Mount delay

Indította djmester, 2018-08-30, 10:43:49

Sziasztok!

Régen volt téma ez a hiba, lehet csak nálam de hát én az alap hungaryv1 ben és találkoztam ezzel.
Emiatt kicsit szüneteltettem a hobbi szerverezést. Viszont most kedvem támadt hozzá és folytatnám a dolgot viszont a hiba még fent áll csak annyira sikerült még rájönnöm, hogy ha minden tárgy fent van a karakteren (vért fegyó füle stb..) full_set-el akkor a leszállás után van vagy 3 sec "lag/delay" mire a pecsét vissza kerül az invertoryba. Vagy leszáll a hátasról ha más a subtype és nem costume_mount minden type-ot próbáltam ami mount és mindegyik laggol viszont ha nincs fent semmilyen tárgy vagy csak 1 vért vagy 1 kard akkor vagy nincs ilyen lag "delay" max egy nagyon minimális de az elférne.

2 klienssel néztem hogy a laggolás követően a másik játékos mit lát, de néző játékos nem laggol és úgy tűnik hogy kliens oldalon valami csomag hiba lehet. Mivel hiába szállok  le a hátasról leszáll de a pecsét csak 3 sec után kerül az invertoryba viszont a néző játékos szemszögéből  nincs 3 sec delay csupán akkor száll le a hátasról  amikor a másik kliensen bekerült a inverotryba a pecsét. vagyis 3 sec után.  már ha lehet értani amit próbálok meg fogalmazni. :'D

vannak esetleg ötletek mit nézek át mi lehet probléma packet-ekben nem láttam típuskülönbségeket így nem igazán tudom mi lehet még gond.

Tanácsokat tippeket megköszönök :D

a) bekéne iktatni egy új rendszerüzenetet("X másodperc múlva felszállsz a lóra") questbe, mármint abba, ahol a mountpecsétek vannak.
b) átkéne alakítani a mountpecséteket úgy, hogy legyen rajtuk egy autopoti effektus --->így ért.szerűen nem vennéd fel, de látnád, hogy melyiket használod
c) ki kéne deríteni, hogy pontosan milyen packetekkel működik a dolog
d) új mountpecsét rendszert kéne írni a régi/alap mountrendszerre

Szerintem ezzel a dologgal 1x már nyitttam egy témát és nem jutottunk előrébb. :(
Mondjuk ki is akarná megoldani, ha még a GF is nagyban tesz arra, hogy ilyen kis hibát kijavítson.

De ez nem kis hiba valamiért nálam elég látványos.  Valamit csak lehet vele csinálni vagy melyik type nem laggol maybe.. mert nekem mindegyik :'D

2018-09-02, 09:27:03 #3 Utolsó szerkesztés: 2018-09-02, 09:31:01 Szerző: fabtam11
ON:
A 34k-ban? \ a costumemount nélküli 40k-ban az 52k ID-jű pecséteknél (pl 52001,52002...stb) nincs lehetőség a tárgyfelvételére. Ez gondolom boldogító hír, bár akkor miért is adódik problémánk azzal, hogy bizonyos pecséttípúsoknál van delay?
A válasz elvileg az, hogy ha az itemet(16-os type-jű holmit) felszereltük, akkor ugye elsőnek megy egy adat a kliensből,hogy felkerül a tárgy, másodiknak reagál a quest, harmadikra felszállunk a mountra+kapjuk a bónuszokat és aztán így megyünk visszafele:  leszállunk a mountról-bónuszok, mrt ugye reagált a quest és lekerül a mountpecsét is.

Exramunka:
Nos ha mondjuk a forrás a petrendszer klónjaként kezelne egy mountrendszert, akkor szerintem kiküszöbölhető lenne az, hogy a gf f@$7@Đä-it koppintsuk és másodpercek alatt elkerüljük ezt a delay-es hülyeséget...
Vagy egyszerűbben:
Vagy szimplán csak egy ki-be kapcsolható, 18-as typejű(tipikus questitem besorolású tárgy) időkorlátos\időhatáros dolog kéne aztán már nem is kell oda az a hülye kosztümmountslot, NEM? Csak nem csinálunk minden egyes aktiválható tárgynak 1-1 slotot, hogy felszereljünk minden egyes apró tárgyat, nem? Vagy talán tévednék?



OFF
Komplett szolúsön: nem használsz olyan hülye rendszereket, amik nem tetszenek neked. Szal ha a gf mountpecsét rendszerében hibát találtál és szúrja a szemed a gerenda, ami másoknak csak szálka, akkor itt az ideje elgondolkodni azon, hogy meddig van még türelmed a gf fejlesztéseit majmolni...