teleport quest QC-közben probléma merült fel

Indította akos40001, 2018-09-25, 18:47:14

amikor a questemet qz-nám ezt a hibát kapom : syntax error : [string "startpc . get_map_index ( ) == 80"]:11: unexpected symbol near `when'

Itt a quest teljesen: ---------------------
--Magyarosítva
--by. P3NG3R
---------------------
quest map_warp begin
state start begin
when 9012.chat."Ki a bossteremből" with pc.get_map_index() == 80 begin
say_title(mob_name(9012)..":")
say(" ")
say("Ki szeretnél menni a bossteremből?")
local main_setx = select("Igen","Nem")
if main_setx == 2 then
return
end
if main_setx == 1 then
pc.warp(68900,612400)
end

        when 9012.chat."Utazni akarok" begin
            say_title(mob_name(9012)..":")
            say("Ez a maga módján egy lenyűgöző környék, de")
            say("történik itt valaha is egy különleges esemény?")
            say("Hát inkább nem... Az ország egyéb részein olykor")
            say("teljesen más a helyzet! Ezért biztosan van egy")
            say("érdekes hely, ahova teleportálhatlak. Mivel a")
            say("gonosz ereje ismét megnőtt, a tér és az idő ")
            say("káoszba süllyedt. Ezért előfordulhat, hogy a")
            say("visszatérésed nem mindig rögtön sikerül...")
            say("Szeretnél ennek ellenére teleportálódni?")
            local main_set = select("Igen","Nem")
if main_set == 2 then
return
end

if pc.get_level() <= 10 then
                say_title(mob_name(9012)..":")
                say("Hm... a szinteddel nem tudod kibírni a tér és az")
                say("idő közti utazást.. Az utazást csak akkor fogod")
                say("átvészelni, ha a 10. szintedet már túlhaladtad.")
                return
end

local map = pc.get_map_index()
local empire = pc.get_empire()
local level = pc.get_level()
local cost = math.floor(level / 5) * 1000

-- ?? ????
if cost < 1000 then
cost = 1000
end

            say_title(mob_name(9012)..":")
            say("Hová akarsz teleportálni?")
            say_reward(string.format("Ez %d Yangba kerül.", cost))

-- ?? ?? ???? ?? ?? (? ?? 1,2 ??)
if map == 1 or map == 3 or map == 21 or map == 23 or map == 41 or map == 43 then

local guild_map_names = {
                    "Jungrang",
                    "Waryong",
                    "Imha",
}

guild_map_name = guild_map_names[empire]
local empire_castle={
                    "Az Ördög Katakombája",
                    "Az Ördög Katakombája",
                    "Az Ördög Katakombája",
}
empire_castle =empire_castle[empire]
local sub_set = 0
if level < 60 then -- 60?? : ?????, ???, ????, ???
sub_set = select(guild_map_name, "Seungryong-völgy", "Yongbi-sivatag", "Sohan hegy", empire_castle,"Bezár")
if sub_set == 6 then -- ??
return
end

else -- 61?? : ????, ???, ????, ????
sub_set = select(guild_map_name, "Seungryong-völgy", "Yongbi-sivatag", "Sohan hegy",  empire_castle,"Tovább","Bezár")
if sub_set == 7 then
return
end
if sub_set == 6 then -- ??
say_title("Teleporter: ")
say("Szeretnél teleportálni? ")
say_reward(string.format("Ez %d Yangba kerül.", cost))
sub_set = select("Doyyumhwaji", "Démontorony", "Pók kazamata", "Lungsam", "Vörös erdő ", "Óriások földje", "Vissza") + 5
if sub_set == 12 then -- ??
say_title("Teleporter: ")
say("Szeretnél teleportálni? ")
---                                                   l
say_reward(string.format("Ez %d Yangba kerül.", cost))
sub_set = select(guild_map_name, "Seungryong-völgy", "Yongbi-sivatag", "Sohan hegy", empire_castle,"Tovább","Bezár")
if sub_set == 7 then
return
end
if sub_set == 6 then -- ??
say_title("Teleporter: ")
say("Szeretnél teleportálni? ")
say_reward(string.format("Ez %d Yangba kerül.", cost))
sub_set = select("Doyyumhwaji", "Démontorony", "Pók kazamata", "Lungsam", "Vörös erdő ", "Óriások földje", "Kilép") + 5
if sub_set == 12 then -- ??
return
end
end
end
end
end

if pc.gold < cost then
say_title(mob_name(9012)..":")
say("Én ingyen teleportálnálak téged, de")
say("nagy a családom. Hogy eltudjam tartani őket,")
say("feltétlenül dolgoznom kell.. ")
say_reward(string.format("Szükséged van %d Yangra a teleportáláshoz.", cost))
return
end

