Karakter hangok

Indította Zhyte, 2018-10-03, 15:22:12

Sziasztok!


hogy lehet azt be programozni hogy a karakter pl: amikor üt akkor akkor két hang közül válassza ki random az egyik hang fájlt

pl: "ütés hang 1"
                       "< random = "ütés hang 2"-vel  üt és amikor letelik akkor az  "ütés hang 1" válassza.
     "ütés hang 2"
és ezt így cserélgetné folyamatosan de véletlen szerűen addig ameddig a karakter üt.


remélem sikerült elmagyaráznom mire szeretnék ki lyukadni :D


2018-10-03, 16:10:02 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-10-03, 17:28:25 Szerző: Deadly2000
Pythonba megkeresed hogy hol is játssza le az ütés hangot majd csinálsz egy " táblázatot " a 2 hangnak

random.choice parancsot pedig berakod oda ahol játszaná le a hangot..

import random parancsot ne feledd beírni a többi importhoz, egy kis rávezetés .

és hol keresendő az a Python fájl?

Sehol, köze nincs pythonhoz :)
Forrásban kell mívelődni és nem kezdő szinten.

értem
azért ha tudod ne tartsd magadba
hátha meg tudom csinálni :D :P

Nos a psm-ben ha jól tom egyedül a támadások fajtájának van olyan extra funkciója, h az alapokat kiegészítheted még pár animácival ~ a fegyver nélküli ütésekre értem... A kliensben ezen túl
elvleg D:\sound\pc\kaszt\voice elérésen találhatsz pár hangot bár, ami arra enged következtetni, hogy visual studio-ban a sound\pc\ dologra már nem is olyan nehéz rákeresni, hacsak nem kattintottál el az entire solutionos keresésről valamelyik másik opcióra...

Az animációval egyidejüleg tölti be a hangot is CRaceMotionData::LoadMotionData