Forrás_Potik

Indította _Luc1fer_, 2019-03-16, 19:04:26

Sziasztok!

Megváltoztattam a vörös,kék potik ID-ját, a rend érdekében. Forrásban át is irtam az eredeti poti ID-kat, de a kék potit valamiért vörös potiként érzékeli, pedig semmitse változtattam az ID-on kivül.

Merre kereshetek még poti ID-kat? Illetve mi befolyásolja azt, hogy most HP vagy SP töltésre van-e a poti?

Item_protoban nem találtam semmi értelmeset. Szerver oldalon, char_item -ben módosítottam az eredeti ID-ket az újakra és ennyi.

Várom a tippeket, köszönöm! :)
A kudarc olykor sikerhez vezet!

Itt esetleg nem rontottál el valamit?
case USE_POTION:
if (item->GetValue(1) != 0)
{
if (GetPoint(POINT_SP_RECOVERY) + GetSP() >= GetMaxSP())
{
return false;
}

PointChange(POINT_SP_RECOVERY, item->GetValue(1) * MIN(200, (100 + GetPoint(POINT_POTION_BONUS))) / 100);
StartAffectEvent();
EffectPacket(SE_SPUP_BLUE);
}

if (item->GetValue(0) != 0)
{
if (GetPoint(POINT_HP_RECOVERY) + GetHP() >= GetMaxHP())
{
return false;
}

PointChange(POINT_HP_RECOVERY, item->GetValue(0) * MIN(200, (100 + GetPoint(POINT_POTION_BONUS))) / 100);
StartAffectEvent();
EffectPacket(SE_HPUP_RED);
}


Vagy akár itt:
case USE_POTION_NODELAY:
{
bool used = false;

if (item->GetValue(0) != 0)
{
if (GetHP() < GetMaxHP())
{
PointChange(POINT_HP, item->GetValue(0) * (100 + GetPoint(POINT_POTION_BONUS)) / 100);
EffectPacket(SE_HPUP_RED);
used = TRUE;
}
}

if (item->GetValue(1) != 0)
{
if (GetSP() < GetMaxSP())
{
PointChange(POINT_SP, item->GetValue(1) * (100 + GetPoint(POINT_POTION_BONUS)) / 100);
EffectPacket(SE_SPUP_BLUE);
used = TRUE;
}
}

if (item->GetValue(3) != 0)
{
if (GetHP() < GetMaxHP())
{
PointChange(POINT_HP, item->GetValue(3) * GetMaxHP() / 100);
EffectPacket(SE_HPUP_RED);
used = TRUE;
}
}

if (item->GetValue(4) != 0)
{
if (GetSP() < GetMaxSP())
{
PointChange(POINT_SP, item->GetValue(4) * GetMaxSP() / 100);
EffectPacket(SE_SPUP_BLUE);
used = TRUE;
}
}

2019-03-16, 19:21:17 #2 Utolsó szerkesztés: 2019-03-18, 20:11:03 Szerző: _Luc1fer_
-
A kudarc olykor sikerhez vezet!

TOOLTIP_AUTO_POTION_REST Maradék: %.2f%%

Megoldható lenne, hogy százalék helyett, magát az értéket mutatná? Pl: 1000 HP -s poti esetén,  Maradék: 1000 (azaz 100%).
A kudarc olykor sikerhez vezet!

2019-03-18, 21:13:09 #4 Utolsó szerkesztés: 2019-03-18, 21:28:21 Szerző: [VIP]Rin the Exorcist
Hű, de bonyolult.

locale_game.txt
TOOLTIP_AUTO_POTION_REST Maradék: %.2f%%
to
TOOLTIP_AUTO_POTION_REST Maradék: %d

uitooltip.py
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_AUTO_POTION_REST % (100.0 - ((usedAmount / totalAmount) * 100.0)), self.POSITIVE_COLOR)
to
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_AUTO_POTION_REST % (totalAmount-usedAmount), self.POSITIVE_COLOR)


uiaffectshower.py
self.SetToolTipText(self.description % amountPercent, 0, 40)
to
self.SetToolTipText(self.description % currentAmount, 0, 40)
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Bocsánat, hogy ezt nem tudtam. Igyekszem belerázódni. :)

Köszönöm szépen a segítséget!
Zárom a témát.
A kudarc olykor sikerhez vezet!