pc.changegold(-cost)

local warp = {
                    -- guild_map
                    {
                        { 128500, 1000 },
                        { 179500, 1000 },
                        { 271800, 13000 },
                    },
                    -- 64 map_n_threeway
                    {
                        { 422900, 655100 },
                        { 270400, 739900 },
                        { 321300, 808000 },
                    },
                    -- 63 metin2_map_n_desert_01
                    {
                        { 217800, 627200 },
                        { 221900, 502700 },
                        { 344000, 502500 },
                    },
                    -- 61 map_n_snowm_01
                    {
                        { 434200, 290600 },
                        { 375200, 174900 },
                        { 491800, 173600 },
                    },
{--empire_castle
{591300, 99600},
{591300, 99600},
{591300, 99600},
},
                    -- 62 metin2_map_n_flame_01
                    {
                        { 599400, 756300 },
                        { 597800, 622200 },
                        { 730700, 689800 },
                    },
                    -- devil_tower
                    {
                        { 590500, 110500 },
                        { 590500, 110500 },
                        { 590500, 110500 },
                    },
-- 104 metin2_map_spiderdungeon
                    {
                        { 60000, 496000 },
                        { 60000, 496000 },
                        { 60000, 496000 },
                    },
-- 67 metin2_map_trent
                    {
                        { 288700, 5700 },
                        { 288700, 5700 },
                        { 288700, 5700 },
                    },
-- 68 metin2_map_trent02
                    {
                        { 1119900, 70800 },
                        { 1119900, 70800 },
                        { 1119900, 70800 },
                    },
-- 70 metin2_map_nusluck01
                    {
                        { 845100, 745900 },
                        { 845100, 745900 },
                        { 845100, 745900 },
                    },
}
test_chat(warp[sub_set][empire][1]..warp[sub_set][empire][2])
say_title(mob_name(9012)..":")
say("Ahogy kívánod... Hamarosan találkozunk!")
wait()
pc.warp(warp[sub_set][empire][1], warp[sub_set][empire][2])
else -- ? ?? 1,2 ? ??? ?????? ? ?? 1,2 ? ??? ?? ??
local sub_set2 = 3

--sub_set2 = select(locale.vileage1_name[empire], locale.vileage2_name[empire], locale.cancel)
if empire==1 then   
sub_set2 = select("Yongan","Jayang" , locale.cancel)
elseif  empire ==2 then 
sub_set2 = select("Joan","Bokjung" , locale.cancel)
elseif  empire ==3 then
sub_set2 = select("Pyungmoo","Bakra" , locale.cancel)
end
if sub_set2 != 3 then
if pc.gold < cost then
say_title(mob_name(9012)..":")
say("Én ingyen teleportálnálak téged, de")
say("nagy a családom. Hogy eltudjam tartani őket,")
say("feltétlenül dolgoznom kell.. ")
say_reward(string.format("Szükséged van %d Yangra a teleportáláshoz.", cost))
else
if sub_set2 == 1 then
                            say_title(mob_name(9012)..":")
                            say("Ahogy kívánod... Hamarosan találkozunk!")
wait()
if empire == 1 then
pc.warp(474300,954800)
elseif empire == 2 then
pc.warp(63800,166400)
elseif empire == 3 then
pc.warp(959900,269200)
end
elseif c == 2 then
                            say_title(mob_name(9012)..":")
                            say("Ahogy kívánod... Hamarosan találkozunk!")
wait()
if empire == 1 then
pc.warp(353100,882900)
elseif empire == 2 then
pc.warp(145500,240000)
elseif empire == 3 then
pc.warp(863900,246000)
end
end

pc.changegold(-cost)
end
end
end
end -- end_of_chat
end -- end_of_state
end -- end_of_quest


Ha bárki tud segíteni nagyon megköszönném!
További szép napot!

when 9012.chat."Ki a bossteremből" with pc.get_map_index() == 80 begin

Ez a when nincs lezárva. (end)

Ha lezárom akkor végig sem fut, egy ilyen üzenetet kapok :


QUEST : map_warp
STATE : start
WHEN  : 9012.chat ("Ki a bossteremb▒l")
        with pc . get_map_index ( ) == 80
WHEN  : 9012.chat ("Utazni akarok")


