Quest mp3 szöveg hiba.

Indította isolator05, 2018-10-16, 11:40:14

Sziasztok.

Szeretnék csinálni 1 olyan funkciót a questekbe hogy hang alapú is legyen a küldetés vagy a bolt ablak.
Találtam 1 régi publikálást epvp-n ezt:
https://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/2799025-r-interaktive-kommunikation.html
ezt próbáltam megcsinálni úgy hogy ne akkor beszéljen mikor közel vagyok az npc-hez, hanem mikor megnyitom az ablakot, avagy a küldetést.
A fisher.quest-et módosítottam így:
quest fisher begin
    state start begin

when 9009.chat."Halász bolt"  begin
    npc.open_shop()
cmdchat('npctalk vasarlas.mp3')
pc.setqf('talk_block', 1)
setskin(NOWINDOW)
end


de sajna folyamatosan nyomja az mp3 szöveget. Még akkor is mikor az ablakot bezárom.
Tudom kell hozzá funkció ami csak 1-szer játsza le, vagy mikor az ablakot bezárom akkor átvált a map zenéjére .
Nos ezt nem tudom hogyan kell. Tudna valaki ebben segíteni?
Ha segítettem ne sajnáld a + t.

2018-10-16, 13:29:32 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-10-16, 13:38:43 Szerző: Deangerious
Azért van mert gondolom musicként indítja el az mp3-at, ami loopolja, mint a háttér zene. Szóval neked sound effectként kell indítanod, mint a motion hangok...

pythonban:
snd.PlaySound(hangfile_helye/hang.wav)

Fontos, hogy .wav hang fájl legyen és csak kétcsatornás.