Pár apróság

Indította fabtam11, 2018-07-09, 11:38:16

2018-07-09, 11:38:16 Utolsó szerkesztés: 2018-07-09, 11:53:26 Szerző: fabtam11
Üdv!

Csak pár kérdést csapok main illetve p-szerós fejlesztések\hibák\kérdések kapcsán:
-1- Alaból miért lehet két féle sima-normál-nehéz majomkazamata? -- már töröltem, de mégis jó lenne róla elmélkedni két sorban.

-2- Miért van bent 1 birodalmi war(aka GM map) és mért van bent 1 inaktív céhwarmap alapból mindenhol?

-3- 40k-n valahogy mindenhol láttam már olyat, hogy a mobok feje felett shoptitle van, holott ezt a buggot már
rég javítani kellett voln... oké lehet, hogy 2017-ben néztemfel utoljára a DDMt2-re, de nekem nagyon úgy rémlett, hogy ez így volt e.O Valaki nem dobna meg egy hotfix linkkel vagy egy tippel h mi miatt lehet ez?

-4- A játék alapvető funkciói között van 1-2 banális tévedés, lásd a mountrendszerek.:
az egyszerhasználatos pecsétek egyszer feldobnak, majd ha meghalsz v leszállsz akkor még mindigen okés
Ha a fel-le vehető részt nézzük ez egy hibalehetőséget takar, szóval sztornó useless a dolog és az egész rework-ja sokkalta hasznosabbá válhat akkor, ha az auto poti szintjén egy ki-bekapcsot rendelünk hozzá, nem?

-5- Hogy a csodába sikerülhet egyes embereknek mindig előszedni azt az "Epés" hibát? Vagy a tárgyak javításánál lehet valami gikszer vagy talán a boltok rendszere buggolhat?

-6- Most alapvetően a sárkánykőalkímia, a sötétsárkányok és a többi extra koppintása tényleg akkora létszükségletté lett?


2018-07-09, 12:26:34 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-07-09, 13:54:09 Szerző: K3zX
Idéz-1- Alaból miért lehet két féle sima-normál-nehéz majomkazamata? -- már töröltem, de mégis jó lenne róla elmélkedni két sorban.
A kezdődől van 4 féle, nekem a normál és nehézből egy. (Nem töröltem semmit)
A kezdőből minden birodalomnak sajátja van, +1 alap ami nincs felhasználva.
(Gondolom abból másolták le a 3 másikat, azt meg otthagyták)

Idéz-2- Miért van bent 1 birodalmi war(aka GM map) és mért van bent 1 inaktív céhwarmap alapból mindenhol?
Birodalmi war map azért van, mert csináltak birodalmi war-t. forked_road.quest.
Az inaktív céhwarmappot nem tudom melyikre gondolhatsz, alapból van a sima öldökölős(t3), meg a zászlós(t4). A t1 & t1 valószínű nem céhwar map lett volna, mert 3 "bejáratuk" van, inkább birodalmi war alternatíva.

Idéz-3- 40k-n valahogy mindenhol láttam már olyat, hogy a mobok feje felett shoptitle van, holott ezt a buggot már
rég javítani kellett voln... oké lehet, hogy 2017-ben néztemfel utoljára a DDMt2-re, de nekem nagyon úgy rémlett, hogy ez így volt e.O Valaki nem dobna meg egy hotfix linkkel vagy egy tippel h mi miatt lehet ez?

Tegnap előtt felnéztem Metin2.hu-ra, és bár nem a mobok feje felett, de egy player feje felett láttam ilyet még mindig. Gondoltam is hogy GG nyomjátok csak az új felesleges kontenteket, de egy ilyet nehogy kijavítsatok ennyi év után. Nagy eséllyel mobnál is fennáll még mindig, nem hiszem hogy csak félig javították.
A hiba amúgy szerintem a VID-ek miatt van, ha egy mob vagy másik player megkapja egy olyan player volt VID-jét ami boltolt, odateszi a shop nevet rá.

Idéz-5- Hogy a csodába sikerülhet egyes embereknek mindig előszedni azt az "Epés" hibát? Vagy a tárgyak javításánál lehet valami gikszer vagy talán a boltok rendszere buggolhat?
Azthiszem hogy ha egy tárgy boltban van, de kliensoldalon nem szerepel, akkor lesz ott Epe. Ha megveszi, szerintem onnantól nem fogja látni, kidobni se tudja, csak foglalja a helyet.
Egyszer képen láttam egy másik féle hibát ezzel az epés dologgal, amikor a playernek megnyílt egy fejlesztési ablak elvileg teljesen random, és tele volt epével. Erre magyarázatot pontosan mikor jön elő, nem tudok adni, soha nem fordult velem elő.

A false bolt cím bugot, mint ahogy elöttem írják a VID ütközés okozza, egy azonos VID-en szereplő bolt miatt, amelyet más játékos használt, de kilépett boltozásból, és valaki rögtpn utána belépve ugyan azt a VID-et kapta meg a szervertől.

Ezt ugy tudjuk fixálni, hogy ellenőrizzük a title cím appendnél, hogy akire készülünk tenni shop title-t az player-e és boltozik- valójában. Persze kell egy funkció a klirns forrásba, amely a valódi eredményt mutatja az össze kliensben tárolt player boltozási státuszáról, de ez nem nagy kunszt, hiszen ott az instancebase, ahová csak szervertől packetben kiküldjük a boltozási státuszt. 

Az epésre a válasz konkrétabban:
PyObject * itemSelectItem(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
int iIndex;
if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 0, &iIndex))
return Py_BadArgument();

if (!CItemManager::Instance().SelectItemData(iIndex))
{
TraceError("Cannot find item by %d", iIndex);
CItemManager::Instance().SelectItemData(60001);
}

return Py_BuildNone();
}


Bizonyára chrash-elne vagy lefagyna a kliens, ha nem tudna mit kijelölni, ezt kikerülve kapott egy place holdert.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat! :)