npclist.txt

Indította Sindyke21, 2018-06-28, 11:06:47

Sziasztok!
Bocsánat ezért a h.... megszeretném mérdezni hogy az npclist.txt-be,miért 0 kezdi?
PL:0   pony_normal    pony , ha elmagyaráznátok,azt megkőszőnőm!

Semmi logika nincs, ha bővíteni akarod keresel egy számot ami még nincs benne és beleírod.
A különbség a sikertelen és a sikeres ember között nem feltétlenül a tehetség, hanem a kitartás.
https://youtu.be/jGQJqcyHjY0

2018-06-28, 13:41:14 #2 Utolsó szerkesztés: 2018-06-28, 13:43:06 Szerző: xploitz
Akkor van 0-val is benne, ha ugyanazt a modelt többször, több mobként, más textúrával is akarod használni. Teszem azt van ez a csibe mount. Egy azon model, 6 különböző színben, ezért ezek a sorok benne lesznek az npclist-ben:


0 chick_yellow1 chick
0 chick_yellow2 chick
0 chick_yellow3 chick
0 chick_white1 chick
0 chick_white2 chick
0 chick_white3 chick


E szerint a chick mappában van 6 különböző textúrád, amit ugyanazon modellre akarsz ráhúzni. Mindegyikhez tartozik egy msm file (chick_yellow1.msm, chick_yellow2.msm stb), ezekben van megadva a model, és a ráhúzandó textúra. Itt egy példa, a chick_white1.msm:


ScriptType            RaceDataScript

BaseModelFileName     "D:\Ymir Work\npc_mount\chick\chick_yellow1.GR2" --Alap modell elérése

Group ShapeData
{
    PathName ""
    ShapeDataCount 1
Group ShapeData00
{
ShapeIndex 0

Model "D:\Ymir Work\npc_mount\chick\chick_yellow1.GR2" --Az alap modell
SourceSkin "D:\Ymir Work\npc_mount\chick\chick_yellow1.dds" --A modell erre a textúrára hivatkozik alapból
TargetSkin "D:\Ymir Work\npc_mount\chick\chick_white1.dds" --Te ezzel a textúrával akarod használni
}
}
Group AttachingData
{
    AttachingDataCount       2
   
    Group AttachingData00
    {
        AttachingDataType    1
       
        isAttaching          1
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "Bip01"
       
        CollisionType        1
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           89.000000
            Position         0.000000 -35.000000 -35.000000
        }
    }
   
    Group AttachingData01
    {
        AttachingDataType    1
       
        isAttaching          1
        AttachingModelIndex  0
        AttachingBoneName    "Bip01"
       
        CollisionType        3
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           107.000000
            Position         0.000000 -35.000000 -35.000000
        }
    }
}


Eztán pedig mint normál esetben adsz nekik egy id-t, és a mappa helyett az msm file-ok nevét adod meg, így:


20235 chick_yellow1
20236 chick_yellow2
20237 chick_yellow3
20238 chick_white1
20239 chick_white2
20240 chick_white3


Remélem érthető.  ;)



Teljesen Nagyon szépen kőszőnőm!!!