Fps dropp mitől lehet?

Indította Radox, 2018-10-22, 05:11:03

Tapasztaltam, szinte minden szerveren, az fps droppot tehát nem szerver laggot, hanem inkább fps dropp hoz lehet hasonlítani ezt a jellegzetes hibát, adott esetben, hogy futsz, és egy másodpercre akad a játék elég sűrűn! És itt szó nincs gyenge gépekről, hiszen 2018 ban élünk. Ezt a hibát minokozhatja a kliensek nagyrészében, és hogyan lehet ezt orvosolni?
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Mivel a Metin2 rendszere régi gépek igényéhez lett fejlesztve, ezért a látott objectumok, textúrák, effektek, stb csak a karakter egy adott rangejében látszódnak, de mivel ugyebár mozogsz ezért az aktuális pozíciódnak megfelelően fogja az uj objectumok, texturák, effektek, stb betölteni és mivel ez egy komoly adathalmaz is lehet esetenként, ezt az egyébként is tömörített és dekódolt pack állományból kell kiolvasnia pillanatok alatt, ez okozhat kisebb várakozási időt (milisecekről beszélünk, persze teljesítményfüggő is), ergó pillanatnyi megfagyást/szaggatást.

Tudom ajánlani a dekódolás mértékenék csökkentését (tea circle), illetve masodikbela (még nem teljesen optimalizál) full render módját, melyet metin2dev-en megtalálsz. Így esetlegesen csökkentheted ezen jelenség meglétét.

Értem, és ez a tea circle hol is található és mire jó?
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.