Rendszerek és jelentőségük

Indította fabtam11, 2018-06-28, 09:39:57

2018-06-28, 09:39:57 Utolsó szerkesztés: 2018-06-28, 20:44:29 Szerző: fabtam11
Üdv!

A témámban szereplő elemzés az én szemszögemet takarja, ezáltal nem mondom, hogy jól gondolom, de vannak érdekes nézőpontjaim; Bazira toxikus és kritikus leszek a végére...
[spoiler]
-Kosztüm rendszerek:
Akár hajat, akár kosztümöt, akár kosztümfegyót vagy mountot / vállpántot nézzünk, a dolog mindig a következőkre megy: egy adott felszerelhető és látható funkciót hivatott kezelni;
-Bónuszt adhat, időre mehet(leszámítva a pántot) és ezen túl még a beszerzésétől függően időt vagy pénzt is vihet.

Zodiákus dolgok:
Ja elkellett már egy 12 runt összesítő rendszer, amiből kiderül, hogy pythonban a mappok egyes koordinátái v area részei külön skyboxot kaphatnak. Hurrá! Jah és ezen túl a 12 féle kihívás se kutya, szóval ha valami megszállott képes lekoppintani a GF questjeit és runquestjeit, akkor bizti jól járhat az egyik szeró! :)

-Öv rendszer:
A két leltárhoz még okés, de a négyhez már csak kolonc szinten tudnám megemlíteni az 1-16 slotjával, no meg az 1-3 bónuszával még úgy a hab a tortán kategória... a fejlesztők nagyon akartak valamit, de mikor tűzkövezzük a tárgyat, akkor dúrván bekeményíthet a +9-es szintű övünk azzal a 3 kohóval, ami így majdnem 10% kaszt elleni védelmet garantálhat... jó, nem hangzik nagy számnak, de azért mégis nyom egy picit a latba.

-Gyűrű rendszer: parasztvakításnak hívnám az effektek miatt, de ha lenne kint egy jól megírt, forrásban levő séma, ami vagy query kódba adná v csak a forrásban tárolná az egyes Gyűrűk, nyalókák, szimbólumok, bánom is én milyen ring itemek dolgait, akkor az máris egy hatékonyabban kihasznált feature lenne, mintsem az az 1-3 opttal effektet felhúzó kis semmiség.

-Pet rendszer (GF-es újabb)
Időre, tárgyakra, expre és farmolásra megy, szóval viszonylag 2013-ban is jól jöhetett volna... habár a két leltár mellett még jobb kihívást nyújthatott volna az idők folyamán. A mostani 4 leltáras helyzet mellett kicsit el van engedve a dolog, bár... MINEK KELL A PETEKNEK IS OP SKILL? Jah és passzív... hát kössz, akkor most elnyomok egy látatlan gombot és kapok egy pvpben v pvm reakcióban látható dolgot... #KöszönjükYMIR work, még egy pointless bullshit... mért is mozogna a pet v mér nyomna be effektet a skill aktiválásakor?

-7-8. skillek [PVP]
Újabb nagyszerű szegénységi bizonyítvány egy balansznak álcázott unbalanszról, ha már animációja meg effektje nincs, akkor legalább a bal felső sarok jelz... ok betörök egy FMS+8-at, ha ez a dolog még jelzi is a bal felső sarokban, hogy aktív. -- jó, kritikusan álltam hozzá, de az ég szerelmére: A 6. skilleknél legalább mozog és effektezik a karakter, mennyire nehéz odavágni egy nyamvadt kóreai skillt egy passzív skillnek, meg mennyi idő a karira rárendelni egy pajzsra hasonlító v egy kardra / egyébre hasonlító buffot?

-Sárkánykő alkímia
Ha már az új ékszereket PVP-re vágtuk a játék végén, akkor ugye a GF-nek is kellett egy kis szívfájdítós szerencsejétékosdi és kellett még ez a bánatosan hülye megoldás is...bár nem csodálkozom, ha már pvm ékszer is volt a játékban ~a lélekkristály ékszerek gyanánt(?) akkor itt már nincs megállás a meggondolatlan kóreai systemek terén... hmm mért is hagyták abba a kóreaiak 2014 körül? jah a játék mutatott egy useless fuck you-t és ők meg úgy gondolták, hogy akkor mára elég volt a dologból.
építő kritika: néhány szerón okosan csak 1 vagy 2 alkímiás cucc aktiválható, jó tudom azért az a 6 összetett fullos alki nagyon menci de azért álljon már meg a fákjás gyászmenet, ha már néha egy SÉS 55-ös kari elveri a 99+-ost... jó tudom a gf unbalanced és pay2win de most tehetek én arról, hogy mindenki ezt koppintja és erre veri magát? #irony#kappa#mégmindignemköltöttemazoffisölszerón

-Powermount system
2012-ben jött pár új mountreskin és azóta úgy 2013-14 fele már ki is használták ezt a csodás, bazisok itemprotos sort zabáló rendszert, ha mondjuk a forrás szabná meg a bónuszokat, akkor még érteném is a tém... nem, ez is csak questrendszer, de legalább ezt jól csinálták addig a pontig, míg átláthatóak a feladatok(bár tudnám itt mi a francra értem ezt az egészet, elvégre még mindig a harci vadkan a menő)
Összegezve: az elképzelés szexy, a kivitelezés questesen is okés és némiképp jól adná a dolog, de azért egy kivetni való dolgot látok: Mér narancssárga a legutolsó változat?

