Forrás és kapcsolódás

Indította Rodriguez, 2018-08-05, 21:59:37

Hi!
Forditottam egy game-t amit sikeresen vissza is helyeztem az eredeti szerverbe,  semmi hibát nem ir ki, mariadb-t felraktam, addig az volt a problémája.

Eddigi próbálkozásaim során a kliens még annyit se irt hogy NORM, most viszont ki is irja, (forditottam inditót is)
de csak annyit ir hogy kapcsolódás a szerverhez.

Mit tudok ez ellen tenni? :o

2018-08-05, 22:53:03 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-08-05, 22:54:37 Szerző: K3zX
Elég kevés információ.

Milyet fordítottál? Mert ha alap, még akkor sem mindegy melyik branch.
+Serverinfo.py auth port jó? És DB&Auth&Ch1 syserr semmi?

Ha nem alap akkor meg számtalan oka lehet még, login packetek eltérnek (packet.h), esetleg pongot bekapcsolták de alapból nem egyezik.

Milyen okból tértél át MariaDB-re? Nem sokan használják, habár a stúktúra 1:1-ben megegyezik a MySQL-ével tehát mennie kellene.

Amit elfelejtettem (VPS-en van)
Kraizy-t forditottam.
Serverinfoban egyeznek a portok mindenhol.
DB - semmi
Auth syserr - [spoiler]SYSERR: Aug  5 22:50:22.677175 :: hupsig: SIGHUP, SIGINT, SIGTERM signal has been received. shutting down.
SYSERR: Aug  5 22:50:22.962188 :: pid_deinit:
End of pid

SYSERR: Aug  5 22:51:57.119812 :: pid_init:
Start of pid: 1019

SYSERR: Aug  5 22:51:57.226453 :: LoadPackageCryptInfo: [PackageCryptInfo] Failed to load package/cshybridcrypt_metin2_patch_sg1.dat
SYSERR: Aug  5 22:52:22.33736 :: Process: UNKNOWN HEADER: 111, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 66, fd: 15[/spoiler]


Ch1 [spoiler]Aug  5 23:00:05.887795 :: SpawnMob: cannot create monster at non-exist sectree 405100 x 656600 (map 61)
Aug  5 23:00:54.607361 :: GLOBAL_TIME: Aug  5 23:00:54 time_gap 0
Aug  5 23:01:05.887557 :: SpawnMob: cannot create monster at non-exist sectree 405100 x 656600 (map 61)
Aug  5 23:01:54.526072 :: GLOBAL_TIME: Aug  5 23:01:54 time_gap 0
Aug  5 23:02:05.887765 :: SpawnMob: cannot create monster at non-exist sectree 405100 x 656600 (map 61)
Aug  5 23:02:54.485609 :: GLOBAL_TIME: Aug  5 23:02:54 time_gap 0
Aug  5 23:03:05.886223 :: SpawnMob: cannot create monster at non-exist sectree 405100 x 656600 (map 61)
Aug  5 23:03:54.445910 :: GLOBAL_TIME: Aug  5 23:03:54 time_gap 0
Aug  5 23:04:05.888878 :: SpawnMob: cannot create monster at non-exist sectree 405100 x 656600 (map 61)
Aug  5 23:04:54.366269 :: GLOBAL_TIME: Aug  5 23:04:54 time_gap 0
Aug  5 23:05:05.886143 :: SpawnMob: cannot create monster at non-exist sectree 405100 x 656600 (map 61)
Aug  5 23:05:54.325947 :: GLOBAL_TIME: Aug  5 23:05:54 time_gap 0
Aug  5 23:06:05.887589 :: SpawnMob: cannot create monster at non-exist sectree 405100 x 656600 (map 61)[/spoiler]

Nem alap forrás, hisz módositottam benne a stat pontokat, illetve hogy meddig kaphatnak statpontokat, ill. a birodalami chat-et is beraktam.

MariaDB-t pedig egy ismerősöm ajánlotta, hisz ő is azt mondta hogy ugyan az a struktúra megegyezik de még is modernebb?! nem mellesleg amig nem lett használva forrás szintén mariadb volt és működött minden, csak miután használtam azután irja azt hogy kapcsolódás a szerverhez.
Ha hibás adatot adok meg szintén csak kapcsolódik.

Ellenőriztem, game db fut

Process: UNKNOWN HEADER: 111, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 66, fd: 15
Ez bajos lehet ??? ::) :-X

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2018-08-05, 23:12:18
Process: UNKNOWN HEADER: 111, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 66, fd: 15
Ez bajos lehet ??? ::) :-X

"Can u help me what i need to do then"?
Mert gondoltam rá hogy feketefelhőt jelenthet, de hogy mit és merre kéne keresnem igy :O

Game&Db mainline, kliens novaline?

111-es hedörrel kapcsolatos a hiba.
HEADER_CG_LOGIN3 = 111,