mob_proto

Indította Zhyte, 2018-06-25, 19:23:40

Sziasztok miért nem csomagolja be a mob_protot?
csak ennyit ír ki:

http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/06/25/49040.png

előre is köszönöm

40k-s mob_proto-t nem csomagoljuk.

Egyébként a csomagolóban lévő mob_proto oszlopok nem egyeznek a becsomagolni kívánt mob_proto oszlopjaival.

akkor? amit már meg szerkesztettem mob_protot azzal mit csináljak ?
egyébként  egy új npc-t szeretnék be rakni de nem igazán megy

szerveroldalon van a db mappa, abban van a mob_proto_names.txt és mob_proto.txt fájlok, azokat megnyitod, beleírod az új mobokat/npc-ket, és dump_protoval tudod a szerver oldalt kliens oldalra átkonvertálni.

és a db mappát hol találom?

/usr/var/db vagy ez lenne az?
vagy ez /usr/game/share  - db fájl ?

Ha ugyan azt a szerverfájlt használod amit eddig, akkor a te esetedben a cd /usr/game/cores/db elérésen találod a txt protokat.

meg találtam köszönöm,de ha valaki el tudná magyarázni amolyan szájba rágósanXD,lépésröl lépésre hogy 40kba rakunk be egy új npc-t. és vagy itemet

és hogy ha kell valami converter,csomagoló vagy valami hozzá  azt mellékeljétek meg köszönném!!:3


http://metin2hungary.net/index.php?topic=192701.0


Ennél szájbarágósabban már nem hiszem hogy lehet

hát én még mindig nem értem
ha jól értelmezem akkor ftp-röl belekellet másolni a item_proto.txt & item_names.txt-t
a TXT to PROTO-ba
aztán kaptam egy item_protot amit bele kellet húzni a PROTO to XML-ba
és akkor kapnék egy xml-es szerkezhető fájlt de nem kaptam

Azt a két txt-t szerkeszted, nem kell xml-ezni meg semmi ilyesmi. Tehát a txt-kbe berakod az npc-det, nyomsz egy txt-to proto-t, azt berakod a kliensedbe és kész. Természetesen a szerkesztett txt-ket vissza kell tölteni a szerverre.

2018-06-29, 05:33:40 #10 Utolsó szerkesztés: 2018-06-29, 05:36:00 Szerző: adamadeak
Lényegében igen ennyi lenne
[size=78%]Hozz létre a a számítógép asztalára egy Proto nevű mappát[/size]
[/size][size=78%]Azon belül készíts egy mob Proto és egy egy item Proto mappát[/size]
[/size][size=78%]MOB protóba húzd bele a mob_names.txt illetve mob_proto.txt-t a cd /usr/game/cores/db útvonalról[/size]
[/size][size=78%]A mob Proto mappába húzd még bele az ehhez tartozó dump protot[/size][/size]Tehát eddig van egy mob Proto mappád amiben van egy mob_names txt,mob_proto.txt és a dump Proto.
[/size]Mostantól csak ezeket szerkeszd. (Txt fájlok )
[/size]Példa : Új npc-t szeretnél berakni :
[/size]Mob_names.txt-be megkeresed mondjuk a legutolsó NPC id-t(pl.9012) majd ez alá hozz létre egy új sort és mondjuk ez legyen
[/size]a 9013[TAB]Npc neve .  Mentsd el, majd jöhet a mob_proto.txt. -> Itt is keresd ki a 9012es id-t (CTRL+F) majd ez alá másold be a 9012es ID teljes sorát , majd csak az elején levő 9012-t módosítsd arra az ID-re amit megadtál a mob_names.txt-be.

[/size]Mentsd el majd futtasd le a drump protót. Ha végez kapsz egy mob Proto fájlt amit a kliens oldalra kell bemásolnod (pack/locale_hu/..), a mob_names és a mob_proto txt fájlt pedig másold fel a cd /usr/game/cores/db útvonalra (írd felül ) majd reboot vagy lehet elegendő a reload parancs ingame.
[/size]Remelem segítettem, bocsi ha elírtam valamit , reggel van és buszon vagyok :D

hát szerintem minden hova be raktam ahova kell de lehet oda is ahova nem :D
http://keptarhely.eu/images/2018/06/29/v00/20180629v00o2jkd1.png

de le hívom és nem jelenik meg


0629 14:23:04905 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[28140] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/keyto_monster_baphomet/keyto_monster_baphomet.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0629 14:23:04906 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[28140] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc2/keyto_monster_baphomet/keyto_monster_baphomet.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0629 14:23:04906 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[28140] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/monster/keyto_monster_baphomet/keyto_monster_baphomet.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0629 14:23:04906 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[28140] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/monster2/keyto_monster_baphomet/keyto_monster_baphomet.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0629 14:23:04906 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[28140] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/guild/keyto_monster_baphomet/keyto_monster_baphomet.msm] ERROR
0629 14:23:04906 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 28140

Ha megnyitod a modellt, a textura hova mutat?


valahogy sikerült 3 követ be rakni
de nagyon sok nem jelenik meg:
http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/07/01/54710w.png
syserr: 0701 14:24:33282 :: CRaceData::RegisterMotionData - LoadMotionData(c_szFileName=d:/ymir work/monster/plechi_v2018_metinstone/attack00.msa) ERROR
0701 14:24:33438 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40501] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc2/hallowboss/hallowboss.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0701 14:24:33438 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40501] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/hallowboss/hallowboss.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0701 14:25:44422 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40502] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc2/nahan/nahan.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0701 14:25:44423 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[40502] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/npc/nahan/nahan.msm] ERROR. Will Find Another Path.
0701 14:25:44473 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_blue.mse) Error
0701 14:25:44473 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/blue_explosion.mse) Error
0701 14:25:44473 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_blue.mse) Error
0701 14:25:44474 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_blue.mse) Error
0701 14:25:44476 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_red.mse) Error
0701 14:25:44476 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/red_explosion.mse) Error
0701 14:25:44476 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_red.mse) Error
0701 14:25:44476 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_red.mse) Error
0701 14:25:44478 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/purple_explosion.mse) Error
0701 14:25:44478 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/purple_explosion.mse) Error
0701 14:25:44479 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_purple.mse) Error
0701 14:25:44479 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_purple.mse) Error
0701 14:25:44479 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/purple_explosion.mse) Error
0701 14:25:44479 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/purple_explosion.mse) Error
0701 14:25:44480 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44480 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44480 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/green_explosion.mse) Error
0701 14:25:44480 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44480 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44481 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44481 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44481 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/green_skill_impact.mse) Error
0701 14:25:44481 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44481 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44481 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/green_explosion.mse) Error
0701 14:25:44482 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44482 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44482 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44482 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44482 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/green_skill_impact.mse) Error
0701 14:25:44483 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44483 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44483 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/green_explosion.mse) Error
0701 14:25:44483 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44483 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44483 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44483 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/hand_green.mse) Error
0701 14:25:44483 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/monster/green_skill_impact.mse) Error
0701 14:33:44691 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 11806
0701 14:33:44691 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[63549] Race[11806]
0701 14:33:49444 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 963
0701 14:33:49444 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[63549] Race[963]
0701 14:35:58054 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [63549] ALREADY EXIST


mit rontok el vagy hagyok ki?

Nem mindegy az sem milyen ID-re rakod. Keress rá más NPC/MOB/METIN id-kre és válassz hozzájuk közelebb lévő használaton kívüli ID-t. A 40000+ ID-k nem épp célravezetők. Illetve nem találja a felsorolt effect file-okat, valamit kihagytál vagy a pack file-ban rossz helyre raktál.