Vállpánt hiba

Indította Radox, 2019-04-04, 22:55:10

Jó estét :D Valaki tudja mi ez a huncutság?:D
scale rész:
[spoiler]85021   JOB_ASSASSIN   M   73   73   73   0   0   0.24
85021   JOB_ASSASSIN   F   54   65   62   0   0   0.38
85021   JOB_SHAMAN   M   78   78   78   0   0   0.2
85021   JOB_SHAMAN   F   62   62   62   0   0   0.48
85021   JOB_SURA   M   85   85   85   0   0   0.15
85021   JOB_SURA   F   62   62   62   0   0   0.45
85021   JOB_WARRIOR   M   83   83   83   0   0   0.14
85021   JOB_WARRIOR   F   72   75   72   0   0   0.26[/spoiler]
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Valahol rosszul raktad be a pànt rendszert

Az is lehet hogy az a pánt nem scales hanem fix, mások a csontok.
Ebben az esetben egy modellező tud max segíteni.

Hát igazából ez a SASH system, Detroit SF et használok, abba meg ugye ez van :) De a sima ACCE verzió támogatja, mivel már használtam korábban.
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Kerdezd akkor chevroletet alias applet

2019-04-07, 01:10:25 #5 Utolsó szerkesztés: 2019-04-07, 01:11:56 Szerző: Meli
Idézetet írta: Radox Dátum 2019-04-05, 17:11:16
Hát igazából ez a SASH system, Detroit SF et használok, abba meg ugye ez van :) De a sima ACCE verzió támogatja, mivel már használtam korábban.

Én nem használnám másnak a hulladékát.
Aztán lehet szidni, de aki már megjárta ezzel az tudja.
Kitudja mit rakott bele, vagy miket szedett ki.
[spoiler]Nem nagyképűségből írtam![/spoiler]

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Jogos, van benne igazság, ahogy elnéztem a changelogot, nagyrésze totál hiányos volt, hiába volt oda firkantva, hogy FIX :D Ugyan ez vonatkozik a Syler féle tákolmányrais! Mi az amit érdemes teljesen alapról írkálni? Ami letisztított, és kilehet hozni belőle valamit? Mi az amit ajánlotok?
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.


2019-04-07, 22:24:58 #8 Utolsó szerkesztés: 2019-04-07, 22:27:11 Szerző: attila92
Csatlakozom az előttem szólóhoz, én is azt az SF-et használom, és semmi probléma nincsen vele.

[spoiler]
ha ez az MSM-es változat akkor függőlegesen a T pózhoz hasonló modelleket kell vinned
ha pedig ez a scale-s változat akkor alapállásban a modellnek90°ba döntve és 180°-ban forgatva kéne lennie h normális állásban legyen...
Nyah am spoilernek annyit h egyáltalán nem kell csontozni a pántokat anélkül is attacholódnak a system miatt.
ja a scale txt-s verzióban vannak jófélerészek, de sehol sincs meg a pontos leírás, de pár c++-os utánaolvasással + az indítóforrással simán kiderítheted h melyik oszlop mire jó a scale.txt-ben..
[/spoiler]

Köszönöm szépen mindenkinek :)
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.