---------------------
--Magyarosítva
--by. P3NG3R
---------------------
quest map_warp begin
state start begin
when 9012.chat."Ki a bossteremből" with pc.get_map_index() == 80 begin
say_title(mob_name(9012)..":")
say(" ")
say("Ki szeretnél menni a bossteremből?")
local main_setx = select("Igen","Nem")
if main_setx == 2 then
return
end
if main_setx == 1 then
pc.warp(68900,612400)
end
end

        when 9012.chat."Utazni akarok" begin
            say_title(mob_name(9012)..":")
            say("Ez a maga módján egy lenyűgöző környék, de")
            say("történik itt valaha is egy különleges esemény?")
            say("Hát inkább nem... Az ország egyéb részein olykor")
            say("teljesen más a helyzet! Ezért biztosan van egy")
            say("érdekes hely, ahova teleportálhatlak. Mivel a")
            say("gonosz ereje ismét megnőtt, a tér és az idő ")
            say("káoszba süllyedt. Ezért előfordulhat, hogy a")
            say("visszatérésed nem mindig rögtön sikerül...")
            say("Szeretnél ennek ellenére teleportálódni?")
            local main_set = select("Igen","Nem")
if main_set == 2 then
return
end

if pc.get_level() <= 10 then
                say_title(mob_name(9012)..":")
                say("Hm... a szinteddel nem tudod kibírni a tér és az")
                say("idő közti utazást.. Az utazást csak akkor fogod")
                say("átvészelni, ha a 10. szintedet már túlhaladtad.")
                return
end

local map = pc.get_map_index()
local empire = pc.get_empire()
local level = pc.get_level()
local cost = math.floor(level / 5) * 1000

-- ?? ????
if cost < 1000 then
cost = 1000
end

            say_title(mob_name(9012)..":")
            say("Hová akarsz teleportálni?")
            say_reward(string.format("Ez %d Yangba kerül.", cost))

-- ?? ?? ???? ?? ?? (? ?? 1,2 ??)
if map == 1 or map == 3 or map == 21 or map == 23 or map == 41 or map == 43 then

local guild_map_names = {
                    "Jungrang",
                    "Waryong",
                    "Imha",
}

guild_map_name = guild_map_names[empire]
local empire_castle={
                    "Az Ördög Katakombája",
                    "Az Ördög Katakombája",
                    "Az Ördög Katakombája",
}
empire_castle =empire_castle[empire]
local sub_set = 0
if level < 60 then -- 60?? : ?????, ???, ????, ???
sub_set = select(guild_map_name, "Seungryong-völgy", "Yongbi-sivatag", "Sohan hegy", empire_castle,"Bezár")
if sub_set == 6 then -- ??
return
end

else -- 61?? : ????, ???, ????, ????
sub_set = select(guild_map_name, "Seungryong-völgy", "Yongbi-sivatag", "Sohan hegy",  empire_castle,"Tovább","Bezár")
if sub_set == 7 then
return
end
if sub_set == 6 then -- ??
say_title("Teleporter: ")
say("Szeretnél teleportálni? ")
say_reward(string.format("Ez %d Yangba kerül.", cost))
sub_set = select("Doyyumhwaji", "Démontorony", "Pók kazamata", "Lungsam", "Vörös erdő ", "Óriások földje", "Vissza") + 5
if sub_set == 12 then -- ??
say_title("Teleporter: ")
say("Szeretnél teleportálni? ")
---                                                   l
say_reward(string.format("Ez %d Yangba kerül.", cost))
sub_set = select(guild_map_name, "Seungryong-völgy", "Yongbi-sivatag", "Sohan hegy", empire_castle,"Tovább","Bezár")
if sub_set == 7 then
return
end
if sub_set == 6 then -- ??
say_title("Teleporter: ")
say("Szeretnél teleportálni? ")
say_reward(string.format("Ez %d Yangba kerül.", cost))
sub_set = select("Doyyumhwaji", "Démontorony", "Pók kazamata", "Lungsam", "Vörös erdő ", "Óriások földje", "Kilép") + 5
if sub_set == 12 then -- ??
return
end
end
end
end
end

if pc.gold < cost then
say_title(mob_name(9012)..":")
say("Én ingyen teleportálnálak téged, de")
say("nagy a családom. Hogy eltudjam tartani őket,")
say("feltétlenül dolgoznom kell.. ")
say_reward(string.format("Szükséged van %d Yangra a teleportáláshoz.", cost))
return
end

pc.changegold(-cost)

