd ki ezt a sort.

2. Felvonás (HARMATOK)
Keres ugyan abban a fájlban:
case ITEM_BLEND:
if (Blend_Item_find (item->GetVnum()))
{
int affect_type = AFFECT_BLEND;
int apply_type = aApplyInfo[item->GetSocket (0)].bPointType;
int apply_value = item->GetSocket (1);
int apply_duration = item->GetSocket (2);

if (FindAffect (affect_type, apply_type))
{
ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT ("ŔĚąĚ Čż°ú°ˇ °É·Á ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
}
else
{
if (FindAffect (AFFECT_EXP_BONUS_EURO_FREE, POINT_RESIST_MAGIC))
{
ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT ("ŔĚąĚ Čż°ú°ˇ °É·Á ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
}
else
{
AddAffect (affect_type, apply_type, apply_value, 0, apply_duration, 0, false);
item->SetCount (item->GetCount() - 1);
}
}
}
break;


Módosítsd ezt:
item->SetCount (item->GetCount() - 1);

Így:
item->SetCount (item->GetCount() - 0);

Vagy töröld / kommentezd ki ezt a sort.

Köszi szépen Chookez!
Működik.
Varázsfémre tudsz mondani valamit?

bool CHARACTER::RefineItem(LPITEM pkItem, LPITEM pkTarget)

erre keress rá