Szerver indítás gond

Indította soslove, 2018-08-08, 16:46:31

2018-08-09, 15:04:15 #20 Utolsó szerkesztés: 2018-08-09, 15:06:05 Szerző: K3zX
A map mappájában (kliensoldal) settings.txt-ben szerepel egy xy.msenv fájl.
Ellenőrizd hogy létezik-e a Ymir work\environment elérésen (etc.eix-epk vagy ahova tetted)

Ha nem létezik, és nem is adtak a maphoz .msenv fájlt akkor meg pl módosítsd a1.msenv-re, az a map1 környezete. (Ég+ködért felelős amúgy ez a fájl)

+A settings.txt-ben szerepel egy textureset .txt fájl is, azt is ellenőrizd.
(De ha a talajt amúgy látod textúrával együtt akkor nem ez a gond, inkább a felső)

lent mindent látok. Csak ahogy megyek előttem minden mosódik, ha lefele nézek úgy nincs semmi gond. Mindent tisztán látok. Csak az ég vagy nem tudom mi mosódik. És volt hozzá olyan fájl, felül is írtam a kliensbe de változatlan, írjam át a1-re?

Ha átírod a1-re akkor a map1-es ég lesz. Ha neked így jó akkor próbáld ki.
Ha feldobod azt a .msenv fájlt amit kaptál, megnézem hogy elírtak-e benne valamit.


Jó a fájl, szerintem az a gond hogy nem ymir work\environment\metin2_map_trentdungeon.msenv elérésre tetted hanem csak environment\metin2_map_trentdungeon.msenv

Privátban tudunk esetleg valahol beszélni? TS? Discord? Bármi?

Nem, bocsi.

Bontsd ki az etc.eix-epk-t, abban a ymir work\environment mappába dobd bele ezt a fájlt majd csomagold vissza és jó lesz.

Terrain.eix -et bontottam ki abban van ymir work/environment

nekem az ETC-be  nincs olyan hogy environment

Egy alap kliensben pedig az ETC-ben van, de igazából mind1, csak olvassa be a kliens az index fájl által.

Tehát akkor neked az index fájlba így van megadva az environment?

d:/ymir work/environment/
terrain


A probléma akkor is az hogy nem létezik vagy nem olvassa be a
ymir work/environment/metin2_map_trentdungeon.msenv fájlt.

Amúgy bontsd ki az etc-t és lesd meg újra, hogy biztos nincs-e ott :)


2018-08-09, 16:09:45 #30 Utolsó szerkesztés: 2018-08-09, 16:14:43 Szerző: K3zX
Tudod mit, tedd a .msenv fájlt a Settings.txt mellé. Nem szokás így csinálni, de így is beolvassa.

2018-08-09, 16:15:59 #31 Utolsó szerkesztés: 2018-08-09, 16:17:44 Szerző: soslove
Értem megpróbálom köszi.

És még egy dolog.


Ha tegyük fel én egy új pet-et akarok berakni, de nem a szokásos helyre, hanem külön eix, epk-ba rendezném a saját dolgaimat. Akkor hogyan kell?

Megnézem a GR2 fájlt granny viewerrel.
Ott a texture listnél látom a helyét

ymir work/npc2/mappaneve/texturaneve

Na én csinálok egy új eix-et

ymir work/npc2/  ide berakom a mappáját a petnek.

Majd a root.eix-et kicsomagolom és az npclist helyére hogy kell beírnom, hogy beolvassa?

a pack mappa indexébe már beírtam az eix-emet.


#UPDATE

Ja és hangot hogy tudok a mobnak illetve a petnek akár? :|

Kizárólag az index fájlba bele kell írnod az új patch nevét, a többi nem változik.

Akár

*
patchneve


vagy

d:/ymir work/npc2/
patchneve


Ahogy tetszik.




Sound2.epk-t bontsd ki és nézd meg hogy van egy alapnak, szerintem csak lemásolod és automatikusan beolvassa ha egyezik az npc2 mappa nevével. Persze magát a hangfájlt azt majd neked kell valahonnan megszülnöd hogy passzoljon és ne pl egy oroszlán hangja legyen a pl krokodil vagy akármilyen új petednek.

*
ujnpc


tehát ha indexbe így beleírtam. Akkor elméletileg npclisthez ugyanúgy csak ennyit


ID mappaneve

És ennyi? Mert a mappanév egyezik az msm-el. Ha igen, akkor nem tudom, de nem látom a pet-et. /poly-al teszteltem.

2018-08-09, 16:28:12 #34 Utolsó szerkesztés: 2018-08-09, 16:31:49 Szerző: K3zX
Igen az npclist annyi.

Viszont nem mind1 milyen ID-t adsz neki.

Keress egy NPC2-es npc/mobot, és ahhoz közeli id-t adj neki.
Vagy módosítsd az ID tartományokat a kliens forrásban.

Ha továbbra sem jó, akkor túl új a Granny verziója a modellnek. Ellenőrizd hogy 2.4-es-e Granny viewerben. Alap esetben csak 2.4-est tud beolvasni a kliens. Ha 2.6-os vagy nagyobb, akkor frissítened kell a kliensben a Granny-t. (Kliens forrás)

Ez már nekem sok :| Nem működik egyébként továbbra sem.

A kliensben meg a frissítést inkább hagyjuk, az már nekem magas. :| Köszi a segítségedet :)

De megnézted hogy 2.6-os vagy nagyobb? Csak nyisd meg granny viewerben és írni fogja.
Mert ha 2.4-es akkor működnie kell csak valamit elrontasz, akkor még van értelme próbálkozni.

2018-08-09, 16:48:56 #37 Utolsó szerkesztés: 2018-08-09, 17:49:11 Szerző: soslove
Tessék. 2.6-os elméletileg

Üzenet összefésülés: 2018-08-09, 17:49:11

Lenne egy újabb problémám..

Mégpedig a pályával.. Nem akar összejönni.


Warpoltam, és rögtön kidob.

0809 17:46:13648 :: CMapBase::LoadProperty(FileName=plechi_greendragon_map\MapProperty.txt) - LoadMultipleTextData ERROR ĆÄŔĎŔĚ ľřŔ» °ˇ´ÉĽşŔĚ ¸ą˝Ŕ´Ď´Ů.
0809 17:46:13648 :: CMapManager::LoadMap() Invalid Map Type
0809 17:46:13648 :: CPythonBackground::SelectViewDistanceNum(int eNum=0) mc_pcurEnvironmentData is NULL