[KÖZÖSSÉGI FEJLESZTÉS] Hibás ikon helyett

Indította Rock, 2018-06-26, 20:26:29

Sziasztok!

Biztos veletek is előfördult már, hogy beraktok valamit a kliensetekbe, de egy hiba miatt nincs ikonja.
Ilyen a tárgyat nem lehet sajnos mozgatni, és ha egy éles szerveren történik ez, az bizony kellemetlen tud lenni.

Arra gondoltam, hogyha valakinek van kedve, és ideje, írhatna a kliens forrásban egy "default" ikon alapot. Tehát, hogyha egy ikont nem talál a játék, betölt egy alapértelmezett ikont. (Például unkown.tga)

Ezért szokás a teszt szervert is tartani éles mellett ahol teszteled az új dolgokat...
Voltam 1 bizonyos szervernél ahol a tulaj feszt az éles szerver reloadozgatott/tesztelt mindent, holott szoltam neki h nem kéne... meg is lett az eredménye, akik runoztak akkor mind bebugoltak.
Am megkeresed hol tölti be az ikont, és ott megadsz neki 1 default képet.

Amúgy van ilyen, nem? Üres üveg vagy mi.

Van, éppen ezért érdekes, hogy nem minden esetben állítja be.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Azt hiszem csak akkor nem rakja be az üres üveg ikont ha az item_listben van ikon megadva, de maga a fájl nem létezik.

PyObject * itemGetIconImageFileName(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
CItemData * pItemData = CItemManager::Instance().GetSelectedItemDataPointer();
if (!pItemData)
return Py_BuildException("no selected item data");

CGraphicSubImage * pImage = pItemData->GetIconImage();
if (!pImage)
return Py_BuildValue("s", "Noname");

return Py_BuildValue("s", pImage->GetFileName());
}

Talán ez lesz az. Noname helyett add meg pl az üres üveget.

Marty forrásba ez megvan csinálva, ki kell belőle szedni.