local warp = {
                    -- guild_map
                    {
                        { 128500, 1000 },
                        { 179500, 1000 },
                        { 271800, 13000 },
                    },
                    -- 64 map_n_threeway
                    {
                        { 422900, 655100 },
                        { 270400, 739900 },
                        { 321300, 808000 },
                    },
                    -- 63 metin2_map_n_desert_01
                    {
                        { 217800, 627200 },
                        { 221900, 502700 },
                        { 344000, 502500 },
                    },
                    -- 61 map_n_snowm_01
                    {
                        { 434200, 290600 },
                        { 375200, 174900 },
                        { 491800, 173600 },
                    },
{--empire_castle
{591300, 99600},
{591300, 99600},
{591300, 99600},
},
                    -- 62 metin2_map_n_flame_01
                    {
                        { 599400, 756300 },
                        { 597800, 622200 },
                        { 730700, 689800 },
                    },
                    -- devil_tower
                    {
                        { 590500, 110500 },
                        { 590500, 110500 },
                        { 590500, 110500 },
                    },
-- 104 metin2_map_spiderdungeon
                    {
                        { 60000, 496000 },
                        { 60000, 496000 },
                        { 60000, 496000 },
                    },
-- 67 metin2_map_trent
                    {
                        { 288700, 5700 },
                        { 288700, 5700 },
                        { 288700, 5700 },
                    },
-- 68 metin2_map_trent02
                    {
                        { 1119900, 70800 },
                        { 1119900, 70800 },
                        { 1119900, 70800 },
                    },
-- 70 metin2_map_nusluck01
                    {
                        { 845100, 745900 },
                        { 845100, 745900 },
                        { 845100, 745900 },
                    },
}
test_chat(warp[sub_set][empire][1]..warp[sub_set][empire][2])
say_title(mob_name(9012)..":")
say("Ahogy kívánod... Hamarosan találkozunk!")
wait()
pc.warp(warp[sub_set][empire][1], warp[sub_set][empire][2])
else -- ? ?? 1,2 ? ??? ?????? ? ?? 1,2 ? ??? ?? ??
local sub_set2 = 3

--sub_set2 = select(locale.vileage1_name[empire], locale.vileage2_name[empire], locale.cancel)
if empire==1 then   
sub_set2 = select("Yongan","Jayang" , locale.cancel)
elseif  empire ==2 then 
sub_set2 = select("Joan","Bokjung" , locale.cancel)
elseif  empire ==3 then
sub_set2 = select("Pyungmoo","Bakra" , locale.cancel)
end
if sub_set2 != 3 then
if pc.gold < cost then
say_title(mob_name(9012)..":")
say("Én ingyen teleportálnálak téged, de")
say("nagy a családom. Hogy eltudjam tartani őket,")
say("feltétlenül dolgoznom kell.. ")
say_reward(string.format("Szükséged van %d Yangra a teleportáláshoz.", cost))
else
if sub_set2 == 1 then
                            say_title(mob_name(9012)..":")
                            say("Ahogy kívánod... Hamarosan találkozunk!")
wait()
if empire == 1 then
pc.warp(474300,954800)
elseif empire == 2 then
pc.warp(63800,166400)
elseif empire == 3 then
pc.warp(959900,269200)
end
elseif c == 2 then
                            say_title(mob_name(9012)..":")
                            say("Ahogy kívánod... Hamarosan találkozunk!")
wait()
if empire == 1 then
pc.warp(353100,882900)
elseif empire == 2 then
pc.warp(145500,240000)
elseif empire == 3 then
pc.warp(863900,246000)
end
end

pc.changegold(-cost)
end
end
end
end -- end_of_chat
end -- end_of_state
end

2018-09-25, 19:16:55 #4 Utolsó szerkesztés: 2018-09-25, 19:18:51 Szerző: akos40001
Megpróbáltam ezzel is, kicseréltem.. Ennyit ír ki :

QUEST : map_warp
STATE : start
WHEN  : 9012.chat ("Ki a bossteremb▒l")
        with pc . get_map_index ( ) == 80
WHEN  : 9012.chat ("Utazni akarok")

Köszi a segítséget előre is!
Üdv

Üzenet összefésülés: 2018-09-25, 19:18:50


de nem hozza létre az object mappában a fájlokat, vagy mi a gond?

De ember, ez nem hibaüzenet, amit már ír.

C++ programmer at Gameloft

Ah, viszont akkor mitől lehet hogy nem fut le ?

Lefut, hát semmi hiba üzenet nincs. Nem árt "qc" után újraindítani a szervert.
shutdown -r now

Hát nem tudom , máskor qc-nél mindig végig futott a szöveg most meg csak 4 sort ad ki.

elég ingame egy /reload q vagy elég csak magát a metin2-s részt újraindítani sh close.sh majd a szokásos sh start.sh

Hát egy warp kordit írtam át , és nem működik :/
Úgyhogy érdekes..
Kézileg oda tudok warpolni úgyhogy nem azzal lesz a baj..
És a 2 darab  0 is ott van mögötte.