getinput

Indította Deadly2000, 2019-02-08, 14:13:10

Sziasztok, támadt 2 fajta rendszerrel gondom.
A képet csatoltam.
A kód sora


local cmd = achievementsystem_v2.client_command(getinput('achievementsystem GET_QUESTCMD'))


local cmd = itemshop_v2.client_command(getinputbegin('ITEMSHOP QUESTCMD'))


Esetleg nem lenne valakinek rá egy működő funkciója?

Szia! Én az itemshopot shopEx-el csinálnám bár annak az a hátránya, hogy csakis npc-nél lehet vásárolni de viszont nincs lua ami adott esetenként meghalhat. Achievment systemnek meg Shang Achievment ami 100% hogy működőképes. Anno én is próbáltam ezt az itemshop fajtát ha jól emlékszem de, nemigen nyerte el a tetszésemet. (ShopEx-re csatolok egy megoldást ami talán jó lehet).

Félre érted, épp hogy enyém luás és forrás módosítás nélküli. Elég jó rendszer csupán a getinputtal nem tud mit kezdeni.

Én nem értettem félre csupán a lua-s megoldások lassítják a szervert és nem a legmegbízhatóbbak. Bár mindegyiknek van előnye és hátránya.

2019-02-09, 10:22:24 #4 Utolsó szerkesztés: 2019-02-09, 10:24:31 Szerző: Pisti95
40k alapon nem igazán akarnak működni ezek a lua-s rendszerek, legalábbis én nem tudtam sysser mentesen, mert nekem is a questek más miatt is írtak 'nil value'.

De próba cseresznye:


constinfo.py-ba


INPUT_IGNORE = 0



game.py

Keress erre:

def __ServerCommand_Build(self):

Alá másolod ezt:

"getinputbegin" : self.__Inputget1,
"getinputend" : self.__Inputget2,
"getinput" : self.__Inputget3,



A fájl vége felé pedig ezt adod hozzá:

def __Inputget1(self):
constInfo.INPUT_IGNORE = 1

def __Inputget2(self):
constInfo.INPUT_IGNORE = 0

def __Inputget3(self):
net.SendQuestInputStringPacket("1")