Pár aprócska módosítás megfájl

Indította fabtam11, 2018-09-12, 21:27:43

2018-09-12, 21:27:43 Utolsó szerkesztés: 2018-09-18, 00:02:30 Szerző: fabtam11
Üdv!

1. A múltkori ÁK/KK védelmes aprócska leírást keresném, ami a forrással engedélyezi h a -2-es addontype-ra ÁK és KK def legyen forgatható.

2.Kérhetnék egy bazigyors leírást arról, hogy a szélcipőnek hogy tudnék gyűrűeffektet csinálni quest nélkül ~via indítóforrás+ WE mse effekt?  ::)

3. A detroit sf klienséhez valaki megtudná adni a eterpackapi.dll -t egy zipben?

4. valaki droppolja be nekem a 6.7.opt txt protos összerakhatóságának kódjait.
5.  Jól sejtem, hogy ez a rész felel  a GM-ek dőlt és sárga PM-es írásáért az input_main.cpp-ben?

if (ch->IsGM())
bType = (bType & 0xF0) | WHISPER_TYPE_GM;

Csak azért kérdezném az utóbbit, mert ugye ha ettől megszabadulok, akkor a GM-ek írása a playerekéhez hasonló lesz és az arany színű \dőlt szövegért nem csak ennek kéne felelnie, ugye?

6. Jól dereng, hogy valamelyik bónusznak van/ volt liferip / TP rabló hatása vagy csak a TP visszaállítás bónusza létezik?
7. Oké... tudom, hogy már kértem valami ilyesmit, de itt nem is a kivitelezés a kérdéses, hanem a felvetés funkciója.:
Mi lenne, ha a -3-mas addontype változó +támadóértéket és +mágikus támadóértéket adhatna ahhoz a fegyverhez, amiben szerepel? Lenne értelme vagy bazinagy hiba lenne egy ilyen OP dolgot bevágni?
8.Valaki próbálta már az italhatás növelés bónuszát? És valóban volt értelme a dolognak?
9. Ez a csoportskill dolog mennyire kompatibilis a buffer sámánnal?- http://metin2hungary.net/index.php?topic=199055.0
10. A gyógyítás buffolása mennyire hangzik őrült ötletnek?

Előre is köszi a segítséget és az időtöket! :)


2-es meg megkeresed aszem az EquipItem v EquipTo fv-t és megvizsgálod h az adott cucc XY akkor tolsz 1 EffectPacket-et csak úgy mint gyűrűnél/zöld-lila potinál/pántnál/stb/stb

2018-09-13, 13:29:48 #3 Utolsó szerkesztés: 2018-09-14, 19:04:24 Szerző: fabtam11
Thenx , a +okat osztottam és még maj'dö' írok pár dolgot az apróságok közé  ::)  8)

5.-re: http://metin2hungary.net/index.php?topic=195226.0

1. Nem teszteltem:
[spoiler]
Kód (item_manager.cpp) Kijelölés
::CreateItem
if (table->sAddonType == -1 || table->sAddonType == -2)
item->ApplyAddon(int(table->sAddonType));


Kód (item_addon.cpp) Kijelölés
void CItemAddonManager::ApplyAddonTo(int iAddonType, LPITEM pItem)
{
if (!pItem)
{
sys_err("ITEM pointer null");
return;
}

// TODO ŔĎ´Ü ÇϵĺÄÚµůŔ¸·Î ĆňŸ ˝şĹł Ľöġ şŻ°ć¸¸ °ćżě¸¸ ŔűżëąŢ°ÔÇŃ´Ů.

int iSkillBonus = MINMAX(-30, (int) (gauss_random(0, 5) + 0.5f), 30);
int iNormalHitBonus = 0;
if (abs(iSkillBonus) <= 20)
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + abs(number(-8, 8) + number(-8, 8)) + number(1, 4);
else
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + number(1, 5);

if (abs(iAddonType) == 1)
{
pItem->RemoveAttributeType(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS);
pItem->RemoveAttributeType(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS);
pItem->AddAttribute(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS, iSkillBonus);
pItem->AddAttribute(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, iNormalHitBonus);
}
else if (abs(iAddonType) == 2)
{
pItem->RemoveAttributeType(APPLY_SKILL_DEFEND_BONUS);
pItem->RemoveAttributeType(APPLY_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS);
pItem->AddAttribute(APPLY_SKILL_DEFEND_BONUS, iSkillBonus);
pItem->AddAttribute(APPLY_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS, iNormalHitBonus);
}
}
[/spoiler]

Csak ennyi az egész, már én sem találom a témát, ahová kikerült.
A változókat szerintem érdemesebb lenne kettészedni, és szájíz szerint változtatni, mert míg egy méregkardból elég menő egy 75% ÁK-s példány, addig szerintem túlságosan is unbalanced lenne egy ugyanilyen védelmes vért.

És itt lenne az ideje eloszlatni a lyimir vorks értelmetlen logikáját. Semmi értelme negatív számokat használni. Sőt, az eredeti felállás szerint csak nullától különbözőnek kellett lennie az értéknek.


if (iAddonType == 1)
{
int iSkillBonus = MINMAX(-30, (int) (gauss_random(0, 5) + 0.5f), 30);
int iNormalHitBonus = 0;
if (abs(iSkillBonus) <= 20)
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + abs(number(-8, 8) + number(-8, 8)) + number(1, 4);
else
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + number(1, 5);

pItem->RemoveAttributeType(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS);
pItem->RemoveAttributeType(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS);
pItem->AddAttribute(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, iNormalHitBonus);
pItem->AddAttribute(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS, iSkillBonus);
}
else if (iAddonType == 2)
{
int iSkillBonus = MINMAX(-30, (int) (gauss_random(0, 5) + 0.5f), 30);
int iNormalHitBonus = 0;
if (abs(iSkillBonus) <= 20)
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + abs(number(-8, 8) + number(-8, 8)) + number(1, 4);
else
iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + number(1, 5);

pItem->RemoveAttributeType(APPLY_SKILL_DEFEND_BONUS);
pItem->RemoveAttributeType(APPLY_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS);
pItem->AddAttribute(APPLY_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS, iNormalHitBonus);
pItem->AddAttribute(APPLY_SKILL_DEFEND_BONUS, iSkillBonus);
}
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Mentaplussz és még pár kérdéssel bővült a lista.' ::)

2018-09-15, 10:38:47 #8 Utolsó szerkesztés: 2018-09-15, 10:42:25 Szerző: Chookez™
6.
x% veszteség eltűnik a TP-ből  | Az okozott sebzés egy része hozzáadódik a saját TP-hez.

Egy kis plusz infó: http://wiki.metin2.hu/index.php/K%C3%A1rok_a_TP-b%C5%91l_elt%C5%B1nnek

Ha erre gondoltál, bár nem biztos, mert számomra két értelmű a dolog.

U.I: Jobban átgondolva hülyeséget írtam, de most már itt hagyom.  :-X

EDIT: Egyébként nekem nem rémlik, hogy bármely bónusznak lett volna ilyen különleges hatása.