Ez milehet?

Indította Radox, 2018-09-04, 21:24:24

2018-09-04, 21:24:24 Utolsó szerkesztés: 2018-09-04, 23:11:49 Szerző: [MOD]Jerry
0904 22:35:02982 :: ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE locale\hu\ui\login.png
0904 22:35:02986 ::
introLogin.py(line:513) __LoadScript
ui.py(line:3744) LoadScriptFile
ui.py(line:3773) LoadChildren
ui.py(line:3959) CheckKeyList

LoginWindow.__LoadScript.LoadObject - <type 'exceptions.RuntimeError'>:Failed to load image (filename: locale/hu/ui/login.png)

0904 22:35:02986 :: ============================================================================================================
0904 22:35:02986 :: Abort!!!!



Pedig a png login kép ott van ahol lennie kell és minden stimmel!
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

2018-09-04, 23:13:56 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-09-05, 08:02:07 Szerző: Deangerious
Ezen mi nem világos?
Idéz0904 22:35:02982 :: ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE locale\hu\ui\login.png

Egyébként is általános tény hogy nem kezel .png képfájlokat a Metin2 kliens motorja...

Szóval használj targa (.tga) vagy textura (dds) fájl formátumú képet.

Konvertáld online converterrel (Beírod a googleba: png convert to tga), vagy használd a photoshop, gimp, paint.net alapértelmezett moduljait erre a célra.

Továbbá van mód a kliens motorját is támogatásra bírni:


1. Megnyitod a kliens forrásban található ScriptLib mappát.
1.a. Megnegnyitod a Resource.cpp fájlt és rákeresel a következőre:


m_resManager.RegisterResourceNewFunctionPointer ("TGA" NewImage);


1.b. Alá beilleszted a következőt:


m_resManager.RegisterResourceNewFunctionPointer("png", NewImage);


(Nem teszteltem.)