Hogyan célszerű elrendezni a mapokat?

Indította akos40001, 2018-09-28, 21:48:34

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hogyan rendezzem el a mapindexeimet a ch coreokban.
Jelenleg így áll: ch1-core1: 21map
                       ch1-core2: 25map
                       game99:    20map

Valamiért kidob/be lehet akadni mapokra és elvileg ez miatt van. Hogyan tudnám elrendezni? (3 core-t nem tudtam csinálni, valamiért hiba a szerver kapcsolatot kaptam) Bár szerintem nem ez a baja hogy 15+ map van egy adott core-on. Teszteltem, hogy beragadt az accountom map2-re, (a map1-core1en volt , a map2 core2-n.)
És mikor át tettem a core1-re a map2 mapindexét instant ki "akadt" a karakter.
Szóval most elkakadtam, nem tudom mit hogy rendezzek, hogy fixen jó legyen minden.
Köszi előre is aki megmenti az életemet :D !
További szép napot , és köszi hogy elolvastad! :)  8)

Rossz helyen keresgélsz, nem itt van a hiba.
Pl VZ-ben a ch-k második core-ján csak olyan mappok vannak szinte amiket alig használnak, tehát a terhelés nagyjából 90%-a az első core-on van, mégis atom stabil.

Franziban meg csak egy core van, ott sem volt hiba azt leszámítva hogy a 32. mapindexek utánni mappok nem voltak aktívak, de az első 32 teljesen stabil volt. (Amúgy egy core-on 32 map lehet)

Collision nincs egy map között se, és bigintet használunk. Szóval nincs más ötletem :(

talán meg nézni nézni hogy nem e érnek össze pályák    valahol le van írva hogy mivel lehet meg nézni a pályák össze érnek e vagy sem + Pistike le írta már hogy kordi osztható is legyen aszt is meg kéne nézned  de keresd meg.

nincs collison=nem érnek össze a pályák

A core osztást te csináltad?

Egyébként ki kell szedni azokat a mappokat a játékból (Config fájlokból), melyet nem használsz, így nem kell core osztás sem. Hiszen van ch1 és game99, ami 64-et is elbír, ha összeadjuk (32+32).

Azért írta ki Ákos a coreoknak az összetevőjét mert reménykedtünk hogy valaki esetleg ott lát majd hibát ami okozhatja a beragadást mapokon, minden mapot használunk és később még több map is lesz ezért nem ajánlatos szétbontani a corekat, a beragadós bug miatt teljesen játszhatatlan a szerver ezért kéne minél hamarabb valamilyen megoldás.Ezért próbálkozunk minden fajta poszttal,addig lesznek különfélén megfogalmazott poszttok amíg rá nem jövünk a hibára.(még1x leírom nincs egyik map se összeragadva egyik map-al se, és bigint-et használunk, meg volt egy olyan tipp is hogy a corek megoldják a problémát de ez se jött be,corekal is van a probléma és corek nélkül is van a probléma) 

ha le írnátok melyik kokány sf-t használjátok  akkor nem kéne vakon találgatni!

Idézetet írta: Word Dátum 2018-09-30, 12:10:55
ha le írnátok melyik kokány sf-t használjátok  akkor nem kéne vakon találgatni!

Na igen, ebben most nagyon igazad van :D

Amúgy ha valaki nem más szerverfájlát használja, hanem egy alapból építgeti a sajátját, ilyen hibákkal biztos nem találkozik. Ha mégis, akkor meg tudja mit csinált benne mostanában, így kiindulási alapja van, hol lehet a hiba.


Idézetet írta: akos40001 Dátum 2018-09-30, 14:01:42
40k-s sf

de nem tudod meg nevezni? hogy melyik sf  mert lehet pld egy franzi daro instant sf is 40k-s :D

Egyszerű 40k , mint a forrás alap..
Viszont azt érdemes tudni , hogy úgy tapasztaltam hogy ez a jelenség csak sh.close-nál vagy/és rebootnál jön elő...

ne a game verziót írjad már hanem hogy melyik sf istenem gyere már le :(

2018-09-30, 14:19:53 #13 Utolsó szerkesztés: 2018-09-30, 14:21:44 Szerző: UnKn0Wn
Tudtommal nem adtak ki "egyszerű 40k" névvel sf-et.
Legközelebb WhiteWorld SF-je áll ehhez, ami nagyjából VZ, csak tett bele 40k-t, meg talán kicserélte a questeket gayforges-ekre. De abban meg tuti nincs ilyen gond, széleskörben használt szerverfájl.

Mit értessz az alatt hogy close.sh-nál jön elő? Hogy jöhet elő ilyen close.sh-nál, ha az leállítja a szervert, és fel se lehet lépni? Fejtsd ki.

Úgy értem , ha újraindítom a szerót rebottal vagy (shclose,shstart) és egy adott karakterrel bennt vagyok pl orkok mapon akkor a karakter beragad és a töltőképernyőről dob ki channel-választásig .. pl: map 1 en még nem tapasztaltam, szóval ott nem történik meg ez a jelenség. ..

Hát ez nagyon olyan mint amikor leáll egy core, és akkor az azon lévő mappok offosak, bár azt mondtad asszem egy másik témában hogy szerinted nem áll le.

Hát nem hinném hogy leáll..
Ezért írtam hogy core-nélkül is ugyanez volt a jelenség.

És csak hiszed vagy tudod?
PS paranccsal tudod ellenőrizni mi fut.

2018-09-30, 15:52:06 #18 Utolsó szerkesztés: 2018-09-30, 16:24:24 Szerző: IceCry
Tudjuk hogy nem áll le, mert a map1 core1-en van és az orkok is core1-en van, és map1-en soha nem volt még ez a jelenség, de minden leállítás vagy újraindítás után beragadnak az emberek az orkok mapjára.

Üzenet összefésülés: 2018-09-30, 15:56:47

Azt is hozzá kell tegyem hogy, ha újraindul a szerver bárki el tud menni az orkok mapjára csak az nem tud felcsatlakozni aki újraindításkor is ott volt azon a mapon, és ha ki lép az adott ember okok mapján és nincs leállítás vagy újraindítás akkor visszatud jönni a szervere és simán ugyan ott lesz ahol kilépett.

Üzenet összefésülés: 2018-09-30, 16:01:04

VZ SF a neve amúgy.(40k)

Leírtunk mindent,senkinek sincs semmilyen ötlete?