Mob_Drop segitség c++

Indította Ultor, 2018-08-05, 17:07:15

Sziasztok!

lenne egy olyan jelegü kérdésem hogy hol tudom be állitani azt forrásban hogy a mobok ugy dropolják a tárgyat  hogy a player és a mob közöt ne 10 hanem pl 15 szint külömbség legyen

tehát teszem fel vad kutya 1.szint én player 11.szint már nem dob semmit de ha én 10.szint akkor már dob egy pl kavicsot

ezt szeretném forrásba meg találni de égen földön nem találom ha valaki tudja esetleg azt nagyon szépen meg köszöném hogy le irná hol és mit keresek

válaszokat előre is köszönöm további szép napot mindenkinek.

Nem biztos de talán ez:
if (iLevel < c_rInfo.m_iLevelStart || iLevel > c_rInfo.m_iLevelEnd)
continue;

Ha common drop-os dropra gondolsz.

Hát én relative arra gondoltam hogy bármilyen tárgy amit be állitok hogy dobjon a mob azt a playernél ugye ami van szint határ az a 10 szint külömbség azt növelni picit hogy ne 10 hanem 15 vagy 20 szint külömbség legyen a mob és a player közöt   igy  akkor nem 10 hanem 20 szint külömbségel dropolja az adot tárgyakat amit be álitotam de szerintem ezen is ki birok már indulni amit irtál köszönöm

2018-08-05, 17:54:36 #3 Utolsó szerkesztés: 2018-08-05, 18:03:52 Szerző: 5310pati
Hát én gyorsan átfutottam és csak azt találtam
if (ITEM_MANAGER::instance().CreateDropItem(this, pkAttacker, s_vec_item))
innen ered.

Üzenet összefésülés: 2018-08-05, 18:03:52

Vagy esetleg ez:
DropEvent_CharStone()
{
percent_lv01_10 =  100;
percent_lv11_30 =  200;
percent_lv31_MX =  300;
level_range = 10;
alive = false;
}

meg nézem köszia segitséget