Belt inventory nagyobbítás Python érdekesség

Indította Ferenc, 2018-08-25, 14:07:22

Sziasztok.

A mi nap probálkoztam az öv rendszer kibövitésével maga ez a dolog nem is jelentett gondott... csak a python rész... maga a beltinventorywindow.py ....

window = {
"name" : "BeltInventoryWindow",

## 600 - (width + ????? ?? ??? 24 px)
"x" : SCREEN_WIDTH - 176 - 148,
"y" : SCREEN_HEIGHT - 37 - 565 + 209 + 32,

"width" : -200,
"height" : 300,

"type" : "image",
"image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/bg.tga",


Na ugye itt a width alapból + érték lenni ami jobbra mozditja azt a bizonyos "láthatatlan hátterét" a dolognak... na de nekem balra kell mozgatni... ami ugye - értékkel menne úgy igazán... de ha - az érték széltében hosszában kihuzza a "láthatatlan hátteret" esetleg valakinek van bármi ötlete?

beltinventorywindow.py:
import uiScriptLocale
import item

EQUIPMENT_START_INDEX = 180
X = -200

window = {
"name" : "BeltInventoryWindow",

## 600 - (width + ????? ?? ??? 24 px)
"x" : SCREEN_WIDTH - 176 - 148,
"y" : SCREEN_HEIGHT - 37 - 565 + 209 + 32,
# "x" : -148,
# "y" : 241,

"width" : X,
"height" : 300,

"type" : "image",
"image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/bg.tga",


"children" :
(
## Expand Buttons
{
"name" : "ExpandBtn",
"type" : "button",

"x" : 2,
"y" : 60,

"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_normal.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_over.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_down.tga",
"disable_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_disabled.tga",
},


## Belt Inventory Layer (include minimize button)
{
"name" : "BeltInventoryLayer",
"type" : "board",
"style" : ("attach", "float"),

"x" : -188,
"y" : 0,

"width" : 342,
"height" : 300,

"children" :
(
## Minimize Button
{
"name" : "MinimizeBtn",
"type" : "button",

"x" : 2,
"y" : 60,

"width" : 10,

"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_normal.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_over.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_down.tga",
"disable_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_disabled.tga",
},

## Real Belt Inventory Board
{
"name" : "BeltInventoryBoard",
"type" : "board",
"style" : ("attach", "float"),

"x" : 10,
"y" : -3,

"width" : 332,
"height" : 300,

"children" :
(
## Belt Inventory Slots
{
"name" : "BeltInventorySlot",
"type" : "grid_table",

"x" : 5,
"y" : 5,

"start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START,
"x_count" : 10,
"y_count" : 9,
"x_step" : 32,
"y_step" : 32,

"image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub"
},
),
},
)
},

),
}


Előre is köszi!

Hasonló hibába futottam énis, valakinek van megoldása, a python "láthatatlan kattinthatatlan" hátterére? Azthiszem, Bélának volt valahogy egy megoldása, de sajnos nem találom:)
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

Talán
Segít :o



import uiScriptLocale
import item

EQUIPMENT_START_INDEX = 180

window = {
"name" : "BeltInventoryWindow",

## 600 - (width + 오른쪽으로 부터 띄우기 24 px)
"x" : SCREEN_WIDTH - 176 - 148,
"y" : SCREEN_HEIGHT - 37 - 565 + 209 + 32,
# "x" : -148,
# "y" : 241,
"width" : 148,
"height" : 139,

"type" : "image",
"image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/bg.tga",


"children" :
(
## Expand Buttons
{
"name" : "ExpandBtn",
"type" : "button",

"x" : 2,
"y" : 15,

"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_normal.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_over.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_down.tga",
"disable_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_disabled.tga",
},

## Belt Inventory Layer (include minimize button)
{
"name" : "BeltInventoryLayer",
#"type" : "board",
#"style" : ("attach", "float"),

"x" : 5,
"y" : 0,

"width" : 148,
"height" : 139,

"children" :
(
## Minimize Button
{
"name" : "MinimizeBtn",
"type" : "button",

"x" : 2,
"y" : 15,

"width" : 10,

"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_normal.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_over.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_down.tga",
"disable_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_disabled.tga",
},

## Real Belt Inventory Board
{
"name" : "BeltInventoryBoard",
"type" : "board",
"style" : ("attach", "float"),

"x" : 10,
"y" : 0,

"width" : 138,
"height" : 139,

"children" :
(
## Belt Inventory Slots
{
"name" : "BeltInventorySlot",
"type" : "grid_table",

"x" : 5,
"y" : 5,

"start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START,
"x_count" : 4,
"y_count" : 4,
"x_step" : 32,
"y_step" : 32,

"image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub"
},
),
},
)
},

),
}