-Halász rendszer rework:
Rég tetris-eztem, de azért jó a nosztalgia! :)

-Újabb játékon belüli játékok rendszere:
Okés az OKé kártya, de ha a szóviccen átlépünk, akkor több ilyesfajta dolog kellene a GF-nek...
a P-szeróknál meg már volt amőba is meg még  jackpot és még egy csomó egyéb dolog, de mégse űberelhetitek a mikrometines halászos szerencsejátékos küldit, mikor memorizálni kell h melyik hal az értékes és ki kell választani három adott példányból, hogy melyik a drágább... ahh micsoda emlékek :'D
Visszatérve: a 2017-es GF-es halloweeni izé még legit

Az új fizetőeszköz azzal a zöldeskék sokszöggel se kuty... jah várjunk az energia rendszer kimaradt.:
Az npc-hez való rohangálás egy elmebaj, ha mondjuk az item destrukciós gombhoz kötnénk h random addoljon pár energiaszilánkot, akkor az se lenne egy hülye megoldás. ~ Jó, pvm szerón mindenki szereti futtatni a playereit, de azért egy adott idő után már bazira monotonná válik a dolog.
--A dolog háttérbe szorult, holott egy adott %-kal minden bónuszunkra rádobhat ez a rendszer
--Baromira hasznos és fontos lenne, ha ugye jól használnánk ki és nem csak úgy a képernyő bal sarkában gyűjtenénk vele a port!!!!4444

Won és az a kék izé, amit kevertem:
Jah esedékes volt már egy új váltópénz, de remélhetőleg nem a SÉ sorsára jut ... rossz lenne tudni, hogy a p-szerókon túl is már csak a játékosok idejére és pénzére szomjazik a GF...  #okezeddigisígyment#namindegy

Wolfman & Wolfwom...ehh hagyjuk a végét
Volt egy okos halloweeni elgondolás, csak sajnos egy ideje elfelejtették kivenni... Jó, tudom hogy most csúnya hasonlattal élek, de az ég szerelmére: ez a kaszt max npc-ként érné meg igazán, hogy feladatokat adjon és zaklassa a playerünket! Más esetben valahol a sura, a wari és a nindzsa keverékeként borzolja a kedélyeket azzal, hogy még egy kicsit sámánoskodik is a csoportbuffer skilljével. btw nem rossz, csak baromira röstellem, hogy egy ideig vágytam erre a kis módosításra, ami amúgy full gamechanger szinten van.
-kell ugye hozzá a bleeding -Kell hozzá az öt karakter slot -kell hozzá a karmok effektje -kell hozzá a pecabot fixe -kell hozzá a csoportbuff fixe -kell hozzá a komplett reworkje, miután a GF b@#@đĐ[]-ott kiadni azt a fránya wolfwoman-t, szal most ridackot v valaki mást is nyaggatni kéne azért, hogy életképes legyen a félig harcos nőből és félig wolfman férfiból elegyített frankensteinem... >_<" lőjetek meg, ezt én se gondolom komolyan, ugye? #nohomo#ihatethisshittyupdate#whatafakiswrongwiththispeccsö

Skill rework-ok...
-Rendben ez elkellett és a sárkány sáminak az a távharcossá tett közelharcos skillje talán érdekelt valakit. #csakbuffoldtúlaztabuffert
-Gondolom a villámkarom végre leírja, hogy most akkor 5 vagy 6 ellenségen csúszik át az a skill
-Gondolom az ujjrobbantás végre írja, hogy egy adott áthatótalálatos buffja van alapból
-Gondolom a GF-en már látható, hogy a harci mámor mekkora negatívumot jelenthet magasabb skillszinten
-Gondolom a támadás+ is buffolva lett, szóval most nem 50-70 között, hanem mondjuk 120-200 körül buffol
-Gondolom a méregfelhő már még OP-bb lett, elvégre fegyver nélkül 50-100%kaszttal ugyanolyan erősen sebezhet 90statokkal, mint fegyverrel...  DE MÉG MINDIG NEM MOZOG AZ A FRÁNYA 7-8. skill és még egy halvány lila gőzös effektet se mutat?! #rage #angrydevelopernoises

Folytköve...

[/spoiler]

Tehát minden rendszer alapvetően a játékidő meghosszabbítására, kihívás nyújtására, achievement vagy egyéb hasznos elem elérése végett létezik. Viszont több s kevesebb rendszer jócskán túllépi a határait és így nem éppen azt a hangsúlyt üti meg, amire bizonyos helyzetek épülnének. Röviden: mikor egy system akárcsak 2 fullosan optolt tárgy értékeit is túllépi, akkor már tudni kell, hogy pontosan milyen határokig építhetünk új extrákat egy szerverbe!